Smoelquote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Saviola het volgende:
San Josedaar sta je dan met je President's Trophy.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef tevebe het volgende:
Canucks 3-0. Ze kunnen het morgen afmaken
Het zou leuker zijn als ze het thuis kunnen afmaken, maar als ze het morgen doen klaagt ook niemand.quote:
Niet, hopelijkquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef maartena het volgende:
Ducks krijgen ook een kans om het thuis af te maken.... met twee wedstrijden in de zak, zijn de volgende twee thuis in Anaheim. We zullen zien hoe het gaat.
Yup, had al playoff-ervaring in Zwitserland. Hij is dan ook al 27 jaar, geen groentje meer dusquote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Jonas Hiller doet het trouwens erg goed dit jaar. 1e playoff westrijd en gelijk een shutout! En gisteren 42 schoten tegenhouden.
En eentje tegen de paal.quote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Jonas Hiller doet het trouwens erg goed dit jaar. 1e playoff westrijd en gelijk een shutout! En gisteren 42 schoten tegenhouden.
Ach, als ik eerlijk ben gun ik het San Jose van harte verder. Ik heb wat familie en vrienden in de bay area, en die zijn natuurlijk Sharks fans..... leuk, de rivaliteit bij het achterlaten van messages op Facebook etc.quote:
Hoevaak heeft die Avery op die strafbank gezeten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:52 schreef Saviola het volgende:
Washington droogt de Rangers met 4-0 af in MSG
18 minuten van de 26 totaal voor de Rangersquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:26 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hoevaak heeft die Avery op die strafbank gezeten?
quote:
ESPN America gaat vijf minuten voor tijd op zwart door een of ander technisch probleem.quote:Op woensdag 22 april 2009 06:16 schreef maartena het volgende:
Canucks sweep Blues, en Vancouver viert feest
San Jose @ Ducks staan nu op 3-3 na 2 periods. Veel actie in deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |