Mjah staat ook in het verslag inderdaad en heb delen van de wedstrijd gezien. De goalie was echt compleet waardeloos, dat gaat ze nog wel opbreken in de serie. Daar valt natuurlijk nooit tegenop te scoren.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Saviola het volgende:
Ik heb Caps-Rangers gekeken, tsja als Washington een beetje deftige goalie zou hebben winnen ze die wedstrijd eenvoudig. Domineerden van begin tot eind, op een gegeven moment in de 2de periode had Ovechkin alleen al even shots on goal als het hele Rangers team samen. Maarja, Lundqvist speelde een geweldige wedstrijd en aan de overkant vloog alles erin.
Zei ik toch in mn specialquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:26 schreef popolon het volgende:
Osgood vanavond erg goed. Hij is hopelijk wakker want in het reguliere seizoen was 't niet erg best.
Mjah inderdaad, ik was ook al verbaasdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Saviola het volgende:
Gaat San Jose nu alweer choken? Meestal doen ze dat pas in de 2de ronde
Mjah.... 8 powerplays krijgen en dan er niets mee doen.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef nyny83 het volgende:
Verder: kutzooi, verloren van de DucksDe hufters zijn in vorm
Yup, hebben het goed gedaan door het team in vorm te verslaan (Blues). Ik had gehoopt dat de Blues door zouden walsen, maar nu ze de eerste wedstrijd verloren hebben zie ik het somber in voor zequote:
De burgemeester van St Louis had ze ook al gefeliciteerd met de overwinning. Ben benieuwd naar vanavond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, hebben het goed gedaan door het team in vorm te verslaan (Blues). Ik had gehoopt dat de Blues door zouden walsen, maar nu ze de eerste wedstrijd verloren hebben zie ik het somber in voor zeCanucks een rondje verder ben ik bang.
Cool, stage of werk in Amerika ofzo? Of gewoon op vakantie? Als ik ooit in Amerika kom wil ik ook graag een NHL-wedstrijd bijwonen. Maakt me niet eens zoveel uit welke.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
De burgemeester van St Louis had ze ook al gefeliciteerd met de overwinning. Ben benieuwd naar vanavond.
Volgend jaar ga ik mijn 1e wedstrijd meemaken
Ik ga naar de Olympische Spelen. Heb (helaas) kaartjes voor Bul-Swe. Ik zeg helaas omdat ik liever Canada, US, Rusland of Finland had gehad, maar wil uiteraard graag eens zo'n wedstrijd meemaken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Cool, stage of werk in Amerika ofzo? Of gewoon op vakantie? Als ik ooit in Amerika kom wil ik ook graag een NHL-wedstrijd bijwonen. Maakt me niet eens zoveel uit welke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |