Ik heb het ff over lekkerbek om aan te geven wat ze opeet, qua grootte. Natuurlijk krijgt ze niet zo`n zoute vetflap in z`n geheel van me. Ik vil zo`n apparaat altijd eerst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ook geen ei-fan.. Niet gebakken, gekookt, hoogstens in stukjes door de spinazie.. of in koekjes/cake etc![]()
Haha Devin en Anna, laat papa hun zwakke plek maar voelen![]()
Maneki, zit er op lekkerbekjes niet veel zout? En het vet van de frituur is natuurlijk ook niet fijn in grote hoeveelheden.. Geen idee wat nou werkelijk de max is..
Dus juist nu verlengen, dat scheelt dus geldquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:36 schreef Nijna het volgende:
Ben benieuwd naar de foto memmel, cool!
Linde, was het zo lekker meis?! hihihi.
Wij mogen binnenkort ook foto's laten maken voor op het paspoort, we moeten weer verlengen... Volgens mij kan het nog niet, want ze gaan toch ergens dit of volgend jaar invoeren dat kinderen een eigen paspoort/id-bewijs moeten hebben... (stuk duurder).
Precies, komt nog mooi op tijd dan... Ik weet niet meer wanneer dat ingaat van dat eigen paspoort, heb het ergens gelezen laatst...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus juist nu verlengen, dat scheelt dus geld
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Deliedje, foto?
Fijn dat de pokkies uiteindelijk mee zijn gevallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |