Owkeeeee, een fapmarathon zeg je?quote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik voel me alleen leeg na een fapmarathon.
Al het fap verzamelenquote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht is er iemand op FOK! die jou ook post-Pasen wil vullen.
De ikea is sowiesoquote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef tisauch het volgende:
[..]
Owkeeeee, een fapmarathon zeg je?
On-topic: Pasen is leuk maar na 2 dagen is de lol IMHO wel er vanaf.
Youp van 't Hek stijl: Het ergste vind ik die gezinnen die 2e paasdag richting IKEA trekken.
Dan ben je pas echt een lul. Zeg maar een bucklerdrinker.![]()
Waarom mag jij nog posten, zullen we het daar eens over hebben?quote:Op maandag 13 april 2009 23:31 schreef Donders het volgende:
Waarom is dit topic nog niet gesloten?
Typische Fok! reactie.quote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Ik las "leeg gevoel na plassen" en snapte de klacht al niet
quote:
ik ookquote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Ik las "leeg gevoel na plassen" en snapte de klacht al niet
Wat is er mis met paasvakantie?quote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
Pasen mooiste tijd van het jaar? Met kerst eet je meer en heb je tenminste echt vakantie.
Omdat ik 5 dagen vrij heb ipv 2!quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Castillion het volgende:
[..]
Dat dus.
Daarnaast: Pasen een mooie tijd... sinds wanneer?
Ik heb de hele week vrij gekregen. Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef Castillion het volgende:
Paasvakantie?
2 dagen aan een weekend vastplakken noem je vakantie?
die bestaat niet meer, dat is er mis meequote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met paasvakantie?
Die heb ik niet.quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met paasvakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |