iedereen is vroeg na bed.... moeten morgen werkenquote:
ff klaarkomen schijnt te werkenquote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa voor mij ook maar ik kan nie slapen
ja maar das nie leuk in je uppiequote:
Beter een half ei...quote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar das nie leuk in je uppie
Sorryquote:
Niemand om op te bellen?quote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan wacht ik wel op een heel eiquote:
Je kan ook de straat op lopen en het daar doen. Ben je niet alleen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat is gewoon efficiënt, je wilt slapen, niet een hele nacht seksenquote:Op maandag 13 april 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
somsquote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat is gewoon efficiënt, je wilt slapen, niet een hele nacht seksen
[..]
scherm je ei wel af dan, anders zijn de gevolgen weer zo desastreusquote:Op maandag 13 april 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan wacht ik wel op een heel ei
nou ik denk nie dat me buren daarop zitten te wachten hoor hahaquote:Op maandag 13 april 2009 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook de straat op lopen en het daar doen. Ben je niet alleen.
Wat voor vakantie nu weer?quote:
quote:
ja ik weet wat daarvan de gevolgen zijn hoorquote:Op maandag 13 april 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
scherm je ei wel af dan, anders zijn de gevolgen weer zo desastreus
geen ongewenste zwangerschappen voor jou?quote:Op maandag 13 april 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
scherm je ei wel af dan, anders zijn de gevolgen weer zo desastreus
Helleuquote:
Hoiquote:
Mijn universiteit heeft een paasvakantie verzonnenquote:
quote:
Mijn paasvakantie is alweer voorbij.quote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn universiteit heeft een paasvakantie verzonnen
quote:
Mijne lekker nietquote:
Whoeiii!quote:
Goed hoor! Ik heb een gezellige, actieve dag gehadquote:
enkel gewenste dusquote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen ongewenste zwangerschappen voor jou?
hey, jij hier?quote:
Gelukkig.. nog gesport?quote:Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb een gezellige, actieve dag gehad
nu weer helemaal goed natuurlijk I+quote:Op maandag 13 april 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja! long time no see, hoe is het?>
Neequote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen ongewenste zwangerschappen voor jou?
Precies!quote:Op maandag 13 april 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat is gewoon efficiënt, je wilt slapen, niet een hele nacht seksen
Oew, dit klinkt helemaal goed...quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
Zo, mijn bed is opgemaakt en ik ben weer schoon.
Nu een badjas en thee.
Wij snappen elkaar! Bel maar eens als je niet kan slapen danquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar! Bel maar eens als je niet kan slapen dan
quote:
Klinkt knusquote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
Zo, mijn bed is opgemaakt en ik ben weer schoon.
Nu een badjas en thee.
Hoe laat?quote:
Ik weet niet hoe laat jij wil slapen he, wel efficiënt blijvenquote:
Dat vind jij, die mening wordt niet breed gedragen hierquote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
" Ook al ben ik zo'n rare kwast, ik kom toch mooi uit de verf "
" " <- is quote...quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind jij, die mening wordt niet breed gedragen hier
Met een uurtje ongeveer?quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij wil slapen he, wel efficiënt blijven
Have fun pikquote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik ga maar eens naar het hotel, even opfrissen en dan naar het strand om wat te gaan eten.
Fijne avond nog.
Dat moet te redden zijn tochquote:
Q7?quote:Op maandag 13 april 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen![]()
Net weer lekker een klein stukkie in de audi van mn pa geredenHeerlijke auto
Maar nu heb ik koppijn
omgquote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef Include het volgende:
yo chickies, iemand nog wat leuks te melden?
A6quote:
Lijkt me wel!quote:
quote:
Q is good for youuuuuuquote:
quote:
quote:
Geilquote:
Cabrioquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al is het voor mij een te grote bak. Geef mij maar een lief klein makkelijk te parkeren autootje
Dat weet ik wel zeker!quote:
Jammer dat we die auto niet konden bijhoudenquote:
A3quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al is het voor mij een te grote bak. Geef mij maar een lief klein makkelijk te parkeren autootje
Ook efficiënt jaquote:
Ja inderdaad...quote:Op maandag 13 april 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jammer dat we die auto niet konden bijhouden
Mja, had er eigenlijk één moeten regelen vandaagquote:
Cabrio!quote:
Anders was hij zeker op de ruil in gegaanquote:
Volgende keer en dan gaan we naar het strand enzquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, had er eigenlijk één moeten regelen vandaag
Dat kan echt niet anders gewoon! Wie wil geen GIANT met Batavus zadelquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Anders was hij zeker op de ruil in gegaan
Dat is hetzelfde als een onwijs lekkere vent met een lulletje van 5cm he?quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet anders gewoon! Wie wil geen GIANT met Batavus zadel
Jaaaaquote:Op maandag 13 april 2009 22:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgende keer en dan gaan we naar het strand enz
En een originele Batavus fiets,quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Realiseer ik mijquote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een onwijs lekkere vent met een lulletje van 5cm he?
Ik zou mn auto houden, sorry damesquote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij het dan nietquote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou mn auto houden, sorry dames
quote:
Stationsfietsquote:
Wat heb je dan voor fiets?quote:Op maandag 13 april 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je mag wel ruilen tegen mijn fiets
Chickiesquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga jullie verlaten! Fijne avond en tot morgen![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 april 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga jullie verlaten! Fijne avond en tot morgen![]()
Hoe bevalt dat topless bedienen eigenlijk? Wanneer kan ik me laten bedienen door je?quote:
Hoeren zijn t...quote:
Bevalt super goed! Zaterdag moet ik weer, maar dat doe ik liever privéquote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat topless bedienen eigenlijk? Wanneer kan ik me laten bedienen door je?
Dat mag ookquote:Op maandag 13 april 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bevalt super goed! Zaterdag moet ik weer, maar dat doe ik liever privé
Dit kan ik op twee manieren lezenquote:Op maandag 13 april 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bevalt super goed! Zaterdag moet ik weer, maar dat doe ik liever privé
Sorry hier DieBoard, hij was idd niet zo beleefd. Gelijk zijn avantar veranderd. Hele leuke jongen hoorquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit kan ik op twee manieren lezen
1) je wilt niet dat ado komt kijken waar je werkt en een biertje bij je bestelt
2) je wilt ado privé bedienen
Dat kan ook allebeiquote:Op maandag 13 april 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit kan ik op twee manieren lezen
1) je wilt niet dat ado komt kijken waar je werkt en een biertje bij je bestelt
2) je wilt ado privé bedienen
Ook een vriend van Bels?quote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef Include het volgende:
[..]
Sorry hier DieBoard, hij was idd niet zo beleefd. Gelijk zijn avantar veranderd. Hele leuke jongen hoor
yep! hij is net naar huis, even feestje gebouwd.quote:
Gezellig!quote:Op maandag 13 april 2009 23:17 schreef Include het volgende:
[..]
yep! hij is net naar huis, even feestje gebouwd.
Bij deze zal ik me nog even voorstellen ik ben Andre een vriend van Dieboard en Rebel, hun hebben mij overgehaald om met jullie kennis te maken. Het heeft even geduurd maar na een aantal drankjes komt het helemaal goedquote:
Gezellig! Welkomquote:Op maandag 13 april 2009 23:21 schreef Include het volgende:
[..]
Bij deze zal ik me nog even voorstellen ik ben Andre een vriend van Dieboard en Rebel, hun hebben mij overgehaald om met jullie kennis te maken. Het heeft even geduurd maar na een aantal drankjes komt het helemaal goed
Als het waar zou zijnquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
Er wordt wel flink gepraat dat je hier eenvoudig meiden kan scoren he?
De waarheid is minder van belang heb ik het idee... Het gelul is er tochquote:
Klopt. Teveel gelulquote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De waarheid is minder van belang heb ik het idee... Het gelul is er toch
welk verhaal?quote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
Andre.. die gozer uit het verhaal van Dieboard...
quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef Include het volgende:
Dit is safe heaven, hier weten mn groupies me niet zo snel te vinden. Verander vaak van platform.
In zijn fobo, gok ik. Niet gelezen, alleen snel doorgekeken.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 23:27 schreef Include het volgende:
Dit is safe heaven, hier weten mn groupies me niet zo snel te vinden. Verander vaak van platform.
o ik ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In zijn fobo, gok ik. Niet gelezen, alleen snel doorgekeken.
zo er heeft eentje het vakantie verhaal gechecked hehehe, hoe vond je het verhaal?quote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
Andre.. die gozer uit het verhaal van Dieboard...
Gezellig! Ik kruip erbijquote:Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een plekje in mn bed vrijgehouden..
Kom op nauw had je mij verhaal niet gelezen, dieboard hier even, staat gewoon in mijn fobo hoorquote:
Slaap lekkerquote:
nee, sorryquote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef Include het volgende:
[..]
Kom op nauw had je mij verhaal niet gelezen, dieboard hier even, staat gewoon in mijn fobo hoor
en hij vroeg nog zo om aandacht ;P je leek zo geinteresseerd, maar nog geen eens zijn profiel gelezenquote:
Mensen willen op Fok alleen maar een verhaal van hooguit 1 alinea lezen. Het is hier niet voor niks "traditie" om elk verhaal te sluiten met "samenvatting"quote:Op maandag 13 april 2009 23:30 schreef Include het volgende:
[..]
Kom op nauw had je mij verhaal niet gelezen, dieboard hier even, staat gewoon in mijn fobo hoor
Nee, ik vond het zo'n lap tekstquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Include het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo om aandacht ;P je leek zo geinteresseerd, maar nog geen eens zijn profiel gelezen
Niet alles is hier, wat je denkt dat het isquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Include het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo om aandacht ;P je leek zo geinteresseerd, maar nog geen eens zijn profiel gelezen
Ik heb er ook op gereageerdquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En verder ben ik waarschijnlijk de enige die het een beetje vreemd vind en er niet van houdt als een nieuweling binnen komt denderen met de openingszin "Hey chickies" en dan zijn volgende over groupies e.d.
Daar creëer je weinig sympathie hier mee
Een vrouw het hof maken is ook veel werk maar dat laat ik toch ook niet buitenwegequote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zo'n lap tekst
Met als doel om lekker te kunnen neuken, dus eigenbelangquote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Include het volgende:
[..]
Een vrouw het hof maken is ook veel werk maar dat laat ik toch ook niet buitenwege
Ja, op zo'n manier dat je het nog wel leuk zou kunnen vindenquote:
Dat mag anders soms bestquote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Include het volgende:
[..]
Een vrouw het hof maken is ook veel werk maar dat laat ik toch ook niet buitenwege
Met als doel niet zo'n onbeschofte eikel te zijnquote:Op maandag 13 april 2009 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met als doel om lekker te kunnen neuken, dus eigenbelang
Die gelijk haar het bed insleurt en verbaasd is als ze nee zegt en jij dan komt met de opmerking "maar ik heb je drankjes net toch ook betaald?!"quote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Include het volgende:
[..]
Met als doel niet zo'n onbeschofte eikel te zijn
Met welk verhaal ben jij hier "uitgenodigd" ... "Daar zijn gemakkelijke meisje, moet je ff kijken ?"quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Include het volgende:
[..]
Zo kom je ook niet over vind ik.quote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Include het volgende:
[..]
Met als doel niet zo'n onbeschofte eikel te zijn
Ah, nu komt het lieve hoffelijke jongetje naar voren!quote:
klopt idd mijn openingszin was misschien iets te snel, maar wel goed bedoeld.quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo kom je ook niet over vind ik.
Okee, je openingszin was bagger, maar mensen verdienen altijd een tweede kans
quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gelijk haar het bed insleurt en verbaasd is als ze nee zegt en jij dan komt met de opmerking "maar ik heb je drankjes net toch ook betaald?!"
quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met welk verhaal ben jij hier "uitgenodigd" ... "Daar zijn gemakkelijke meisje, moet je ff kijken ?"
Leg eens uit! Hoe is "Hey chickes" goed bedoeld??quote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef Include het volgende:
[..]
klopt idd mijn openingszin was misschien iets te snel, maar wel goed bedoeld.
(Ik heb vanmiddag iemand op zn kop gegeven omdat ie binnenkwam met : hoi sletjesquote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef Include het volgende:
[..]
klopt idd mijn openingszin was misschien iets te snel, maar wel goed bedoeld.
Absoluut. Het is die tweede tweede kans en die tweede tweede tweede kans waar ik nog wel eens te beroerd voor ben.quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
mensen verdienen altijd een tweede kans
Kende hij je?quote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(Ik heb vanmiddag iemand op zn kop gegeven omdat ie binnenkwam met : hoi sletjes
Ookal zoietsquote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(Ik heb vanmiddag iemand op zn kop gegeven omdat ie binnenkwam met : hoi sletjes
jij ook sletje!quote:Op maandag 13 april 2009 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ookal zoiets
Maar goed ik ga mijn bed opzoeken ! mensen nog een fijne avond
zoiets heet gewoon de derde, vierde, vijfde enz enz enz kansquote:Op maandag 13 april 2009 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut. Het is die tweede tweede kans en die tweede tweede tweede kans waar ik nog wel eens te beroerd voor ben.
Nee, ik heb de naam om de eerste weken als een arrogante lul uit de hoek te blijven komen, dus dat duurt nog wel even. Pas als ik het idee heb, dat je echt deugt, stel ik mijn mening en reacties bij. Maar voorlopig sta je op -100quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef Include het volgende:
Morgen ben ik weer gezellig hopelijk jullie allemaal ook.
Ciao!
Voor deze keer zwaai ikquote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef Include het volgende:
Morgen ben ik weer gezellig hopelijk jullie allemaal ook.
Ciao!
Daarom.. ik ga slapen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Zijn jullie nou nog niet weg, het is allang kindertjes bedtijd hoor!
Hof maken en betalen is heel wat anders he. Ik ga uit met dames, jij hoeren?quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gelijk haar het bed insleurt en verbaasd is als ze nee zegt en jij dan komt met de opmerking "maar ik heb je drankjes net toch ook betaald?!"
Alle twee?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:41 schreef DieBoard het volgende:
Nou de vrouwen waar hij sletjes tegen zegt wel
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:41 schreef DieBoard het volgende:
Nou de vrouwen waar hij sletjes tegen zegt wel
Neuh, dan moet je behalve de drank nog meer betalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hof maken en betalen is heel wat anders he. Ik ga uit met dames, jij hoeren?
Hey RZquote:
Ludootje... Weer slaapproblemen, of scharen we ze weer onder de bierconsumpties?quote:
Het was weer een productief dagje voor de singletjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:36 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 13 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 172 JaniesBrownie
16. 130 tijnbrein
22. 107 Nouk84
28. 099 automatic_
31. 090 vencodark
35. 085 AirwiN
37. 079 Adolecens
49. 073 RealZeus
64. 061 zbbrox
67. 060 DR34M3R
74. 056 DieBoard
98. 047 Knuffelzacht
98. 047 Snuitebolletje
Zeg, ik heb ook eens een rustig dagje hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was weer een productief dagje voor de singletjes
En wie staat er weer op nummer 1?![]()
Over februari deed je het anders niet slechtquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg, ik heb ook eens een rustig dagje hoor!
Ik zie wel een paar mensen steeds duidelijk terugkomenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef JortK het volgende:
Top 50 posters in februari 2009
Plaats / aantal / gebruiker
005. 3377 automatic_
017. 2438 tijnbrein
025. 1997 Ludootje
034. 1873 ArTiC
038. 1812 Cuegirllie
039. 1806 JaniesBrownie
040. 1762 Techno
044. 1702 Nouk84
Die was ik ook al tegengekomen ja... Nummer 25 over de hele maand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over februari deed je het anders niet slecht
[..]
Ik zie wel een paar mensen steeds duidelijk terugkomen![]()
Had ik ook. Krijg je met 3 vrije dagen, ga je je ritme toch weer verleggen. Is morgen weer overquote:Op dinsdag 14 april 2009 06:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen MNR! Ooooh, wat heb ik moeite met opstaan vandaag
gelukkig wel! morgen trouwens maar een half dagje werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 06:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Had ik ook. Krijg je met 3 vrije dagen, ga je je ritme toch weer verleggen. Is morgen weer over
dan vind ik het zo jammer dat ik niet in korte broek op het werk kan verschijnen... nou ja, dan maar nakendquote:Op dinsdag 14 april 2009 06:49 schreef MNR het volgende:
Wowh, het wordt vandaag 23 graden! Lieve God!
Tering!quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:49 schreef MNR het volgende:
Wowh, het wordt vandaag 23 graden! Lieve God!
Ik zag het op mijn Google pagequote:
Er moet weer gestudeerd worden Box?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:10 schreef mrbox het volgende:
GoedemorgenKomende dagen is het ook vroeg opstaan voor mij
Ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 06:29 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen
Leuk die stats, hehe. Ow man, ik ben vandaag lekker langer blijven liggen
Ik kijk er niet eens naar. Dan heb ik helemaal het idee dat fok mijn leven isquote:
Hier is het ook erg mistig, denk dat het te maken heeft met de paasvuren van gisterenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis hier heel mooi mistig
Vandaag een uur gelegen, van zal ik opstaan al of nietUit eindelijk maar op m'n gebruikelijke tijdstip opgestaan, hoe nutteloos.
Eergister waren die dingen toch voornamelijk? Ach ik weet het ook niet. weet wel dat het steeds erger wordtquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Rauw. het volgende:
Hier is het ook erg mistig, denk dat het te maken heeft met de paasvuren van gisteren
Jup en veel deadlines in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er moet weer gestudeerd worden Box?
Hier in de buurt waren gisteren 2 van de grootstenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eergister waren die dingen toch voornamelijk? Ach ik weet het ook niet. weet wel dat het steeds erger wordt
Had best nog even kunnen slapen, maar geld moet er ook verdient worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:47 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nog geen 30 minuten op mijn werk, en wil naar huis
Vrolijkheidquote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vroeg me al af of we een nieuwe hadden hier.. blijkt het dat rauw gewoon een UI heeft
Morgen schat!!quote:
You like?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vroeg me al af of we een nieuwe hadden hier.. blijkt het dat rauw gewoon een UI heeft
Moagh.. vind hem matig eerlijk gezegdquote:
Goedemorgen Tally!quote:
Sjee dat is klotequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag besloten nóg meer te genieten van het leven. Dit weekend gehoord dat een ex-collega die net 4 maanden een kindje heeft kanker heeft met uitzaaiingen.. Net getrouwd, net 30 geworden. En waar maak ik me allemaal druk om? Wat een onzin allemaal. Genieten, op elke mogelijk manier. Ik hoop dat ik dat al deed, maar nu nog meer.
Oow het staat er verkeerd. Hij heeft net een kindje, maar hij is ziek...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sjee dat is klotezo'n kleine hummel zo onder de kanker... Neemt niet weg dat je ook niet moet doorslaan in het genieten van het nu he Nouk
als je zoiets hoort dan ga je idd even nadenken over wat voor kleine onbenullige dingetjes wij ons druk maken jahquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag besloten nóg meer te genieten van het leven. Dit weekend gehoord dat een ex-collega, die net 4 maanden een kindje heeft, kanker heeft met uitzaaiingen.. Net getrouwd, net 30 geworden. En waar maak ik me allemaal druk om? Wat een onzin allemaal. Genieten, op elke mogelijk manier. Ik hoop dat ik dat al deed, maar nu nog meer.
Zo dat is nogal zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag besloten nóg meer te genieten van het leven. Dit weekend gehoord dat een ex-collega, die net 4 maanden een kindje heeft, kanker heeft met uitzaaiingen.. Net getrouwd, net 30 geworden. En waar maak ik me allemaal druk om? Wat een onzin allemaal. Genieten, op elke mogelijk manier. Ik hoop dat ik dat al deed, maar nu nog meer.
Dat heb ik dus ook.. Hoorde vrijdag iets ongelooflijk kut. En toen dacht ik.. Ga ik me hier lekker zitten verpieteren over maar kleine dingen terwijl die mensen ongelooflijk veel verdriet hebben en een klote tijd door maken..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Precies.. Jammer dat het zo simpel klinkt maar dat je vaak binnen een paar dagen alweer in dezelfde modus staat..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Hoorde vrijdag iets ongelooflijk kut. En toen dacht ik.. Ga ik me hier lekker zitten verpieteren over maar kleine dingen terwijl die mensen ongelooflijk veel verdriet hebben en een klote tijd door maken..
Waarom gewoon niet genieten van wat je heb
Verklaar je nader..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef Rauw. het volgende:
klinkt wellicht hard;
Maar voor veel mensen is depressie een keuze
Mhhh bedoel het meer als in doorslaan in het genieten van dingen die je momenteel en kortstondig gelukkig maken en daarbij het langetermijn geluk uit het oog verliezen. Bijvoorbeeld niet meer op gewicht letten enzo korte termijn ben je aan het genieten van lekkere dingen e.d. maar langetermijn geeft je dat welvaartsziektesquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow het staat er verkeerd. Hij heeft net een kindje, maar hij is ziek...
Hoe kun je doorslaan in genieten?
Goed voorbeeld! Ik snap je puntquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh bedoel het meer als in doorslaan in het genieten van dingen die je momenteel en kortstondig gelukkig maken en daarbij het langetermijn geluk uit het oog verliezen. Bijvoorbeeld niet meer op gewicht letten enzo korte termijn ben je aan het genieten van lekkere dingen e.d. maar langetermijn geeft je dat welvaartsziektes
Dat je met een positieve instelling een stuk verder komt dan een negatieve.quote:
Als je dat punt maar in je achterhoofd houd dan juichquote:
Doe ik!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je dat punt maar in je achterhoofd houd dan juichik alleen maar het meer genieten toe
![]()
Hoe is het vandaag?quote:
Goed punt maar er valt ook wel wat te zeggen voor living in the momentquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh bedoel het meer als in doorslaan in het genieten van dingen die je momenteel en kortstondig gelukkig maken en daarbij het langetermijn geluk uit het oog verliezen. Bijvoorbeeld niet meer op gewicht letten enzo korte termijn ben je aan het genieten van lekkere dingen e.d. maar langetermijn geeft je dat welvaartsziektes
Dat is absoluut waar..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed punt maar er valt ook wel wat te zeggen voor living in the moment
Ik heb geprobeerd om aan de snelheid te houden vandaag.quote:
Hahahaha ik doe me bestquote:
Klopt klopt als je er maar verantwoordelijk mee omgaat en soms kan dus wat extreems bestquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed punt maar er valt ook wel wat te zeggen voor living in the moment
Ik wil er wat over zeggen, maar ik weet het niet zo goed. Ik wéét namelijk dat het, als je een depressie hebt, geen keuze is. Daarom ben ik het ook niet met je eens. Natuurlijk zijn er mensen die het doen om aandacht, maar ik geloof zeer zeker dat er mensen zijn die er helemaal niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat je met een positieve instelling een stuk verder komt dan een negatieve.
Tuurlijk zijn er mensen die het recht hebben om iets negatief aan te kijken.
Maar je hebt ook een grote groep die bij het minste of geringste het koppie laten hangen en gaan zitten klagen dat ze het zo slecht hebben.
Ik hanteer die dan ook vaker dan nadenken over langetermijnquote:
Goed.. Ontzettend goed..quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef Rauw. het volgende:
Dat je met een positieve instelling een stuk verder komt dan een negatieve.
Tuurlijk zijn er mensen die het recht hebben om iets negatief aan te kijken.
Maar je hebt ook een grote groep die bij het minste of geringste het koppie laten hangen en gaan zitten klagen dat ze het zo slecht hebben.
Hoef je niet te werken?!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil er wat over zeggen, maar ik weet het niet zo goed. Ik wéét namelijk dat het, als je een depressie hebt, geen keuze is. Daarom ben ik het ook niet met je eens. Natuurlijk zijn er mensen die het doen om aandacht, maar ik geloof zeer zeker dat er mensen zijn die er helemaal niets aan kunnen doen.
Dat geldt volgens mij redelijk voor mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
zonder diepe dalen geen hoge bergen, het hoort er gewoon allemaal bij, mensen die zich enurm kut kunnen voelen hebben meestal ook weer het geluk daar tegenover zich enorm gelukkig te kunnen voelen.
er zijn ook mensen die maar een beetje meegaan met de golven van het leven en beide amper ervaren, lijkt me reuze saai
Vandaar dat ik ook zeg dat er mensen zijn die wél met recht in een depressie verkerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Een positieve instelling is goed. Je moet niet blijven hangen in dat je het zo slecht hebt. Maar besef ook dat mensen soms zitten met dingen of dingen meemaken die je echt niet in de koude kleren gaat zitten. En dan is positief blijven erg moeilijk.
Gewoon normaaltjesquote:
Dit klopt wel. maar daar blijft tooh bij, ook in de diepe dalen kunnen sommige nog gewoon de positieve dingen van het leven inzien, en die laten dan hun hoofd niet hangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
zonder diepe dalen geen hoge bergen, het hoort er gewoon allemaal bij, mensen die zich enurm kut kunnen voelen hebben meestal ook weer het geluk daar tegenover zich enorm gelukkig te kunnen voelen.
er zijn ook mensen die maar een beetje meegaan met de golven van het leven en beide amper ervaren, lijkt me reuze saai
ik geniet (op het moment) van alles waarvan te genieten valt, en dat genieten is mij veel sterker dan elke tegenslag die ik (op dit moment) te verduren krijg...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
op de snelweg?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om aan de snelheid te houden vandaag.
Moet je eens 70 gaan rijden voor een vrachtwagen.
Perfecte manier om mij te verwoordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dit klopt wel. maar daar blijft tooh bij, ook in de diepe dalen kunnen sommige nog gewoon de positieve dingen van het leven inzien, en die laten dan hun hoofd niet hangen
Had het over mezelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Perfecte manier om mij te verwoordenthnx.
"Atta hi attano natho.." Je bent je eigen redder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij redelijk voor mij
Jup maar daarvoor zijn ook pillenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Er zijn mensen die zichzelf best van de grond zouden kunnen rapen als ze hun instelling zouden veranderen. Die zijn er zeker.
Er zijn ook mensen waar chemisch iets niet bij klopt. Je hormonen kunnen je stemming behoorlijk beïnvloeden...
ach gewoon even een dagje of wat verzuipen in alle negatieviteit en dan weer vol goede moed verder is mijn instellingquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dit klopt wel. maar daar blijft tooh bij, ook in de diepe dalen kunnen sommige nog gewoon de positieve dingen van het leven inzien, en die laten dan hun hoofd niet hangen
Weet ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Atta hi attano natho.." Je bent je eigen redder.
Jij bent dus de enige die dit kan veranderen en kan aanpakken
Ja bij wegwerkzaamheden waar je 90 en 70 hoort te rijden, maar makkelijk 120 kan.quote:
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik ken een echte depressie ook wel en dan is het gewoon heel moeilijk om er uit te komen, ligt dan ook aan de persoon hoe die er mee omgaat en hoeveel en of er nog wel wat positiefs te zien is voor die persoon.
mensen die een echte depressie nooit gekend hebben kunnen er heel makkelijk over doen.
Volgens mij ligt dat aan de aard van het beestje. Ik heb juist dat ik dingen hevig voel. En dat kan ook heel lastig zijn. Zo laat ik de TV meestal uit staan, omdat ik weet dat ik de emotie van wat er getoond wordt gewoon helemaal overneem. En dat voelt niet prettig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat geldt volgens mij redelijk voor mij
De kracht van het Nu.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
Heel gezellig!quote:
quote:
Dank jequote:
Hier ist meestal gezellig, mits mensen braaf de vragenlijst invullenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben al sinds vorig jaar lid maar las meer mee. En hier zag het er altijd wel gezellig uit
Stel jezelf voor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:07 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben al sinds vorig jaar lid maar las meer mee. En hier zag het er altijd wel gezellig uit
herquote:
Oh ja, die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ist meestal gezellig, mits mensen braaf de vragenlijst invullen
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Welkomquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik niet gezien
Ik ben 26, vrouw, in de buurt van Amsterdam (ik hou het nu nog even vaag als jullie het niet erg vinden). Ik hou er van om te sporten, tennis en fitness.
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar de mannen. Ik ben 1,73 lang en heb een normaal postuur vind ik zelf. En ik ben sinds vorig jaar zomer single.
Welkom in [Singles].quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
Ik ben 26, vrouw, in de buurt van Amsterdam (ik hou het nu nog even vaag als jullie het niet erg vinden). Ik hou er van om te sporten, tennis en fitness.
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar de mannen. Ik ben 1,73 lang en heb een normaal postuur vind ik zelf. En ik ben sinds vorig jaar zomer single.
Welkomquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
Wat een kutvraag zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Welkom![]()
wat je hoogst genoten opleiding ?
Wat een vragen en interesse!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Welkom![]()
wat je hoogst genoten opleiding ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |