abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:47:55 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68010855
Ik zal straks als ik thuis ben en Anna er zin in heeft een foto maken!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68011815
Saar is helemaal wild van ei! En van vlees en vis. Hoeveel mag ze daar nou maximaal van hebben voor het ongezond wordt want madam eet zo een hele lekkerbek op als ik haar laat gaan
Saartje
pi_68018415
Hier ook geen ei-fan.. Niet gebakken, gekookt, hoogstens in stukjes door de spinazie.. of in koekjes/cake etc

Haha Devin en Anna, laat papa hun zwakke plek maar voelen

Maneki, zit er op lekkerbekjes niet veel zout? En het vet van de frituur is natuurlijk ook niet fijn in grote hoeveelheden.. Geen idee wat nou werkelijk de max is..
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:42:48 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68018691
Sasha vind ei ook echt heel lekker! Afgelopen weekend kwam hij mijn scrambled eggs pikken.

Wat cool zeg, van die driewieler!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:35:50 #55
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68020675
Goed zeg Anna! Kom maar op met die foto Memmel!

Linde heeft ook altijd een voorkeur voor bepaalde mannelijke elementen als het gaat om vastgrijpen bij het uitglijden in de douche

Nadat Linde met Pasen een paashaasje van chocolade heeft gehad, heeft ze de smaak te pakken. Ze is de hele dag op zoek naar het 'chocoleesje' (chocoladebeestje). Helaas is zoiets echt een uitzondering en moest ze het vandaag gewoon doen met een plakje kaas en krentjes. Viel wel tegen geloof ik...

En vanmiddag hebben we een officiele pasfoto laten maken zodat ze op het paspoort bijgeschreven kan worden in verband met onze vakantie naar Mallorca Wat een klus zeg zo'n uk op een raar hoog krukje en dan verplicht in de camera kijken, 2 oren in beeld en niet lachen

[ Bericht 27% gewijzigd door Stiemie op 14-04-2009 21:56:42 ]
pi_68023514
Ben benieuwd naar de foto memmel , cool!

Linde, was het zo lekker meis?! hihihi.
Wij mogen binnenkort ook foto's laten maken voor op het paspoort, we moeten weer verlengen... Volgens mij kan het nog niet, want ze gaan toch ergens dit of volgend jaar invoeren dat kinderen een eigen paspoort/id-bewijs moeten hebben... (stuk duurder).
Fake it till you make it...
pi_68023941
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ook geen ei-fan.. Niet gebakken, gekookt, hoogstens in stukjes door de spinazie.. of in koekjes/cake etc

Haha Devin en Anna, laat papa hun zwakke plek maar voelen

Maneki, zit er op lekkerbekjes niet veel zout? En het vet van de frituur is natuurlijk ook niet fijn in grote hoeveelheden.. Geen idee wat nou werkelijk de max is..
Ik heb het ff over lekkerbek om aan te geven wat ze opeet, qua grootte. Natuurlijk krijgt ze niet zo`n zoute vetflap in z`n geheel van me. Ik vil zo`n apparaat altijd eerst.
Saartje
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:55:57 #58
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68024364
Is het zo erg dan wat er omheen zit? Linde krijgt van mij wel eens een paar stukjes kibbeling. Da's net zoiets toch? Gewoon hele stukjes dus niet gevild ofzo Verder koken we eigenlijk met weinig zout en gebruiken we amper pakjes/zakjes met koken dus dan zal het qua zout toch niet echt kwaad kunnen? Zolang het met mate is, eet ze eigenlijk bijna alles gewoon mee...

Nijna gaat die regel van eigen paspoort dit jaar in? Ik ga meteen maar eens google-en.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:01:26 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_68024577
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:36 schreef Nijna het volgende:
Ben benieuwd naar de foto memmel , cool!

Linde, was het zo lekker meis?! hihihi.
Wij mogen binnenkort ook foto's laten maken voor op het paspoort, we moeten weer verlengen... Volgens mij kan het nog niet, want ze gaan toch ergens dit of volgend jaar invoeren dat kinderen een eigen paspoort/id-bewijs moeten hebben... (stuk duurder).
Dus juist nu verlengen, dat scheelt dus geld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68024754
Wij hebben bewust al gekozen voor een eigen paspoort voor Pepijn. Anders kan het kind namelijk alleen reizen met de ouder waarin het bijgeschreven staat. Stel dat er wat gebeurd kan het kind dus niet met de andere ouder reizen. Of als 1 ouder met 1 kind wat wil doen in het buitenland dan kan dat dus niet met de "verkeerde" ouder. Bijschrijven in 2 paspoorten is hier bijna net zo duur als een eigen paspoort.

Pasfoto was hier trouwens zo gebeurd. Pepijn overdwars op mijn schoot, ik naar achteren leunend zodat ik niet in beeld was en even vragen om naar het fototoestel te kijken. Zo gepiept.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:06:10 #61
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68024767
Ik zie eigenlijk alleen overal dat voor de VS een eigen paspoort verplicht is en anders pas vanaf een jaar of 14. Kan ze deze vakantie dus mooi nog even op het paspoort van mijn vriend (die heeft net een nieuw paspoort dus daar hebben we dan het langst plezier van) Waarschijnlijk gaan we als de baby er eenmaal is voorlopig toch niet naar het buitenland dus dan zien we wel weer hoe het later loopt
pi_68029837
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Dus juist nu verlengen, dat scheelt dus geld
Precies, komt nog mooi op tijd dan... Ik weet niet meer wanneer dat ingaat van dat eigen paspoort, heb het ergens gelezen laatst...
Fake it till you make it...
  woensdag 15 april 2009 @ 08:25:32 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68029892
Ik wilde hem juist heel graag bij mij erin, gewoon omdat ik dat zo heel 'echt' vond, je kind laten bijschrijven in je paspoort.
Maar hij moet er idd nog bij zijn vader bij ook, had bijv. deze zomer nodig geweest als F. met Sasha mij in Italie op had gepikt voor vakantie. Maar goed, dat gaat niet door en dus wachten we ook nog even met dat bijschrijven maar.

Een paar stukjes kibbeling zullen echt geen ramp zijn hoor stiemie. Het is wel heel zout en vet, maar zo heel langzaamaan kunnen die lichaampjes ook echt wel het een en ander verdragen hoor.
Sasha heeft er dit weekend ook van zitten smullen op Scheveningen.
pi_68030566
Ja Jen staat ook bij mij bijgeschreven en Priscil bij M. Dit jaar is een eigen paspoort voor Priscil verplicht, maar toen haar paspoort verliep kwam ze nog niet in aanmerking voor een gratis eerste paspoort, dus hebben we haar laten bijschrijven bij M. toen hij een nieuw paspoort kreeg.

Jen krijgt voorlopig geen eigen id of paspoort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68030795
Maneki, dan eet ze wel flink stukken vis weg. Er zit in sommige vis wel ongezonde dingen zoals kwik, maar ik geloof dat dat zulke kleine hoeveelheden zijn, dat het niet giftig te noemen is.
Stiemie, af en toe moet toch kunnen. Zolang ze niet elke dag een portie kibbeling krijgt

Ik moest toch een nieuw paspoort afgelopen augustus, dus heb Chris(toen net een jaar) er toen bij laten schrijven. Dat was goedkoper dan later bijschrijven. We gaan hoogstens met hem naar de dierentuin in Nordhorn. En misschien later dit jaar naar denemarken, maar dan gaan ik toch ook mee
En dan krijg je zoiets:

ik zat achter het krukje, met mijn handen op mijn middel. En de cameradame probeerde zijn aandacht te trekken. Dit is de beste van een stuk of 8
En ik vraag me af hoeveel hij hier over 4 jaar nog op lijkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 16-04-2009 11:49:29 ]
pi_68030806
Floortje heeft sinds gisteren haar eigen ID. Ik heb geen paspoort maar een IDkaart, en aangezien de kans wel eens bestaat dat ze alleen met mij op vakantie zou gaan, was bijschrijven op papa's paspoort niet echt een goede optie.

Een foto van haar maken was zo gepiept, 'doet u haar haartjes even achter haar oortjes mevrouw?'.
Een 'wanted' stempel eronder zou niet misstaan ze kijkt zo boos! En dat is dan 5 jaar geldig .
pi_68030860
Oh ja en met de waterpokken gaat het heel goed! Het zijn er niet zo veel geworden (stuk of 20-30) en ze zijn ingedroogd sinds een paar dagen.
We hebben een paar heel onrustige nachten gehad, maar afgelopen nacht sliep ze weer lekker door (en mama dus ook ).
Overdag heeft ze er haast geen last van gehad, zo fijn!

Memmel, was je nog gewoon naar de verjaardag gegaan?
  woensdag 15 april 2009 @ 09:40:43 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68031246
Mjam, lekker al die niet-koshere vissies

eli staat bij geen van ons ingeschreven. slecht, he?
Deliedje, foto?
Fijn dat de pokkies uiteindelijk mee zijn gevallen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68031572
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef DaviniaHR het volgende:

Deliedje, foto?
Fijn dat de pokkies uiteindelijk mee zijn gevallen!

Haar pasfoto's op een rij:
3,5 maand en 15 maanden op het kinderdagverblijf, en die laatste met 14 maanden voor haar IDkaart.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:01:06 #70
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68031731
Wij hebben Anna ook een eigen paspoort gegeven om alle redenen die P_iglet noemt. Toen ze 8 weken was hebben we de foto laten maken. Gewoon op een krukje, handen onder haar vestje en het was zo gepiept! Ook echt een mugshot inderdaad! Haar omhoog, hilarische foto!

Deliedje, ik ben inderdaad gewoon naar de verjaardag gegaan (was mijn moeder, dus ook niet iets waarvan ik zomaar zou wegblijven!) We zien het wel. Ik ben vanaf morgen met verlof, dus mocht het misgaan dan heeft ze alle aandacht van me!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68031778
Ik wilde Jen laten bijschrijven bij M. in zn paspoort. Maar om een of andere reden hebbenw e dat toen niet gedaan. M. kreeg toch een nieuw paspoort en dan is het best goedkoop om meteen te laten bijschrijven. Maar we hadden afgsproken en er was iets met Jen waardoor het niet doorging.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68032002
Verlof, lekker Memmel! Je had het zelf wel al gehad he, de waterpokken? Want voor hoogzwangeren kan het wel gevaarlijk zijn dacht ik.... (maar is zeldzaam dat dat voorkomt...)
  woensdag 15 april 2009 @ 10:16:39 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68032118
Haha, leuk DeLiedje, die foto's .

Ik ga binnenkort ook weer eens met den Stella, denk ik.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:48:57 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68033125
Haha, toffe foto!
pi_68033364
Mikael heeft hier vorig jaar ook een eigen id kaart gekregen. Dis puur zodat zijn vader ook met hem weg kan. Zou lullig zijn als papa met hem eens op vakantie wil en dat dan niet kan omdat ik ook mee moet . Maar hij lijkt nu al niet eens meer op de foto
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')