quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Jegorex het volgende:
Moeten toekijken terwijl je ouders sex hebben
Ik heb de boze berichten van de Amerikanen al gezien.quote:
quote:In its third week, Caprica dropped again, to 1.128 million viewers and a .4 adults 18-49 rating. It was out-rated by Discovery’s Swamp Loggers (which airs at 10p — Caprica airs at 9p) which averaged 1.49 million and a .7 rating with adults 18-49.
Caprica’s episode a week ago averaged a .5 rating with adults 18-49 and 1.411 million viewers. That compares with 1.6 million viewers and a 0.4 adults 18-49 rating for the pilot episode.
Waar eigenlijk? Ik keek voor de lol op verschillende fora en kon niks vinden.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb de boze berichten van de Amerikanen al gezien.Dat iemand mensen afmaakt is niet erg, maar dat hij homo dat is pas kwaadaardig!
SyFy is toch ook een abonnee-zender ofniet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het was weer een goede aflevering, maar de kijkcijfers zijn bedroevend slecht.
[..]
Voor zover ik weet is Syfy een gratis kabel zender.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
SyFy is toch ook een abonnee-zender ofniet?
hoe waren de kijkcijfers van battlestar galactica, om maar wat te vergelijken?
Heb Ep3 nog niet gezien maar vond ep2 niet erg boeiend terwijl de pilot me een half jaar geleden prima beviel.
Oh crap we gaan toch niet op een first season cancellation af he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het was weer een goede aflevering, maar de kijkcijfers zijn bedroevend slecht.
[..]
Dat zal wel jammer zijn, want de serie heeft toch potentieel imo...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh crap we gaan toch niet op een first season cancellation af he?.
Ik vind dat niet meer dan normaal dat een serie met een sterk eerste seizoen moet komen. Is toch logisch dat er alleen meerdere seizoenen zullen volgen indien het eerste seizoen genoeg wist te boeien om door te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:14 schreef Jarno het volgende:
Het is jammer dat je tegenwoordig gelijk in S1 met veel pief paf pauw moet komen en geen kans krijgt een fatsoenlijk verhaal neer te zetten. Uitzonderingen daargelaten. Maar goed laten we eerst maar eens kijken wat S1 ons gaat brengen.
Naar mijn idee hadden de Star Trek series allemaal een zwak eerste seizoen en namen ze rond S3 of S4 een vogelvlucht qua verbetering (gewoon een voorbeeldje)quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer dan normaal dat een serie met een sterk eerste seizoen moet komen. Is toch logisch dat er alleen meerdere seizoenen zullen volgen indien het eerste seizoen genoeg wist te boeien om door te gaan.
Als dat niet zo was, hadden we nu allemaal baggerseries op tv (hebben we ook, maar "bare with me") die allemaal slappe seizoenen uitpoepen en beloven beter te worden.
Natural selection als je het mij vraag. Survival of the fittest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |