Cru, heel cru.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:20 schreef P.Netratie het volgende:
Klacht: Ouwe gek die al lang gecremeerd had moeten zijn, brengt een jong gezin in levensgevaar
Daardoor ben je extra bezorgd jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:49 schreef Twerk het volgende:
En om deze alledaagse gebeurtenis nog enigszins van wat drama te voorzien meld je maar even dat jouw vriendin zwanger is?
Ik dacht dat het wel mee zou vallenquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom was TS dan met Pasen op de snelweg? Dat is vragen om problemen.
Bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Of je zit in een stroom op de linkerbaan waar het niet harder gaat dan 100/110 en de auto achter je wil het liefst dwars door je heen. Je besluit dus omdat links toch niet op schiet om dezelfde snelheid maar op de rechterbaan te gaan rijden... ben je ook van die drammerd achter je af.
Dus kijken, of er ruimte is op rechts, kijken of die gozer nog steeds achter je zit en knipperen dat je van baan verandert... zit ie godverdomme al naast je en haalt mij en de 2 auto's voor me rechts in.
Dat ging dus nog maar net goed vanmiddag.
Mooi weer, dan gaat half NL met de caravan op pad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:01 schreef P.Netratie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel mee zou vallen
Graag gedaan hoorquote:
Voor de KLB is het nog best een serieus topic tot nu. 1 mongool maar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het fleurt het topic toch wat op he.
Goh, ik dacht dat jouw aanwezigheid dat deed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het fleurt het topic toch wat op he.
Nee, het is en blijft een ajacied hequote:Op dinsdag 14 april 2009 02:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat jouw aanwezigheid dat deed.
Waar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Voor de KLB is het nog best een serieus topic tot nu. 1 mongool maar.
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:53 schreef McFearless het volgende:
Je hebt je wijf zwanger gemaakt, klaag daar over, mongool.
Elke kerel trapt er vroeg of laat in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zwanger maken, spoor je wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |