Zou ik ook doen. Dan ga je toch lekker naar de NEM ......quote:Op maandag 13 april 2009 16:37 schreef Misanthroopia het volgende:
- Prijzen met 15% verhogen en zeggen dat er niets aan de hand is
- Belachelijk hoge voorschotten die niet meteen zijn te wijzigen
- Alleen bereikbaar via duur 0900 nummer (zit niet bij belminuten telefoonabo)
- 20 minuten aan de telefoon wachten voordat je iemand spreekt
Ik zeg mijn abonnement op.
Dat zijn nog eens aannames!quote:Op maandag 13 april 2009 16:49 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Maar als je voorschot verhoogd is zal dat wel komen door het vele extra stroomverbruik. Dat heb je nu eenmaal als je zelf wietplantjes gaat kweken. Tenslotte gaat voor niets slechts de zon op!
Afgelopen zomer is het goed gestegen. In februari is aangekondigd dat het goedkoper zal gaan worden aankomende zomer.quote:Op maandag 13 april 2009 16:49 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Dan ga je toch lekker naar de NEM ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij een beetje van het paadje af. ENECO heeft helemaal geen prijzen met 15% verhoogd. Die gaan op 1 juli juist met 34% naar beneden. Maar als je voorschot verhoogd is zal dat wel komen door het vele extra stroomverbruik. Dat heb je nu eenmaal als je zelf wietplantjes gaat kweken. Tenslotte gaat voor niets slechts de zon op!
Bedankt.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:13 schreef Ensaf het volgende:
Een bedanktje lijkt me wel op zijn plaats.
Huh?quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:
Mijn jaarnota is al 2 maanden onderweg, termijnen schrijven ze niet af (omdat nota) en willen ze m'n termijn verhogen zonder dat ze überhaupt weten wat m'n jaarnota is
Dit terwijl die termijnen gebaseerd zijn op de jaarnota
En ik betaal al 275 p/m![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |