Nouja, niet echt want ik meen het niet. Ik blijf jullie gewoon van mijn liefdevolle verslagen voorzienquote:
Ik kijk vooral naar de teams en de spelers, en ik vind New Jersey wel sympathieke spelers hebben en als team redelijk leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Ik hoop op Carolina en Washington als winnaars vanavond.
quote:Op woensdag 29 april 2009 04:15 schreef Saviola het volgende:
WOW en Carolina schakelt de Devils uit, en hoe3-2 achter en in de laatste anderhalve minuut nog 2 keer scoren en zo winnen
ongelofelijk..
Volgende ronde krijgen we nu trouwens Caps-Pens]
met wederom mijn voorspellingen. Ik heb mijn mening herzien dat de Canucks doorgaan, dat worden de Blackhawks.quote:
Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verlorenquote:
Mwah de Devils hadden ook genoeg ervaring en gaven het in de laatste 80 seconden wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dan, zo een minuut voor tijd verliezenZeker nog de onervarenheid van de Hawks ofzo.
Dat heb ik helaas moeten missen. Aan het eind van periode 2 was de stream zo slecht dat ik het heb afgezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verloren
Als ze weer een goede draftronde hebben en Jagr halen (zie oilers site op nhl.com) zie ik het wel positief voor ze inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Denken jullie dat de Oilers ooit nog in de PO's terecht zullen komen?
Ik woon in een dorp waar nog geen digitale tv te krijgen isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien op NHL network gister. Wedstrijd was live op Versus, maar was andere dingen aan het doen.
Maar moeten julie arme ijshockey-liefhebber in Nederland het nu echt alleen van streams hebben? NASN/ESPN America zond de wedstrijd live uit, en ik mag toch aanemen dat elke zelfrespectabele ijshockey-liefhebber dat toch allang in het digitale pakket heeft zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |