abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:41:34 #51
184465 Migue
Sensuele man
pi_68128766
Mijne nieuwe favoriete serie. Ik had niet verwacht dat het nog steeds zo duidelijk Battlestar Galactica zou zijn, ik trek het goed.
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:20:30 #52
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68130937
Ja, het voelt als Battlestar Galactica. Ondanks andere personages, andere setting, gebrek aan space battles... toch werkt het.

Als ze in 2010 zo verder gaan dan is ook voor mij Caprica een blijvertje..

Vond het een heel ongemakkelijk moment toen Joseph Adama's dochter's avatar haar eigen hartslag niet voelde en daarvan flipte. Ze voelde dat ze niet echt was, maar hoe kun je in Godsnaam voelen dat je niet echt bent als je niet echt bent?

En dit haalde me helemaal binnen:
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Cerbie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door KirkLazarus op 18-04-2009 01:26:01 ]
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:10:28 #53
184465 Migue
Sensuele man
pi_68133080
Ja je hoeft ook nooit bang te zijn dat een rol maar matig vertolkt wordt als Esai Morales het doet, die maakt er altijd wel iets moois van.
Tammy wist dat ze niet echt was omdat haar kennis wel echt was, maar de omgeving niet. Logisch toch?

Goed ook om William B. Davis weer eens in zo'n rol te zien, hij kan het nog steeds, Cancer Man

[ Bericht 23% gewijzigd door Migue op 18-04-2009 08:31:48 ]
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:27:44 #54
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_68133545
Welke gek noemde het hier een C cast trouwens? Die Davis ken ik dus zelf niet van X Files, maar het blijkt dat hij een Ori priester speelde in Halo. En Esai Morales heeft een sterke aanwezigheid, netzoals in Jericho waar hij de kolonel speelde.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:40:58 #55
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_68133701
In het begin vond ik het maar een wazig verhaal maar op het eind begon ik er in te komen.
Vooral toen op het eind bekend werd dat we hier te maken hebben met een jonge Bill Adama maakte het ineens heel erg interessant.

Ik ga het zeker een kans geven.
Whatever!!.........
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:34:26 #56
87680 Mirel
pi_68134546
Ze zeiden iets over 'you want to hold Bill' en toen dacht ik dat er nóg een jongere dan dat kind zou zijn. Een baby. Maar het is dus dat jongetje
Apart trouwens dat veel van die gadgets niet te zien waren in BSG in de vloot. Of had dat parkschip wel wat nifty dingen?
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:12:36 #57
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_68135203
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:27 schreef Mirel het volgende:
Welke gek noemde het hier een C cast trouwens?
Dat was onze enige echte lemmeb.
quote:
Die Davis ken ik dus zelf niet van X Files, maar het blijkt dat hij een Ori priester speelde in Halo Stargate SG-1. En Esai Morales heeft een sterke aanwezigheid, netzoals in Jericho waar hij de kolonel speelde.
Ik moest het even opzoeken om de kop van "The smoking man"/Cancerman (wat een naam ) weer voor de geest te halen, ik herkende hem wel uit X-files en toevallig kwam ik hem ook tegen op het net als Ori. Esai Morales kende ik zelf nog niet, waarschijnlijk ooit wel eens eerder gezien maar niet in de zit van oh dat is hem. Hetzelfde met Eric Stoltz, eigenlijk de rest van de cast ook niet zo. Alleen smokey dus eigenlijk, maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de reactie van Lemmeb niet zo heel vreemd, al had ik het zelf geen C-cast genoemd omdat ik ze zelf niet ken. Die foto in de OP is nu ook niet echt mooi te noemen, met de vrouw van Daniel in het midden met haar ingevallen wangen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:00:32 #58
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68139048
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef Mirel het volgende:

Apart trouwens dat veel van die gadgets niet te zien waren in BSG in de vloot. Of had dat parkschip wel wat nifty dingen?
De andere schepen zullen best wel iets gevanceerder zijn geweest dan Galactica, maar ik heb toch zo het idee dat de Colonials veel technologie in de ban hebben gedaan na de eerste Cylon War.

Ff iets anders: waarom maken we geen BSG/Caprica-topic in plaats van twee aparte? Het gaat volledig door elkaar lopen zo...
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:05:53 #59
184465 Migue
Sensuele man
pi_68139180
Een C-cast met mensen als Eric Stoltz, Polly Walker, Esai Morales, William B. Davis, Genevieve Buechner en Hiro Kanagawa!?

lemmeb zeikt alleen maar om het zeiken, heeft geen idee waar ie het over heeft
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:14:31 #60
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68139360
Die Esai Morales had al een bekende kop, voor de rest ken ik die lui ook niet. Maar in dat geval kan ik juist geen oordeel vellen toch? Bij BSG kon ik op 4-5 na ook niemand.

Ik vond de cast van Caprica iig sterk spelen
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:14:44 #61
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68139367
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Migue het volgende:
Een C-cast met mensen als Eric Stoltz, Polly Walker, Esai Morales, William B. Davis, Genevieve Buechner en Hiro Kanagawa!?

lemmeb zeikt alleen maar om het zeiken, heeft geen idee waar ie het over heeft
Och, ik vond dat mokkel op het plaatje gewoon heel lelijk, en ken d'r ook niet.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68139380
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:00 schreef KirkLazarus het volgende:

Ff iets anders: waarom maken we geen BSG/Caprica-topic in plaats van twee aparte? Het gaat volledig door elkaar lopen zo...
Ik vind het best zo, het zijn toch 2 andere genres. Je kan het een leuk vinden en het ander niet. Je kan heel goed bij Caprica instromen zonder van BSG te houden heb ik het idee.
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:17:43 #63
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68139428
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef Young_David het volgende:

[..]

Ik vind het best zo, het zijn toch 2 andere genres. Je kan het een leuk vinden en het ander niet. Je kan heel goed bij Caprica instromen zonder van BSG te houden heb ik het idee.
Ja dat klopt, maar dan moeten we accepteren dat in het Caprica-topic in een hele hoop posts BSG erbij wordt gehaald (wat waarschijnlijk weer niet leuk is voor de mensen die BSG niet hebben gezien) en in het BSG-topic in een hele hoop posts Caprica erbij wordt gehaald (wat waarschijnlijk weer niet leuk is voor de mensen die Caprica niet hebben gezien)..
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:02:22 #64
184465 Migue
Sensuele man
pi_68140281
Op zich zou een gezamelijk topic wel leuk zijn, maar dan moet je oppassen met spoilers omdat het wel twee verschillende series zijn.
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:02:55 #65
87680 Mirel
pi_68140287
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:00 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

De andere schepen zullen best wel iets gevanceerder zijn geweest dan Galactica, maar ik heb toch zo het idee dat de Colonials veel technologie in de ban hebben gedaan na de eerste Cylon War.

Dat papier wat toen in een schermpje veranderde bijv. Dat zou nog best nuttig zijn. Of de hulprobots. Die hoeven alleen schoon te maken, verder niks.
  zondag 19 april 2009 @ 12:07:44 #66
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_68164011
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat papier wat toen in een schermpje veranderde bijv. Dat zou nog best nuttig zijn. Of de hulprobots. Die hoeven alleen schoon te maken, verder niks.
Hoe wil je dat die hulprobots schoonmaken, de enige robots buiten die cylon waren eigenlijk niets meer dan rijdende bowling-kegels. Ik heb geen armpjes aan die dingen gezien, dat electronische papier is idd wel handig ja... Maar feit blijft wel dat er vrijwel niets bekend is over het leven op de civiele schepen in BSG, wat voor tech ze nog hadden meegenomen enzo. Daar ging BSG ook niet echt om dus waarschijnlijk zal dit altijd bij speculatie blijven voor ons.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 april 2009 @ 13:25:42 #67
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68166482
Ik heb de pilot ook bekeken. Einde was beter dan het begin en ik geef het het voordeel van de twijfel.

We weten nu dat Bill Adama 69 was ten tijde van de aanval op Caprica. Ik had overigens direct door dat de Adams familie eigenlijk Adama was.
Zou Zoe trouwens de reden zijn waarom de Cylon centurions de weg van de One True God zijn gaan volgen?

Oh en Daniel Graystone leek in sommige scenes heel erg op Apollo. Zou het kunnen zijn dat een eventuele toekomstige zus van Zoe de vrouw van Adama wordt?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 19 april 2009 @ 16:47:38 #68
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_68172729
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:17 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dan moeten we accepteren dat in het Caprica-topic in een hele hoop posts BSG erbij wordt gehaald (wat waarschijnlijk weer niet leuk is voor de mensen die BSG niet hebben gezien) en in het BSG-topic in een hele hoop posts Caprica erbij wordt gehaald (wat waarschijnlijk weer niet leuk is voor de mensen die Caprica niet hebben gezien)..
En je denkt dat probleem op te lossen door er 1 topic van te maken
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 19 april 2009 @ 16:52:05 #69
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_68172950
Ik vond het een toffe pilot trouwens. Het hele Zoë verhaal is erg interessant, aangezien we weten dat zij niet de oorsprong kan zijn geweest van de skinjobs uit BSG, want die zijn door de FF gebouwd. Lijkt me cool als er in deze serie ontwikkelingen zijn die gebeurtenissen in BSG weer in een heel ander licht zetten.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_68176548
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:11 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het 'happened before' ging om een cyclus van vele duizenden jaren en niet over iets wat zich afspeelt binnen één mensenleven. Dus een beetje raar blijft het wel.

Ik denk niet dat Zoë per sé nu hetzelfde is als 'de centurions'. Ik denk dat je haar eerder moet zien als de reden voor het ontstaan van de skinjobs. De definitieve versies van de 'Colonial' skinjobs zijn dan wel gecreëerd door de First Five, maar (IIRC) weten we al uit Razor dat de 'Colonial' Cylons bezig waren met biologische lichamen. Ik heb zoiets dat Zoë-Centurion een parallelle ontwikkeling is die de ontwikkeling naar de skinjobs op gang heeft gebracht en die later ook de Colonial Cylons heeft 'bevrijdt'.

Is het heel kort door de bocht om nu te gaan denken dat de vader van Zoë die oude hybrid was?
dit is toch voor beide oorlogen als ik het goed begrepen heb
Dus er waren uberhaupt nog geen ceylons en de ff5 moesten nog aankomen vanaf de aarde
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_68184108
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een toffe pilot trouwens. Het hele Zoë verhaal is erg interessant, aangezien we weten dat zij niet de oorsprong kan zijn geweest van de skinjobs uit BSG, want die zijn door de FF gebouwd. Lijkt me cool als er in deze serie ontwikkelingen zijn die gebeurtenissen in BSG weer in een heel ander licht zetten.
Kan het niet zo zijn dat de FF achter die one god "secte" zit?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 april 2009 @ 21:54:37 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68185050
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat de FF achter die one god "secte" zit?
In BSG werd duidelijk gesteld dat de Centurions de One God idee zelf hadden bedacht, niet de FF
De FF kwamen aan het eind van de First Cylon War. De Cylons hadden al hun religie en waren bezig met tests voor skinjobs (zoals gezien in Razor). De FF waren toen al skinjobs en lieten de cylons zien hoe Resurrection in zijn werk ging en ontwikkelden samen met hen de skinjobs uit BSG, de andere 8
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68190530
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dit is toch voor beide oorlogen als ik het goed begrepen heb
Dus er waren uberhaupt nog geen ceylons en de ff5 moesten nog aankomen vanaf de aarde
Ja dit is vóór beide oorlogen (alledrie de oorlogen zelfs als je de intercolonial oorlog die we ook nog moeten krijgen meetelt).

De FF waren nog onderweg naar de Colonies, maar voorzover ik weet waren de Colonial Cylons vóór zij aankwamen al bezig met het proces van skinjobs, alleen waren ze niet erg succesvol.
  maandag 20 april 2009 @ 08:30:04 #74
35623 PPL
#control
pi_68192784
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:38 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja dit is vóór beide oorlogen (alledrie de oorlogen zelfs als je de intercolonial oorlog die we ook nog moeten krijgen meetelt).
In de pilot krijg je al iets me van de spanningen tussen Caprica en Tauron
quote:
De FF waren nog onderweg naar de Colonies, maar voorzover ik weet waren de Colonial Cylons vóór zij aankwamen al bezig met het proces van skinjobs, alleen waren ze niet erg succesvol.
Klopt.
De Cylons ontwikkelden dit aan het einde van de First Cykon War zoals wij hebben gezien in Razor.
Rond deze tijd komen ook de FF aan en maken een deal met de Cylons.
Wanneer zij stoppen met het onwtikkelen van skinjobs en de oorlog, geven de FF hen ressurection.
Het enige overblijfsel van de skinjob experimenten zijn de hybrids.
Burnt to the core but not broken
  maandag 20 april 2009 @ 12:52:39 #75
184465 Migue
Sensuele man
pi_68199487
"Iets"? Het deed mij heel erg veel denken aan Zuid-Afrika en de VS van de vorige eeuw Puur racisme daar man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')