wat zou jij kiezen?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Sony Vaio notebooks ook niet mooi. Veel teveel plastic en lelijke frutsels, in plaats van strak afgewerkte ontwerpen.
Nee, ik bedoelde vwb de all-in-one's. Dan vind ik de poging van Sony nog het 'mooist' maar bij de Sony is het ook het duidelijkst waar ze hun inspiratie vandaan halen... (kijk alleen al naar het keyboard).quote:Op woensdag 15 april 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Sony Vaio notebooks ook niet mooi. Veel teveel plastic en lelijke frutsels, in plaats van strak afgewerkte ontwerpen.
Ik heb een PowerBook G4 12" notebook, een iMac C2D 24" desktop, een 19" server die Linux draait en voor spelletjes een Nintendo Wii en een XBOX 360.quote:
Het rare is ook dat de meeste all-in-ones van PC-fabrikanten duurder zijn en lagere specs hebben dan wat Apple levert.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde vwb de all-in-one's. Dan vind ik de poging van Sony nog het 'mooist' maar bij de Sony is het ook het duidelijkst waar ze hun inspiratie vandaan halen... (kijk alleen al naar het keyboard).
Dat valt nog maar te bezien, op een (goede) PC kun je bijvoorbeeld GTA IV er veel beter uit laten zien dan op een XBox of Playstation. En de PC zal alleen maar meer gaan voorlopen, daar wordt immers aan doorontwikkelt, terwijl er op de consoles geen (of veel minder) ontwikkeling meer is.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Tijn het volgende:
Met het verschil dat gedurende die 3 jaar de nieuwe spelletjes er steeds lelijker uit zullen zien omdat je bij elke nieuwe generatie games de settings weer een beetje lager moet zetten omdat je hardware het anders niet kan bijbenen.
Dit in tegenstelling tot consoles, waar nieuwe generatie games juist mooier worden omdat de developers de hardware beter weten te benutten.
Dat bedoelde ik dus met: Als je de mogelijkheid tot upgraden niet hebt, ben je misschien sneller tevreden met wat je wel hebt. Dat heb ik overigens ook met PC's, als ik al een aantal jaar doe met een PC, dan weet ik dat ik de nieuwste games niet op de hoogste settings kan spelen.quote:Waarom zou je je videokaart willen upgraden als je toch geen spelletjes speelt? Ik heb een 2 jaar oude iMac 24" en ik heb werkelijk nooit het idee dat ik iets aan de hardware zou willen vervangen.
Dan heb je nog steeds een PC of Mac nodig om te internetten, Hyvessen en die leuke paints te maken voor de hilarische [KLB]-topics op Fok.quote:Prima. HD-tv van 1500 euro met een afschrijving van 10 jaar en een abo van 10 euro per maand erbij. En dan kom je opeens wel duurder uit dan een state-of-the-art game-PC die je regelmatige upgrade om de nieuwste games te kunnen blijven spelen? Don't think so.
Gebruik die hele Wii nooit, maar ik spaar meukquote:
Ik ben het volledig met je eens dat als je een state-of-the-art PC erop na houdt die je ook in de loop der tijd blijft upgraden, je games er beter uit zien dan op welke console dan ook. Echter kost dit een godsvermogen. Als er nou iets is wat ik m'n geld niet waard vind, is het wel dit soort onzin.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien, op een (goede) PC kun je bijvoorbeeld GTA IV er veel beter uit laten zien dan op een XBox of Playstation. En de PC zal alleen maar meer gaan voorlopen, daar wordt immers aan doorontwikkelt, terwijl er op de consoles geen (of veel minder) ontwikkeling meer is.
De enige reden dat mensen uberhaupt hun computers upgraden is vanwege spelletjes. Dus als je dat niet doet op je PC (en bv daar een console voor gebruikt), is het nauwelijks een nadeel dat je niet kunt upgraden, maar heb je met een all-in-one computer zoals een Mac *wel* een mooi product in huis.quote:Dat bedoelde ik dus met: Als je de mogelijkheid tot upgraden niet hebt, ben je misschien sneller tevreden met wat je wel hebt. Dat heb ik overigens ook met PC's, als ik al een aantal jaar doe met een PC, dan weet ik dat ik de nieuwste games niet op de hoogste settings kan spelen.
Ok, gooien we er nog een Mac Mini van 600 euro bij. Wedden dat je nog steeds goedkoper uit bent na een jaar of 5 dan met je supercomputer die inmiddels 7 nieuwe videokaarten heeft gezien in die tijd?quote:Dan heb je nog steeds een PC of Mac nodig om te internetten, Hyvessen en die leuke paints te maken voor de hilarische [KLB]-topics op Fok.
OSX is zelfs MEER Ram afhankelijk dan bv XP. (dat komt natuurlijk ook door het betere geheugen management waardoor 2GB extra echt verschil maakt)quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zo;n bullshitpost, OSX is net zo afhankelijk van RAM als Windows.
Ik heb ook een DS, ik gebruik 'em elke vakantie welquote:Op woensdag 15 april 2009 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebruik die hele Wii nooit, maar ik spaar meukHeb ook een PSP en een NDS
.
Mij is het het geld ook niet waard, maar ik vind het wel fijn dat ik in verloop van tijd wat hardware kan toevoegen (en verwijderen) uit mijn systeem zonder problemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik ben het volledig met je eens dat als je een state-of-the-art PC erop na houdt die je ook in de loop der tijd blijft upgraden, je games er beter uit zien dan op welke console dan ook. Echter kost dit een godsvermogen. Als er nou iets is wat ik m'n geld niet waard vind, is het wel dit soort onzin.
Zie boven.quote:De enige reden dat mensen uberhaupt hun computers upgraden is vanwege spelletjes. Dus als je dat niet doet op je PC (en bv daar een console voor gebruikt), is het nauwelijks een nadeel dat je niet kunt upgraden, maar heb je met een all-in-one computer zoals een Mac *wel* een mooi product in huis.
Als je het écht slim doet, verkoop je de videokaarten die je uit je systeem haalt met minimaal verlies. Dan ben je wel elk (half)jaar voorzien van een nieuwe videokaart voor een (geschatte) ¤100,-.quote:Ok, gooien we er nog een Mac Mini van 600 euro bij. Wedden dat je nog steeds goedkoper uit bent na een jaar of 5 dan met je supercomputer die inmiddels 7 nieuwe videokaarten heeft gezien in die tijd?
De DS gebruik ik ook wel veel ja, leuke spellen die je echt "ff" kan spelen zonder de draad kwijt te raken.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook een DS, ik gebruik 'em elke vakantie welIk zit er zelfs aan te denken om de komende tijd weer met de trein naar m'n werk te gaan zodat ik Chinatown Wars kan spelen.
De Wii heeft me trouwens ook geen windeieren gelegd, ik ben 2 weken geleden nog Mario Kart kampioen geworden in een lokale kroeg
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
Ik heb ook een DS, ik gebruik 'em elke vakantie welIk zit er zelfs aan te denken om de komende tijd weer met de trein naar m'n werk te gaan zodat ik Chinatown Wars kan spelen.
quote:De Wii heeft me trouwens ook geen windeieren gelegd, ik ben 2 weken geleden nog Mario Kart kampioen geworden in een lokale kroeg
Haha, ok, you win. Als je het leuk vindt om de ontwikkelingen in dat segment te volgen, is het natuurlijk ook niet zo erg om af en toe een beetje aan je computer te knutselen. Ik heb dat vroeger ook wel gedaan, continu m'n PC openschroeven om er weer wat nieuws in te zetten. Maar tegenwoordig heb ik andere hobbies en vind ik het een fijne gedachte dat m'n computers het gewoon doen en dat ik ze nooit van binnen hoef te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je het écht slim doet, verkoop je de videokaarten die je uit je systeem haalt met minimaal verlies. Dan ben je wel elk (half)jaar voorzien van een nieuwe videokaart voor een (geschatte) ¤100,-.
Ik heb op die manier ook alle delen van de Phoenix Wright-serie uitgespeeld. Zo hou je tijd over als je thuis komt, want dan heb je dat alvast gedaanquote:
Nee, natuurlijk was dat niet voor geld, we waren met z'n 8'en ofzoquote:! Kon je daar daadwerkelijk geld mee verdienen? Of alleen kudo's en aandacht van de plaatselijke barslettebak?
Waarschijnlijk is 'ie voor Windows gegaan en is z'n computer inmiddels in een spam versturende zombie veranderd waardoor 'ie het web niet meer op kan.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou TS ooit nog terugkomen in dit topic, trouwens?
Ik ook!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |