Nouja, niet echt want ik meen het niet. Ik blijf jullie gewoon van mijn liefdevolle verslagen voorzienquote:
Ik kijk vooral naar de teams en de spelers, en ik vind New Jersey wel sympathieke spelers hebben en als team redelijk leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef maartena het volgende:
Ik hoop op Carolina en Washington als winnaars vanavond.
quote:Op woensdag 29 april 2009 04:15 schreef Saviola het volgende:
WOW en Carolina schakelt de Devils uit, en hoe3-2 achter en in de laatste anderhalve minuut nog 2 keer scoren en zo winnen
ongelofelijk..
Volgende ronde krijgen we nu trouwens Caps-Pens]
met wederom mijn voorspellingen. Ik heb mijn mening herzien dat de Canucks doorgaan, dat worden de Blackhawks.quote:
Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verlorenquote:
Mwah de Devils hadden ook genoeg ervaring en gaven het in de laatste 80 seconden wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Saviola het volgende:
Beetje jammer dan, zo een minuut voor tijd verliezenZeker nog de onervarenheid van de Hawks ofzo.
Dat heb ik helaas moeten missen. Aan het eind van periode 2 was de stream zo slecht dat ik het heb afgezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Blackhawks tot 3-3 teruggekomen en alsnog met 5-3 verloren
Als ze weer een goede draftronde hebben en Jagr halen (zie oilers site op nhl.com) zie ik het wel positief voor ze inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Denken jullie dat de Oilers ooit nog in de PO's terecht zullen komen?
Ik woon in een dorp waar nog geen digitale tv te krijgen isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien op NHL network gister. Wedstrijd was live op Versus, maar was andere dingen aan het doen.
Maar moeten julie arme ijshockey-liefhebber in Nederland het nu echt alleen van streams hebben? NASN/ESPN America zond de wedstrijd live uit, en ik mag toch aanemen dat elke zelfrespectabele ijshockey-liefhebber dat toch allang in het digitale pakket heeft zitten?
Heb digitale tvquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien op NHL network gister. Wedstrijd was live op Versus, maar was andere dingen aan het doen.
Maar moeten julie arme ijshockey-liefhebber in Nederland het nu echt alleen van streams hebben? NASN/ESPN America zond de wedstrijd live uit, en ik mag toch aanemen dat elke zelfrespectabele ijshockey-liefhebber dat toch allang in het digitale pakket heeft zitten?
Serieus?!?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef WasQ het volgende:
UPC gaat ESPN in een pakket gooien met Sport1. Gaat je dus een tientje per maand extra kosten. Gelukkig is Ziggo dat -voorlopig- niet van plan!
CanalDigital is in het hele land te krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef tevebe het volgende:
Ik woon in een dorp waar nog geen digitale tv te krijgen isIk ben dus afhankelijk van streams en die van gister waren echt bagger.
Of een extra decoder voor op je slaapkamer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Irrem het volgende:
Heb digitale tv![]()
maar ben afhankelijk van mijn lieve vader die ook erg graag tv kijkt![]()
het word tijd dat ik op mezelf ga
Kijkt ie op "Amerikaanse tijden" nog TV ja?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Irrem het volgende:
[..]
Heb digitale tv![]()
maar ben afhankelijk van mijn lieve vader die ook erg graag tv kijkt![]()
het word tijd dat ik op mezelf ga
Dat denk ik niet, maar die zal toch ook akkoord moeten gaan met het digitale tv abboquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:29 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kijkt ie op "Amerikaanse tijden" nog TV ja?.
Ik las haar zin toch echt wat anders. Alsof die vader ook gewoon zo laat nog TV kijkt en dat ze er dan vrij weinig over te zeggen heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar die zal toch ook akkoord moeten gaan met het digitale tv abbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |