quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Jegorex het volgende:
Heb hem net bekeken.
Welke noob gaat experimenteren met een programma zonder eerst een backup te maken?![]()
Ik ben benieuwd hoeveel van die technieken er in de toekomst zullen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef MaxiTitan het volgende:
Lemmeb, dit gaat denk ik geen serie voor je worden want dat wordt voor jou zoveel doorskippen dat je deze pilot in een youtube filmpje kan samenvatten.
Het mist idd de allure van space en BSG idd, sci-fi is 9 van de 10 keer iets wat zich in de ruimte afspeelt want daar ligt onze toekomst. De pilot kwam heel aards over (of moet ik capricaans zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de pilot inmiddels ook gezien.
Iemand omschreef het op internet al als 'a big bag of suck'.
Dat is een beetje overdreven, maar ik vond de pilot ook niets bijzonders. Op momenten slaapverwekkend zelfs.
De openingsscène moet een aandachtstrekker zijn, ik kan me herinneren dat ik bij Battlestar meteen hooked was na die scène @ armistice station.
Die van Caprica is echt waar-de-loos, ik kwam niet verder dan 'wtf is dit???'.
Wel mooi is het huis van de Graystones, hallelujah!![]()
Jammer.
Als de Cylon gewoon een robot was en de planeet een andere naam had dan zou je nooit raden dat het met BSG te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Doler12 het volgende:
Zit de pilot te downloaden, ik ben benieuwd, zal wel morgen klaar zijn. Grote fan van BSG dus ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik heb nog niets van Caprica gezien, maar in BSG zeggen ze dat de Centurions 'The One True God' hebben bedacht.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef Mirel het volgende:
Enkele god komt van die terroristengroepering. Daar wist de vader van dat meisje niets vanaf. En de Cylon god werd bedacht door de final five in de hoop dat ze er niet zo evil van zouden worden. Maar het mocht niet helpen
Kijk hem dan maar snel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van Caprica gezien, maar in BSG zeggen ze dat de Centurions 'The One True God' hebben bedacht.
Wat Kirk zegt. En het meisje gelooft in de 'One true God'. Dat is het enige dat wat dat betreft uitmaakt. Niet of een 'terroristengroepering' die ook aanhangt. En wat een terrorist is, is weer een andere discussie. (Het hangt nogal af vanaf wiens oogpunt je het beschouwd. De ik-geloof-in-meerdere-goden-als-Zeus-en-al-die-andere religie beschouwt de one-true-god religie natuurlijk als gevaar. Kijk maar naar hoe Baltar in BSG behandeld wordt nadat hij openlijk voor zijn geloof uitkomt.)quote:Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef Mirel het volgende:
Enkele god komt van die terroristengroepering. Daar wist de vader van dat meisje niets vanaf. En de Cylon god werd bedacht door de final five in de hoop dat ze er niet zo evil van zouden worden. Maar het mocht niet helpen
Het 'happened before' ging om een cyclus van vele duizenden jaren en niet over iets wat zich afspeelt binnen één mensenleven. Dus een beetje raar blijft het wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:45 schreef Salamander het volgende:
All this has happened before and all this will happen again, zoals men zegt.
En het zal waarschijnlijk wel bij dat ene meisje blijven voorlopig lijkt me.
De centurions zijn inderdaad met het idee van de one true god gekomen zoals KirkLazurus zegt. Maar dat is nu ook wel logisch als de cylons gebaseerd zijn op de persoonlijkheid van Zoë.
Dat er voorlopig nog geen skinjobs komen lijkt me ook niet zo vreemd. Robots die te veel op mensen lijken zijn eng. Uncanny valley enzo. Alhoewel skinjobs daar weer buiten vallen.
Het had had voor mij wel het gevoel van Battlestar. Met de namen van de Koloniën, het gebruik van frak en gods.Veel roken wat je tegenwoordig niet meer veel ziet op TV. En de muziek natuurllijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |