quote:Op maandag 13 april 2009 17:13 schreef Djarum het volgende:
Een netwerk is niets meer dan een draadje tussen computers
ok.. ok.. misschien een beeeetje te kort door de bocht....quote:
Mjah, essentieel gezien heeft ie wel gelijk. Je hebt natuurlijk switches, routers, hardware firewalls, accesspoints, etc, etc.... maar uiteindelijk komt het antwoord op hetzelfde neer: Een virus kan geen netwerk infecteren, alleen componenten aangesloten op dat netwerk, zoals PC's.quote:
Switch no chance....quote:Op maandag 13 april 2009 18:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah, essentieel gezien heeft ie wel gelijk. Je hebt natuurlijk switches, routers, hardware firewalls, accesspoints, etc, etc.... maar uiteindelijk komt het antwoord op hetzelfde neer: Een virus kan geen netwerk infecteren, alleen componenten aangesloten op dat netwerk, zoals PC's.
Ik heb trouwens nog niet van een switch-virus gehoord trouwens.
Eerst dacht ik ook dat het te maken heeft met 1 van mijn harde schijven.quote:Op maandag 13 april 2009 18:48 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Switch no chance....
Router virussen daarintegen ..... die zijn er ..... twee ofzo....
Mischien meerdere hdd, usb sticks die niet clean zijn.... etc etc
Bestaat dat?quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef maartena het volgende:
[...]
een crack hebt van een betrouwbare bron.
Het is toen de tijd begonnen terwijl de computer al ongeveer een jaar draaide met dezelfde installatie.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef maartena het volgende:
Even niet veroordelend, maar er zijn best veel "Windows Cracks" die malware binnenhalen. Mocht je een illegale Windows hebben, zorg dan wel dat je een crack hebt van een betrouwbare bron.
Geen idee....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |