abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68484473
Klaar voor Game 7 !

Go Caps
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68484914
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef WasQ het volgende:
Hehe typische Sharks-fan?
Nouja, niet echt want ik meen het niet. Ik blijf jullie gewoon van mijn liefdevolle verslagen voorzien
Vicariously I live while the whole world dies
pi_68484944
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Ik hoop op Carolina en Washington als winnaars vanavond.

Ik kijk vooral naar de teams en de spelers, en ik vind New Jersey wel sympathieke spelers hebben en als team redelijk leuk om te kijken.
pi_68485590
Spannende wedstrijden trouwens beide Zal geen tussenstanden noemen, maar ze zijn de moeite waard om nog eens te kijken
pi_68485704
Pff damn wat een game, de Rangers spelen misschien wel hun beste game uit de series maar kunnen het gewoon niet afmaken. En dan nota bene Sergei Fedorov die het beslist wat een held.
pi_68485772
WOW en Carolina schakelt de Devils uit, en hoe 3-2 achter en in de laatste anderhalve minuut nog 2 keer scoren en zo winnen ongelofelijk..

Volgende ronde krijgen we nu trouwens Caps-Pens
pi_68486079
Toch even juichen voor de 'Canes

Wat een ontknoping
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_68486113
quote:
Op woensdag 29 april 2009 04:15 schreef Saviola het volgende:
WOW en Carolina schakelt de Devils uit, en hoe 3-2 achter en in de laatste anderhalve minuut nog 2 keer scoren en zo winnen ongelofelijk..

Volgende ronde krijgen we nu trouwens Caps-Pens]

Met de winnende van Eric Staal las ik Vind het zo jammer dat ik het allemaal niet live kan volgen MIsschien de volgende ronde toch maar iets meer m'n best doen.

Caps-Pens

[ Bericht 18% gewijzigd door Irrem op 29-04-2009 07:04:01 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 07:45:22 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68486365
Halve finales dus:

Eastern Conference:

Boston Bruins vs Carolina Hurricanes
Washington Capitals vs Pittsburgh Penguins

Western Conference:

Detroit Red Wings vs Anaheim Ducks
Vancouver Canucks vs Chicago Blackhawks

Ik heb intussen een soort "oorlogje" op Facebook met een vriendin van me in Vancouver, Canada.... die uiteraard Canucks fan is. Eigenlijk is ze ook een beetje Ducks fan en ik een beetje Canucks fan.. maar nu kan het zomaar gebeuren dat Canucks tegen de Ducks staan in de finale.... MITS uiteraard de Ducks de Red Wings weten te verslaan, en de Canucks Chicago kan uitschakelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door maartena op 29-04-2009 07:59:21 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 29 april 2009 @ 07:54:52 #210
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68486436
Bruins - Caps en Wings - Hawks denk ik.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68488110
Bruins, Penguins, Canucks en Wings door naar de volgende ronde.

Vette wedstrijden gister. Wedstrijd tussen Caps en Rangers live gezien en het was echt een goede wedstrijd. Hoog niveau, er werd hard gespeeld en veel actie op het ijs. Niet zozeer te zien in het aantal schoten op doel, maar doelkansen waren er genoeg. Capitals uiteindelijk wel de terecht winnaar, het is gewoon het betere team.

Zonde van de Devils Dacht echt dat het binnen was, maar ze laten de Hurricanes toch nog terugkomen

Vanavond of morgen maak ik wel weer een voorbeschouwing op de volgende play-offronde.
pi_68492568
Staal!! Go 'canes!

Helaas niet live kunnen volgen maar moet echt een ontzettende domper zijn geweest voor alle Devil fans... in 80 seconden zijn de playoffs gewoon weg
Ik kan niet wachten op de Caps - Pens games, dat wordt smullen!

Wie ik graag door zie gaan naar de conference finals:
East: Pens en Canes, West: Canucks en Detroit

Wie ik denk dat er doorgaan:
East: Pens en Bruins, West: Canucks en Detroit
pi_68493090
pi_68505141
Mijn voorspelling is dat de Bruins, Caps, Wings en Canucks doorgaan
pi_68507249
pi_68507260
quote:
met wederom mijn voorspellingen. Ik heb mijn mening herzien dat de Canucks doorgaan, dat worden de Blackhawks.
pi_68549128
Canucks 3-0 voor in de 2nd period.
pi_68550032
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 04:38 schreef tevebe het volgende:
Canucks 3-0 voor in de 2nd period.
Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verloren
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:27:47 #219
107005 Saviola
CM Legend
pi_68553009
Beetje jammer dan, zo een minuut voor tijd verliezen Zeker nog de onervarenheid van de Hawks ofzo.
pi_68553368
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dan, zo een minuut voor tijd verliezen Zeker nog de onervarenheid van de Hawks ofzo.
Mwah de Devils hadden ook genoeg ervaring en gaven het in de laatste 80 seconden weg Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben denk ik. Daarbij, hadden ze maar eerder moeten gaan hockeyen hoor. Ze begonnen pas toen ze al 3-0 achterstonden en de Canucks achterover gingen leunen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:18:08 #221
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68554660
Denken jullie dat de Oilers ooit nog in de PO's terecht zullen komen?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjćlland
pi_68555507
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verloren
Dat heb ik helaas moeten missen. Aan het eind van periode 2 was de stream zo slecht dat ik het heb afgezet.
pi_68556083
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Denken jullie dat de Oilers ooit nog in de PO's terecht zullen komen?
Als ze weer een goede draftronde hebben en Jagr halen (zie oilers site op nhl.com) zie ik het wel positief voor ze in Tis geen slecht team, maar ze hebben vrij veel pech.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:12:02 #224
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68561074
Ik heb alleen de samenvatting gezien op NHL network gister. Wedstrijd was live op Versus, maar was andere dingen aan het doen.

Maar moeten julie arme ijshockey-liefhebber in Nederland het nu echt alleen van streams hebben? NASN/ESPN America zond de wedstrijd live uit, en ik mag toch aanemen dat elke zelfrespectabele ijshockey-liefhebber dat toch allang in het digitale pakket heeft zitten?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68562107
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien op NHL network gister. Wedstrijd was live op Versus, maar was andere dingen aan het doen.

Maar moeten julie arme ijshockey-liefhebber in Nederland het nu echt alleen van streams hebben? NASN/ESPN America zond de wedstrijd live uit, en ik mag toch aanemen dat elke zelfrespectabele ijshockey-liefhebber dat toch allang in het digitale pakket heeft zitten?
Ik woon in een dorp waar nog geen digitale tv te krijgen is Ik ben dus afhankelijk van streams en die van gister waren echt bagger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')