abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68015081
Heb hem net bekeken.
Welke noob gaat experimenteren met een programma zonder eerst een backup te maken?

Ik ben benieuwd hoeveel van die technieken er in de toekomst zullen komen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:39:37 #27
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_68016436
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Jegorex het volgende:
Heb hem net bekeken.
Welke noob gaat experimenteren met een programma zonder eerst een backup te maken?

Ik ben benieuwd hoeveel van die technieken er in de toekomst zullen komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:10:16 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_68019702
Ik heb de pilot inmiddels ook gezien.

Iemand omschreef het op internet al als 'a big bag of suck'.
Dat is een beetje overdreven, maar ik vond de pilot ook niets bijzonders. Op momenten slaapverwekkend zelfs.

De openingsscène moet een aandachtstrekker zijn, ik kan me herinneren dat ik bij Battlestar meteen hooked was na die scène @ armistice station.
Die van Caprica is echt waar-de-loos, ik kwam niet verder dan 'wtf is dit???'.

Wel mooi is het huis van de Graystones, hallelujah!

Jammer.
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:14:38 #29
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68019878
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef MaxiTitan het volgende:
Lemmeb, dit gaat denk ik geen serie voor je worden want dat wordt voor jou zoveel doorskippen dat je deze pilot in een youtube filmpje kan samenvatten.
Bedankt voor de tip!

Ik zal het voorlopig laten voor wat het is. Maar ik houd het topic in de gaten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:42:54 #30
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_68020963
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de pilot inmiddels ook gezien.

Iemand omschreef het op internet al als 'a big bag of suck'.
Dat is een beetje overdreven, maar ik vond de pilot ook niets bijzonders. Op momenten slaapverwekkend zelfs.

De openingsscène moet een aandachtstrekker zijn, ik kan me herinneren dat ik bij Battlestar meteen hooked was na die scène @ armistice station.
Die van Caprica is echt waar-de-loos, ik kwam niet verder dan 'wtf is dit???'.

Wel mooi is het huis van de Graystones, hallelujah!

Jammer.
Het mist idd de allure van space en BSG idd, sci-fi is 9 van de 10 keer iets wat zich in de ruimte afspeelt want daar ligt onze toekomst. De pilot kwam heel aards over (of moet ik capricaans zeggen ) en eigenlijk niet zo heel bijzonder op zich, op de gadgets/tech na dan. Desondanks zal ik de serie gaan kijken want mijn interesse is nu toch wel gewekt maar niet op de manier als bij BSG het geval was. Daar kocht ik meteen de DVD'tjes bij play.com. Ik wacht af totdat de serie zijn intrede doet want men kan hier toch wel wat interessante kanten mee op.

Ik geef ze nu het voordeel van de twijfel, laten we het zo zeggen.
Mocht het niet interessanter worden dan laat ik de serie alsnog vallen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:59:29 #31
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_68024480
Hmzzzz...
De pilot was wel aardig.
Er zijn wat leuke lijntjes opgezet.
Blijf het voorlopig maar even volgen, al is het alleen maar om wat background infor over de Colonial maatschapij te zien.

Bijvoorbeeld:
Hoe zit het nu met die Taurons, zijn het een beetje de Italianen van Caprica ofzo?
Gaan Joe en Bill nog een keertje hun roots bekijken op Tauron (dus een ruimtereisje maken).
Wat gaan we van de military zien in het kader van het Cylon project? (tijdens de demo was al wat 'brass' te zien).
Komt er een oorlog tussen Tauron en Caprica? (Die minister had echt een bloedhekel aan ze).

We wachten af, ben nog niet weggejaagd door de pilot.
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:50:30 #32
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_68026519
Goeie vragen stellen ze wel. Joseph's keuze om niks met die kopie te doen ben ik het mee eens. Maar hij hoe de 'kopie' achterliet. Bang in het donker. En dat terwijl ik de geavanceerde skinjobs in BSG wél levend beschouw.
Kopie van een echt persoon zou ik niet kunnen beschouwen als hetzelfde, en fout. Nieuwe personen bedenken en maken dan weer wel. Wat dus met de 12 skinjobs wel het geval was. Ookal waren die onderling kopieën. Maar die onderscheidden zich van elkaar omdat ze vanwege keuze's toch verschillend werden.

Over dit soort dingen zat ik dus de hele tijd te denken tijdens het kijken. Interessante serie, ga het zeker volgen. Pilot mocht iig wel wat korter, of er moest meer in.
When all else fails, you always have delusion.
pi_68027566
Interesse zeker gewekt. Totaal andere serie dan BSG, maar dat mag de pret niet drukken. Tune in volgend jaar ... maar dat duurt nog een tijd.
pi_68028015
Zit de pilot te downloaden, ik ben benieuwd, zal wel morgen klaar zijn. Grote fan van BSG dus ik ben benieuwd.
pi_68028713
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:51 schreef Doler12 het volgende:
Zit de pilot te downloaden, ik ben benieuwd, zal wel morgen klaar zijn. Grote fan van BSG dus ik ben benieuwd.
Als de Cylon gewoon een robot was en de planeet een andere naam had dan zou je nooit raden dat het met BSG te maken heeft.
pi_68029059
Dit gaat `m wel worden denk ik.

There is no God but God
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_68050137
Heb hem net gekeken, ik ga deze serie zeker volgen. Ik denk alleen niet dat je dit moet gaan kijken als je a) BSG keek om de spacebattles en b) BSG na seizoen 2 waardeloos vond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 15 april 2009 @ 21:10:37 #38
42300 Exterior
~ Quasi-alert
pi_68052674
Wel grappig, weten we meteen waar het idee van de Cylons van een enkele god vandaan komt en mogelijk ook waarom ze rebelleerden (vrijheidsgevoel van Cylon #1).

Ik ga de rest ook volgen
  woensdag 15 april 2009 @ 21:52:05 #39
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_68054213
Enkele god komt van die terroristengroepering. Daar wist de vader van dat meisje niets vanaf. En de Cylon god werd bedacht door de final five in de hoop dat ze er niet zo evil van zouden worden. Maar het mocht niet helpen
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 15 april 2009 @ 21:55:40 #40
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68054316
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef Mirel het volgende:
Enkele god komt van die terroristengroepering. Daar wist de vader van dat meisje niets vanaf. En de Cylon god werd bedacht door de final five in de hoop dat ze er niet zo evil van zouden worden. Maar het mocht niet helpen
Ik heb nog niets van Caprica gezien, maar in BSG zeggen ze dat de Centurions 'The One True God' hebben bedacht.
pi_68054439
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik heb nog niets van Caprica gezien, maar in BSG zeggen ze dat de Centurions 'The One True God' hebben bedacht.
Kijk hem dan maar snel.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:07:59 #42
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68054742
Duurt anderhalf uur?

Sjesus zeg.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:14:34 #43
42300 Exterior
~ Quasi-alert
pi_68054976
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef Mirel het volgende:
Wat Kirk zegt. En het meisje gelooft in de 'One true God'. Dat is het enige dat wat dat betreft uitmaakt. Niet of een 'terroristengroepering' die ook aanhangt. En wat een terrorist is, is weer een andere discussie. (Het hangt nogal af vanaf wiens oogpunt je het beschouwd. De ik-geloof-in-meerdere-goden-als-Zeus-en-al-die-andere religie beschouwt de one-true-god religie natuurlijk als gevaar. Kijk maar naar hoe Baltar in BSG behandeld wordt nadat hij openlijk voor zijn geloof uitkomt.)
  woensdag 15 april 2009 @ 22:19:39 #44
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68055147
LOL, dat begin is goed...

CAPRICA
58 YEAR BEFORE THE FALL

Cue naakt vrouwvolk...

Ik ga me dit vannacht wel kijken als ik niet slapen kan
  woensdag 15 april 2009 @ 22:36:54 #45
184465 Migue
Sensuele man
pi_68055824
Oef, tvptje in deze topic vergeten. Vrijdagavond kijken, enige avond deze week dat ik daar tijd voor heb.
pi_68056399
Tvptje, moet pilot nog kijken
pi_68058350
Ik vond het een redelijk goede pilot. Er waren duidelijk dingen die ook iin BSG speelden die nu wat achtergrond kregen. Wat ik wel een beetje verwarrend vond was dat er duidelijk óók wordt gespeeld met iets wat toch wel heel erg op resurrection lijkt. En dat is nou juist volgens de BSG canon iets wat van de 13e kolonid is gekomen.
pi_68059986
All this has happened before and all this will happen again, zoals men zegt.
En het zal waarschijnlijk wel bij dat ene meisje blijven voorlopig lijkt me.

De centurions zijn inderdaad met het idee van de one true god gekomen zoals KirkLazurus zegt. Maar dat is nu ook wel logisch als de cylons gebaseerd zijn op de persoonlijkheid van Zoë.

Dat er voorlopig nog geen skinjobs komen lijkt me ook niet zo vreemd. Robots die te veel op mensen lijken zijn eng. Uncanny valley enzo. Alhoewel skinjobs daar weer buiten vallen.

Het had had voor mij wel het gevoel van Battlestar. Met de namen van de Koloniën, het gebruik van frak en gods.Veel roken wat je tegenwoordig niet meer veel ziet op TV. En de muziek natuurllijk.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_68061075
quote:
Op donderdag 16 april 2009 01:45 schreef Salamander het volgende:
All this has happened before and all this will happen again, zoals men zegt.
En het zal waarschijnlijk wel bij dat ene meisje blijven voorlopig lijkt me.

De centurions zijn inderdaad met het idee van de one true god gekomen zoals KirkLazurus zegt. Maar dat is nu ook wel logisch als de cylons gebaseerd zijn op de persoonlijkheid van Zoë.

Dat er voorlopig nog geen skinjobs komen lijkt me ook niet zo vreemd. Robots die te veel op mensen lijken zijn eng. Uncanny valley enzo. Alhoewel skinjobs daar weer buiten vallen.

Het had had voor mij wel het gevoel van Battlestar. Met de namen van de Koloniën, het gebruik van frak en gods.Veel roken wat je tegenwoordig niet meer veel ziet op TV. En de muziek natuurllijk.
Het 'happened before' ging om een cyclus van vele duizenden jaren en niet over iets wat zich afspeelt binnen één mensenleven. Dus een beetje raar blijft het wel.

Ik denk niet dat Zoë per sé nu hetzelfde is als 'de centurions'. Ik denk dat je haar eerder moet zien als de reden voor het ontstaan van de skinjobs. De definitieve versies van de 'Colonial' skinjobs zijn dan wel gecreëerd door de First Five, maar (IIRC) weten we al uit Razor dat de 'Colonial' Cylons bezig waren met biologische lichamen. Ik heb zoiets dat Zoë-Centurion een parallelle ontwikkeling is die de ontwikkeling naar de skinjobs op gang heeft gebracht en die later ook de Colonial Cylons heeft 'bevrijdt'.

Is het heel kort door de bocht om nu te gaan denken dat de vader van Zoë die oude hybrid was?
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:45:35 #50
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68121231
Heb nu 2/3 van de pilot erop zitten, de rest moet helaas even wachten. Het bevalt me wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')