Nee, maar dat doe ik ook niet altijd. Moet de volgende dag nog werken enzo. Maar vooral op een zaterdag en zondag als de wedstrijden overdag worden herhaald, dan maak ik geen kansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kijkt ie op "Amerikaanse tijden" nog TV ja?.
http://www.directwonen.nl
In het weekend zijn ze wel vaker vroeg, hebben mensen ook nog eens een andere tijd om naar het stadion te gaan in plaats van altijd maar weer s'avonds.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Saviola het volgende:
Detroit weer in de laatste minuut gewonnen?Beetje jammer is dat toch elke keer.
En waarom is Caps-Pens vanavond zo vroegDie wedstrijden zijn haast altijd s'nachts, nu is het Real-Barça en moet dat hockey ook opeens zo vroeg.
Ik vind het fantastischquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef maartena het volgende:
[..]
In het weekend zijn ze wel vaker vroeg, hebben mensen ook nog eens een andere tijd om naar het stadion te gaan in plaats van altijd maar weer s'avonds.
Ik dacht juist dat men dat in Nederland wel prettig vond ook, hoeft men niet om 03:00 een wedstrijd te volgen.
Ja het was een beetje sarcastisch, ik vind het meestal ook wel goed, alleen nu nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:08 schreef maartena het volgende:
[..]
In het weekend zijn ze wel vaker vroeg, hebben mensen ook nog eens een andere tijd om naar het stadion te gaan in plaats van altijd maar weer s'avonds.
Ik dacht juist dat men dat in Nederland wel prettig vond ook, hoeft men niet om 03:00 een wedstrijd te volgen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef Irrem het volgende:
En de Caps winnen met 3-2. Wat een heerlijke westrijd zeg
Heb je sopcast? Zo nee, download dat dan ff, en vul in die player de volgende URL in: sop://broker.sopcast.com:3912/36451quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef tevebe het volgende:
Straks na het uitgaan weer een stream opzoeken voor de CanucksHopelijk is de kwaliteit vandaag beter.
11 uur s'ochtends is niet vroeg....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Lijkt me wel kut voor een team uit het westen man, zo vroeg beginnen.
Ja erg lastig wel, achterover leunend in je stoeltje met overal eet- en drankvoorzieningenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:27 schreef kabonk het volgende:
Aan de laatste minuut te horen zitten die fans er ook redelijk doorheen daar
Je wordt vanzelf lui als je dat constant in de buurt hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja erg lastig wel, achterover leunend in je stoeltje met overal eet- en drankvoorzieningen
De vraag is nu of ie op een deftig uur eindigd....quote:Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef Saviola het volgende:
Gelukkig is deze wedstrijd op een deftig uur begonnen zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |