quote:Op maandag 13 april 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom gaat het nu alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeer over auto's
1.21 GIGAWATT !!! MARTY THATS INSANE!quote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat staat alleen goed bij
[ afbeelding ]
Schandalig!quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
En zo hoort het! Vanavond maar weer even een terrasje pakken
Nee.quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n verbitterd en wraakzuchtig persoon?
En dan uitgesproken als "Jiggawatt"quote:Op maandag 13 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
1.21 GIGAWATT !!! MARTY THATS INSANE!
Hoiquote:
De zwarte weduwe?quote:Op maandag 13 april 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nooit last van wraakgevoelens.
Bij mn ex weleens aan gedacht, maar voor hem nooit en bij hem nooit serieus.
Het waren ook meer plannen om definitief van m af te komen, niet om me nog meer zn woede op de hals te halen
Hoezo? Ben morgen toch nog vrij...quote:
Jij wel.quote:
Daarom.quote:Op maandag 13 april 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wel.!
Maar maar een kort weekje en daarna een uitermate puikend weekend dus ik klaag niet. En mijn werk is toch tof..
Eentje. Niet meer hè?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Anders ga je vanavond gezellig mee even een biertje doen?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan uitgesproken als "Jiggawatt"
Oh kut, das waar ook. Wat is allemaal afgezet?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Q. het volgende:
Ik zou wel even de stad in willen maar ik kan daar niet komen door die stomme Marathon, dan moet ik minimaal 3x zo ver fietsen om er om heen te fietsen..
Uiteraard!quote:
Toch handig om daar eens over na te denken. Gewoon als hobby. Wat heb je nodig behalve een zaag en ongebluste kalk of vitriool of een ander naar goedje.quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat nooit doen, maar, naja...
Slaapkop.quote:
Heel Utrecht-west zo ongeveer.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh kut, das waar ook. Wat is allemaal afgezet?
Het gevóel is er wel eens geweest?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat nooit doen, maar, naja...
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Inderdaad.Dacht dat sonépouse gewoon heel slecht was in de vertaling.
Zouden ze het toen al over Jay-Z gehad hebben? Jigga jigga whuut?
En hier sluit ik me even bij aan. Ga mijzelve ook even opfrissenquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
Zoo het wordt maar eens tijd om onder de douch te gaan staan...
Hier zijn alle winkels juist weer open. alles was dicht de afgelopen 3 dagen en vandaag is weer een gewone werkdag.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slaapkop.
Jammer trouwens dat de winkels allemaal dicht zijn. Vandaag was ideaal om te gaan bbqen op het strand met een flinke koeler bvol met bier erbij
Gelukkig is dat een hoek van Utrecht waar ik niet zo vaak kom!quote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Utrecht-west zo ongeveer.![]()
Parcours: http://www.athletic.nl/2009/img/pages/route_42k.pdf
Ik ben veel te vredelievendquote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Toch handig om daar eens over na te denken. Gewoon als hobby. Wat heb je nodig behalve een zaag en ongebluste kalk of vitriool of een ander naar goedje.
Een alibi.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Toch handig om daar eens over na te denken. Gewoon als hobby. Wat heb je nodig behalve een zaag en ongebluste kalk of vitriool of een ander naar goedje.
Als je ongeveer weet waar ik woon kan je zien dat het redelijk onmogelijk voor mij is om het centrum te bereiken. Oh ja. Ik kan omrijden om het eind van de Biltstraat heen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een hoek van Utrecht waar ik niet zo vaak kom!
I knowquote:Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier zijn alle winkels juist weer open. alles was dicht de afgelopen 3 dagen en vandaag is weer een gewone werkdag.
Was de alberthijn niet gewoon open dan? Had het er gisteren nog overquote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slaapkop.
Jammer trouwens dat de winkels allemaal dicht zijn. Vandaag was ideaal om te gaan bbqen op het strand met een flinke koeler bvol met bier erbij
Je was op date met iemand uit het singles topic op fok.quote:
Krijg nou wat, je hebt gelijk! Tot 8 uur!quote:Op maandag 13 april 2009 13:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Was de alberthijn niet gewoon open dan? Had het er gisteren nog overmaar dan niet bbq maar in de avond een kampvuur, muziek en drank.
* zbbrox kills a catquote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben veel te vredelievend
Maar hij verdiende het echt wel eigenlijk
Goed alibi.quote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je was op date met iemand uit het singles topic op fok.?
Je moet naar XL tijden kijken want die andere waren vrijdag niet correct, stond ik voor een dichte deur op half 10 savondsquote:Op maandag 13 april 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijg nou wat, je hebt gelijk! Tot 8 uur!
Ik kan wel hout regelenGewoon bij de benzinepomp.
Die is tot 5 uur vanmiddag openquote:Op maandag 13 april 2009 14:00 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je moet naar XL tijden kijken want die andere waren vrijdag niet correct, stond ik voor een dichte deur op half 10 savonds
Jeuzes, das een takke-eind om...quote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ongeveer weet waar ik woon kan je zien dat het redelijk onmogelijk voor mij is om het centrum te bereiken. Oh ja. Ik kan omrijden om het eind van de Biltstraat heen.
We hoeven het niet superlaat te maken. Als we rond 7 uur ofzo beginnen moet dat te doen zijnquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat morgen iedereen weer moet werken
Dan kan ik nog steeds de binnenstad niet in, moet ik het parcours oversteken.quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jeuzes, das een takke-eind om...
Kan je niet via dat bruggetje bij de bleekstraat?
Tofquote:Op maandag 13 april 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik blijf nog een dagje extra in Rio![]()
![]()
![]()
Wat ga je volgend weekend doen dan?quote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef Q. het volgende:
Dit was best een saai weekend eigenlijk. Gelukkig gaat het volgende weekend weer ouderwetsch tof worden.
Oeh, zie het net inderdaad. Gelukkig zijn de Vleutenseweg en het Westplein nog wel gedeeltelijk openquote:Op maandag 13 april 2009 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds de binnenstad niet in, moet ik het parcours oversteken.En trouwens, het parcours gaat over de Bleekstraat zelf. Westerkade zou ik nog kunnen komen.
Haha, een collega zegt net precies het zelfde!quote:Op maandag 13 april 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof
Ga eens kijken op Barra da TijucaIs nog leuker dan Ipanema of Copacabana.
Wat een liefdesverklaring! Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef DragonFire het volgende:
Goedemiddag mede singles!
Ik hou van jullie allemaal!
Ik hoef je liefde nietquote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef DragonFire het volgende:
Goedemiddag mede singles!
Ik hou van jullie allemaal!
Sorry ik val op vrouwenquote:
Ik wacht nog steeds op auto_quote:Op maandag 13 april 2009 14:35 schreef mrbox het volgende:
Fris en fruitignu maar wat gaan doen ! Heerlijk dat het zonnetje zo hard zijn best doet om er door te breken
![]()
![]()
Skaten?quote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op auto_![]()
Maar daarna gaan we lekker fietsen!
Toch zijn er meer leuke mensen dan klavertjes 4. En een klavertje 3, zal nooit een 4 worden. In eerste instantie minder leuke mensen, kunnen naar mate je ze langer kent, wel leuk worden.quote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef DieBoard het volgende:
Nou van iedereen houden? Achterbakse mensheid die alles denkt alleen te kunnen
Er zijn leuke mensen maar das net een klavertje 4
Jaa leukquote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op auto_![]()
Maar daarna gaan we lekker fietsen!
Nee fietsen dit keer, minstens zo lang, maar dat weet auto nog nietquote:
Jazeker!quote:Op maandag 13 april 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa leukwordt vast een gezellige middag ! en tnx
![]()
Achterbaks als je alles alleen denkt te kunnen? Nee, je moet alles alleen kunnen, als je afhankelijk wordt van anderen gaat het pas echt fout.quote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef DieBoard het volgende:
Nou van iedereen houden? Achterbakse mensheid die alles denkt alleen te kunnen
Er zijn leuke mensen maar das net een klavertje 4
En hoe moet ik daar komen?quote:Op maandag 13 april 2009 14:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, zie het net inderdaad. Gelukkig zijn de Vleutenseweg en het Westplein nog wel gedeeltelijk open
Je guild?quote:Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef DieBoard het volgende:
Lieve mensen, krijg ik net te horen dat mijn guild het uitmaakt.
WoW?quote:Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef DieBoard het volgende:
Ja maar als je van je buurman iets wil lenen maar dat kan niet omdat hij ook niets van jouw hoeft te lenen, of iemand die iets niet alleen kan maar toch liever alleen verder iets verkloot vindt ik niet slimquote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Achterbaks als je alles alleen denkt te kunnen? Nee, je moet alles alleen kunnen, als je afhankelijk wordt van anderen gaat het pas echt fout.
Is het ook niet, maar dat is volgens mij een ander verhaalquote:Op maandag 13 april 2009 14:45 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja maar als je van je buurman iets wil lenen maar dat kan niet omdat hij ook niets van jouw hoeft te lenen, of iemand die iets niet alleen kan maar toch liever alleen verder iets verkloot vindt ik niet slim
Oke... altijd fijn om te weten dat iemand niet "dakloos " is in WoWquote:Op maandag 13 april 2009 14:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
JaWerd net gebeld door iemand in de buurt dat ie eventueel al onderdak gevonden had
Hahha interessant !quote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker!You're welcome.. Al slaat het voor mijn gevoel nergens op haha
Het verhaal is dat egoïstisch standaard in een mens zit en vriendelijk iets is waar die iets voor moet doen. En aangezien de mensen alleen maar minder slim lijken te worden en geen moeite willen doen is het woord samenleving al weg gevaagdquote:Op maandag 13 april 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar dat is volgens mij een ander verhaal
specs?quote:Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef DieBoard het volgende:
Ik bedoelde het meer van dat ik curious ben, maar ja.. op die fiets kill ik er ook wel flink wat ja.quote:
okiesquote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef DieBoard het volgende:
DeadKnight unholywas al zolang paladin healer dat ik wel eens dps wou gaan spelen
Was weer begonnen met Northrend, Nu gaan mensen verschillende kanten op dus dat is wel jammer. Was altijd wel gezellig op teamspeak met sommige mensenquote:Op maandag 13 april 2009 15:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
okies
gnome lock
dranei shammy
en diverse 5x chars voor de professions
maar ben al een tijdje gestopt.. speelde het stiekem al veel langer dan de intentie was
Heb je iets in je oog jongeman?quote:
ow, vast wel.quote:Op maandag 13 april 2009 15:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb je iets in je oog jongeman?
Ja, world of warcraft. Een mmorpg spelleke. Best gezellig als je een hoop mensen kent en de voicechat aan hebt enzo.
Zonde. Er zitten echt bloedmooie en lieve vrouwkes in onze guild. (bloodwolves of the moon @ wildhammer) Uit Zweden, en the UK.. en Russiaquote:Op maandag 13 april 2009 15:20 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Was weer begonnen met Northrend, Nu gaan mensen verschillende kanten op dus dat is wel jammer. Was altijd wel gezellig op teamspeak met sommige mensen
En die guild waarik nu in zit zitten waarschijnlijk geen vrouwen
Iedereen die leeft heeft een leven.quote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, vast wel.
Maar ik heb ook een leven.
Wen er maar aan. dit is aan de orde van de dagquote:
Ik heb geen tv, en ook geen behang.quote:Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef DieBoard het volgende:
Je kan ook op de bank zitten en naar tmf kijken, ook een cool leven. Of gewoon heledag naar het behand staren
Van mij wel.quote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Mag het nu weer ergens anders over gaan?
Kunnen we het niet combineren?quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mij wel.
Waar wil je het over hebben?
- Dat mensen meer zin in sex krijgen met mooi weer?
- Dat single zijn minder erg is met mooi weer?
- Dat bier lekker smaakt met mooi weer?
- Dat Groningen een leuke stad is, met of zonder mooi weer?
Zeg het maar.
second that.quote:Op maandag 13 april 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren?
Maar het klopt allemaal wel. Alhoewel single zijn sowieso niet erg is.
Checkquote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mij wel.
Single zijn is nooit kut.quote:- Dat single zijn minder erg is met mooi weer?
Bier is altijd kutquote:- Dat bier lekker smaakt met mooi weer?
er is maar 1 stad in Nederland en dat is Amsterdam. De rest zijn dorpjesquote:- Dat Groningen een leuke stad is, met of zonder mooi weer?
quote:Zeg het maar.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren?
Maar het klopt allemaal wel. Alhoewel single zijn sowieso niet erg is.
Met mooi weer.quote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij wilt sex terwijl je bier drinkt in Groningen? Kinky
In de wintermaanden heb ik er beduidend meer moeite mee dan nuquote:
Nee.quote:[..]
Bier is altijd kut
Dankzij burgemeester Cohen is Amsterdam zo langzamerhand een soort Staphorst aan het worden. Daarbij is Groningen veel gezelliger en gemoedelijker.quote:[..]
er is maar 1 stad in Nederland en dat is Amsterdam. De rest zijn dorpjes.
[..]
En dan ook nog doen alsof je single bentquote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij wilt sex terwijl je bier drinkt in Groningen? Kinky
Amsterdam niet gemoedelijk...quote:Op maandag 13 april 2009 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In de wintermaanden heb ik er beduidend meer moeite mee dan nu
[..]
Nee.
[..]
Dankzij burgemeester Cohen is Amsterdam zo langzamerhand een soort Staphorst aan het worden. Daarbij is Groningen veel gezelliger en gemoedelijker.
Om sex te hebben hoef je bij mijn weten geen relatie te hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 15:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan ook nog doen alsof je single bent
quote:Op maandag 13 april 2009 15:45 schreef DieBoard het volgende:
Volgens mij kan wow gewoon in een normaal leven hoorIk kom gewoon buiten de deur en doe dingen die normale mensen ook doen
ik ken Amsterdam al een dure stad waar de mensen op straat je chagerijnig aan kijken en als je ze groet pakken ze nog net geen mes.quote:Op maandag 13 april 2009 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Amsterdam niet gemoedelijk...![]()
Kom eens langs bij mij of Rip... Het echte Amsterdam
quote:Op maandag 13 april 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik ken Amsterdam al een dure stad waar de mensen op straat je chagerijnig aan kijken en als je ze groet pakken ze nog net geen mes.
Vandaag is het veilig. Ripley slaapt uit.quote:Op maandag 13 april 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik ken Amsterdam al een dure stad waar de mensen op straat je chagerijnig aan kijken en als je ze groet pakken ze nog net geen mes.
Wow dat moet wel de ware zijnquote:Op maandag 13 april 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik ken een meisje dat WoW doet en die is erg leuk en lief en
En ze woont bij jou in de buurt
Mensen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
Sjaak-afhaak-mensen waarmee ik vanavond een terrasje zou pakken!
Nee hoor schat, maar iedereen geeft er altijd zo hoog over op, vooral de Amsterdammers zelf. Daar heb ik een hekel aan.Die arrogantie: Amsterdam is alles en de rest niks, terwijl ik de skyline van Rotterdam toch meer stad vind en de sfeer in Groningen, Maastricht en Utrecht een stuk beter is in mijn ogen.quote:
En je wordt raar aangekeken als je op de tractor door de stad rijdt!quote:Op maandag 13 april 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terrasjes! Maar niet vandaag...quote:Op maandag 13 april 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
Dat zijn de irritantste mensen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:55 schreef Ludootje het volgende:
Bla, bla, blaquote:Op maandag 13 april 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor schat, maar iedereen geeft er altijd zo hoog over op, vooral de Amsterdammers zelf. Daar heb ik een hekel aan.Die arrogantie: Amsterdam is alles en de rest niks, terwijl ik de skyline van Rotterdam toch meer stad vind en de sfeer in Groningen, Maastricht en Utrecht een stuk beter is in mijn ogen.
Dat weet ik niet, ik heb geen tractor.quote:Op maandag 13 april 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
En je wordt raar aangekeken als je op de tractor door de stad rijdt!
Van een afstand is Rotterdam prachtig maar de stedelijke beleving en de openbare ruimte zijn om te janken zo slecht.quote:Op maandag 13 april 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor schat, maar iedereen geeft er altijd zo hoog over op, vooral de Amsterdammers zelf. Daar heb ik een hekel aan.Die arrogantie: Amsterdam is alles en de rest niks, terwijl ik de skyline van Rotterdam toch meer stad vind en de sfeer in Groningen, Maastricht en Utrecht een stuk beter is in mijn ogen.
Ze valt op vrouwenquote:
quote:
Ik vind het wel meevallen, met dat hoog opgeven EN met de slechte sfeer enzo..quote:Op maandag 13 april 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:
Toch kan ik er beter de weg vinden dan in utrecht of Amsterdam. Rotterdam ben je zo doorheenquote:Op maandag 13 april 2009 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Van een afstand is Rotterdam prachtig maar de stedelijke beleving en de openbare ruimte zijn om te janken zo slecht.
Terrasjes met auto_ ? vanmiddag.quote:
Mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
MNR.Lekker, zit in de zon op mijn balkon.
quote:
Dat is nouk, ik ken auto nietquote:Op maandag 13 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Terrasjes met auto_ ? vanmiddag.
Is ze er al trouwens, jullie zouden toch fietsen...
Dat was Nouk84 volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Terrasjes met auto_ ? vanmiddag.
Is ze er al trouwens, jullie zouden toch fietsen...
Ja, komt natuurlijk omdat de zon hier met 29 graden op mijn beeldscherm schijnt.quote:
Hahaha! Ik zei al tegen mijn nichtje dat je ws al nijdig reageren.quote:Op maandag 13 april 2009 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Als ik op alle niet boeiende posts van jou moest reageren kon ik wel aan de gang blijven. m.a.w. reageer dan niet
Ja, heb lekker liggen lezen in de zon, met mn buik blootquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga mn jurkje aan doen en ik zit sterk te twijfelen om vanavond ook nog even op t terras te gaan zitten, met kindjes, die kunnen wel zeggen dat ze geen zin hebben, maar ik ben gewoon de baas, dus afhaken is er dan niet bij
RealZeurquote:Op maandag 13 april 2009 16:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zei al tegen mijn nichtje dat je ws al nijdig reageren.
Bedankt voor de bevestiging
Je bent gewoon een zeurkous
quote:Op maandag 13 april 2009 16:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zei al tegen mijn nichtje dat je ws al nijdig reageren.
Bedankt voor de bevestiging
Je bent gewoon een zeurkous
Nee, dat maakt een stad leuk of goed.quote:Op maandag 13 april 2009 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch kan ik er beter de weg vinden dan in utrecht of Amsterdam. Rotterdam ben je zo doorheen
Goed beschouwd heeft mooi weer dus alleen maar voordelen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mij wel.
- Dat single zijn minder erg is met mooi weer?
- Dat bier lekker smaakt met mooi weer?
- Dat Groningen een leuke stad is, met of zonder mooi weer?
Zeg het maar.
Transporttechnisch wel, maar ik zou in Rotterdam zo geen leuke terrasjes weten en dat heb je in Utrecht, Groningen en Maastricht weer wel.quote:
Nee, die zin in sex is een nadeel.quote:Op maandag 13 april 2009 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed beschouwd heeft mooi weer dus alleen maar voordelen.![]()
Preciesquote:Op maandag 13 april 2009 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed beschouwd heeft mooi weer dus alleen maar voordelen.![]()
Ik zou eens een enquete af moeten nemen hoe mensen mij zien. Ik schat in dat het positiviteitsgehalte vrij hoog ligt.quote:Op maandag 13 april 2009 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gelukkig sta jij heel positief en vooral niet twijfelend in het leven.
Wees blij dat je hormonen op de juiste manier werken. Stel nou dat je totaal geen seksuele gevoelens hebt!quote:
Nee, geen gevoelige snaar. Ik was JB wat aan het uitleggen en out of the blue reageer jij daarop met iets volkomend nietszeggends.quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou eens een enquete af moeten nemen hoe mensen mij zien. Ik schat in dat het positiviteitsgehalte vrij hoog ligt.
Maar goed, ik zal de volgende keer niet meer tegen je zeggen dat je zeurt en negatief overkomt. Want blijkbaar is dat een te gevoelige snaar. En ja, ik ben eigenlijk best wel heel erg blij met hoe ik in het leven sta. Zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemen
quote:Op maandag 13 april 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees blij dat je hormonen op de juiste manier werken. Stel nou dat je totaal geen seksuele gevoelens hebt!
quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou eens een enquete af moeten nemen hoe mensen mij zien. Ik schat in dat het positiviteitsgehalte vrij hoog ligt.
Dan ga je maar onder een koude douche als je er zo'n last van hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat zou best wel eens handig zijn.
Nee, ik weet wel een leukere methode.quote:Op maandag 13 april 2009 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ga je maar onder een koude douche als je er zo'n last van hebt.
Vraag een chemische castratie voor je volgende verjaardag!quote:
Prima, dan ruk je het van je af.quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel een leukere methode.
Dan heb je ook geen behoefte aan seks.quote:Op maandag 13 april 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees blij dat je hormonen op de juiste manier werken. Stel nou dat je totaal geen seksuele gevoelens hebt!
Wel meer mensen denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemen
Nou, dat lijkt me wat anders eigenlijk. Het lichaam vraagt misschien niet zo om seks maar je hoofd, je verstand of hart weet wel heel goed dat het iets mist waarschijnlijk. Heel de wereld doet aan seks, bijna iedereen praat erover, is ermee bezig, heeft het gedaan of doet het nog regelmatig. Seks is voor een hoop mensen heel belangrijk dus ook al vraagt je lichaam er niet om, je kan er zelf wel op een bepaalde manier behoefte aan hebben en ervan balen dat je gewoon niet echt geil wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen behoefte aan seks.
quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag een chemische castratie voor je volgende verjaardag!
Ik vraag het me af. Als die hormonen onderdrukt worden heb je de behoefte ook niet meer, lijkt me.quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wat anders eigenlijk. Het lichaam vraagt misschien niet zo om seks maar je hoofd, je verstand of hart weet wel heel goed dat het iets mist waarschijnlijk. Heel de wereld doet aan seks, bijna iedereen praat erover, is ermee bezig, heeft het gedaan of doet het nog regelmatig. Seks is voor een hoop mensen heel belangrijk dus ook al vraagt je lichaam er niet om, je kan er zelf wel op een bepaalde manier behoefte aan hebben en ervan balen dat je gewoon niet echt geil wordt.
geen idee, vraag het Bels, die kent me wat beterquote:
alleen raar of ook heeeeel vaagquote:Op maandag 13 april 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, vraag het Bels, die kent me wat beter
Mensen noemen me vaa raar
Ik weet niet. Het is een ander soort behoefte misschien. Iedereen wil dat het lichaam normaal functioneert. Ik kan me voorstellen dat je baalt als jouw lichaam niet zo werkt en bepaalde dingen 'mist'. Sekstherapieën zijn er ook niet voor niets. En seks kan een relatie nogal een beïnvloeden.quote:Op maandag 13 april 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Als die hormonen onderdrukt worden heb je de behoefte ook niet meer, lijkt me.
Ben ik het niet mee eens. Bij MNR past het omdat het paar authentiek is. Gespeelde positiviteit daarentegen is alleen maar ergerlijk om te zien en bovendien zo doorheen te prikken.quote:
Dat valt best mee, ik ken personen die jou ver voorbij schieten qua raarheidquote:
Ik vind het ook wel meevallen, maar daarin word ik nogal eens tegengesprokenquote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik ken personen die jou ver voorbij schieten qua raarheid
Dat is waar. Het lijkt mij niet leuk om zoiets te hebben.quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wat anders eigenlijk. Het lichaam vraagt misschien niet zo om seks maar je hoofd, je verstand of hart weet wel heel goed dat het iets mist waarschijnlijk. Heel de wereld doet aan seks, bijna iedereen praat erover, is ermee bezig, heeft het gedaan of doet het nog regelmatig. Seks is voor een hoop mensen heel belangrijk dus ook al vraagt je lichaam er niet om, je kan er zelf wel op een bepaalde manier behoefte aan hebben en ervan balen dat je gewoon niet echt geil wordt.
Ach als ik zou luisteren naar hoe vaak ik raar ben genoemd zou ik echt gek zijn gewordenquote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, maar daarin word ik nogal eens tegengesproken
Ik ben gelukkig heel normaalquote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik ken personen die jou ver voorbij schieten qua raarheid
Hooiquote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef Jonnoos het volgende:
hallo iedereen. Ik ben nieuw hier nichtje van MNR dus waarom niet hahahahah
Ja positief zeker maar om bij jullie onderwerp te blijven ook een beetje raar of te wel prettig gestoord hahahquote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
HooiBen je net zo into the positive side of life als MNR en spiritueel ?
Me neither. Het is trouwens allemaal maar beetje een idee hoor, wat ik me ervan inbeeld als je zoiets heb, of juist niet hebt. Ik ben geen ervaringsdeskundige ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Het lijkt mij niet leuk om zoiets te hebben.
Dat klopt maar bij chemische castratie kies je er zelf voor. En ik heb geen relatie dus dat wordt het probleem niet.quote:Op maandag 13 april 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is een ander soort behoefte misschien. Iedereen wil dat het lichaam normaal functioneert. Ik kan me voorstellen dat je baalt als jouw lichaam niet zo werkt en bepaalde dingen 'mist'. Sekstherapieën zijn er ook niet voor niets. En seks kan een relatie nogal een beïnvloeden.
Hoiquote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef Jonnoos het volgende:
Welkomquote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef Jonnoos het volgende:
Ik denk dat iedereen wel een beetje raar is in bepaalde opzichten. Hoeveel mensen roepen niet dat ze raar zijn, zich raar voelen of prettig gestoord zijn? Everybody is the odd one out.quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef Jonnoos het volgende:
[..]
Ja positief zeker maar om bij jullie onderwerp te blijven ook een beetje raar of te wel prettig gestoord hahah
Ik ken jou en moet toegeven dat dat kloptquote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig heel normaalZo normaal dat het niet meer normaal is.
Klinkt spannendquote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig heel normaalZo normaal dat het niet meer normaal is.
O, ik zei net dat ik t van mezelf wel mee vind vallen, vind mezelf vrij normaal.quote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een beetje raar is in bepaalde opzichten. Hoeveel mensen roepen niet dat ze raar zijn, zich raar voelen of prettig gestoord zijn? Everybody is the odd one out.
Gelukkig hebben de meeste mensen dit niet en genieten gewoon van seks.quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me neither. Het is trouwens allemaal maar beetje een idee hoor, wat ik me ervan inbeeld als je zoiets heb, of juist niet hebt. Ik ben geen ervaringsdeskundige ofzo.
Hahha het is gewoon de vraag wat normaal isquote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een beetje raar is in bepaalde opzichten. Hoeveel mensen roepen niet dat ze raar zijn, zich raar voelen of prettig gestoord zijn? Everybody is the odd one out.
Oke wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt maar bij chemische castratie kies je er zelf voor. En ik heb geen relatie dus dat wordt het probleem niet.
Goeiemorgenquote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef Jonnoos het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom
Raarquote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, let niet op mij, ik zeg zelden hallo of welkom.
Dat heb ik dan gemist. Ik doelde ook op het algemeen dat mensen zoiets van zichzelf zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik zei net dat ik t van mezelf wel mee vind vallen, vind mezelf vrij normaal.
alleen andere mensen vinden dat niet altijd
Iedereen is gek.quote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch bedankt hihihihihiquote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze het niet sarcastisch.quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe mensen voor hooguit een paar minutenquote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg altijd de neiging te roepen: Sex is vies !
Maar ik denk neit dat iemand me nog gelooft als ik dat zeg
En welke groep is dat dan?quote:Op maandag 13 april 2009 16:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahha het is gewoon de vraag wat normaal isiedereen heeft wel eens afwijkend gedrag en dat wordt vaak gezien als vreemd
Dus in dat opzicht is het alleen de vraag, hoevaak vertoon je afwijkend gedrag t.o.v de groep
Toch gaan veel mensen douchen na de seks. Why is that?quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg altijd de neiging te roepen: Sex is vies !
Maar ik denk neit dat iemand me nog gelooft als ik dat zeg
Wel toch, ik vind het wel duidelijkquote:Op maandag 13 april 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Ik doelde ook op het algemeen dat mensen zoiets van zichzelf zeggen.
Overigens moet ik er wel bij vertellen dat ik mezelf in het verleden ook nogal eens raar heb genoemd en ik in feite mezelf nu een 'wijze' les geef.![]()
Sommige mensen zijn ook echt een beetje vreemder dan anderen. Die hebben nu eenmaal bepaalde 'dingetjes' maar ach. Dat maakt het allemaal ook wat kleurrijker.
Ik heb het gevoel dat mijn mooie verhaal nergens meer toe leidt.I hate it when that happends.
Waar je in op dat moment in verkeerd. Maar goed eigenlijk ben ik nu meer de defintie van vreemd aan het uitleggenquote:
Oh daar ben ik blij om.quote:Op maandag 13 april 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel toch, ik vind het wel duidelijk
En waarom zou jij die goed uitleggen?quote:Op maandag 13 april 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar je in op dat moment in verkeerd. Maar goed eigenlijk ben ik nu meer de defintie van vreemd aan het uitleggen
Ervoor ook trouwens. Of tijdens de seks.quote:Op maandag 13 april 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch gaan veel mensen douchen na de seks. Why is that?
Dat weet ik, ik gaf het alleen even aan, omdat ik dat dus echt niet doe, ik vind het onzin om elke keer als er iemand nieuws binnen komt vallen, of als er iemand ouds binnen komt vallen hallo te roepen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze het niet sarcastisch.
Kan allemaal jaquote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ervoor ook trouwens. Of tijdens de seks.
Klinkt wel goed, sommige mensen vinden hun zelf normaal terwijl andere het achterlijk vinden, dat heb jij kennelijk niet en das heeel mooiquote:Op maandag 13 april 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik zei net dat ik t van mezelf wel mee vind vallen, vind mezelf vrij normaal.
alleen andere mensen vinden dat niet altijd
Me too. Ik behoor niet tot een welkomscommité ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik gaf het alleen even aan, omdat ik dat dus echt niet doe, ik vind het onzin om elke keer als er iemand nieuws binnen komt vallen, of als er iemand ouds binnen komt vallen hallo te roepen.
Heel af en toe flap ik t eruit
Daar is toch niks mis mee.quote:Op maandag 13 april 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik gaf het alleen even aan, omdat ik dat dus echt niet doe, ik vind het onzin om elke keer als er iemand nieuws binnen komt vallen, of als er iemand ouds binnen komt vallen hallo te roepen.
Heel af en toe flap ik t eruit
En seks is natuurlijk net zo vies als je het zelf maakt.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En seks is natuurlijk net zo vies als je het zelf maakt.
Dat is ook weer waar. Het is maar net wat je lekker vindt. En wat je lekker vindt, vind je meestal niet vies. Hoewel sommige weer houden van een beetje viezigheid. En daarbij aan dirty talk doen. En ligt trouwens ook aan de ander...je kan seks heel schoon willen houden..met een vies persoon. Of vieze seks met iemand die weer heel schoon is.quote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon leukquote:Op maandag 13 april 2009 16:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, sommige mensen vinden hun zelf normaal terwijl andere het achterlijk vinden, dat heb jij kennelijk niet en das heeel mooi
Spannend? Alles wat niet standaard is kan spannend zijn
Wat een medelijde hebben we toch met die gene die echt normaal zijn
gastquote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alvast naam voor het nieuwe topic: [Singles] waar we niet vies zijn van sex?quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Het is maar net wat je lekker vindt. En wat je lekker vindt, vind je meestal niet vies. Hoewel sommige weer houden van een beetje viezigheid. En daarbij aan dirty talk doen. En ligt trouwens ook aan de ander...je kan seks heel schoon willen houden..met een vies persoon. Of vieze seks met iemand die weer heel schoon is.
*spuit66quote:
Maar dan wordt die laatste persoon weer vies.quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Het is maar net wat je lekker vindt. En wat je lekker vindt, vind je meestal niet vies. Hoewel sommige weer houden van een beetje viezigheid. En daarbij aan dirty talk doen. En ligt trouwens ook aan de ander...je kan seks heel schoon willen houden..met een vies persoon. Of vieze seks met iemand die weer heel schoon is.
Dat SMSen kost je veel tijdquote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*spuit66
was even aan het smssen
hm ja i guess it takes a raarling to know a raarling![]()
Why?quote:Op maandag 13 april 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan wordt die laatste persoon weer vies.
Er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
gastje hebt me weer aan 2girls1cup laten denken
![]()
![]()
Goede TTquote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alvast naam voor het nieuwe topic: [Singles] waar we niet vies zijn van sex?
Waarom komt deze dinges altijd weer ergens voorbij? Ik mis vast een heel belangrijk item in mijn leven om niet te weten waar dit over gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
gastje hebt me weer aan 2girls1cup laten denken
![]()
![]()
Volgens mij hebben we zoiets als TT al eens gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alvast naam voor het nieuwe topic: [Singles] waar we niet vies zijn van sex?
of:quote:Op maandag 13 april 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zoiets als TT al eens gehad.Dat moet trouwens haast wel.
quote:
Van vieze seks wordt je toch vies. Of niet?quote:Of vieze seks met iemand die weer heel schoon is.
Is het niet iets zoals min en min bij rekenen. Vies + Vies = schoon/lekker?quote:Op maandag 13 april 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Van vieze seks wordt je toch vies. Of niet?
Valt dat onder vieze sex?quote:Op maandag 13 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu wel zin in sex
In geile kleffe plaksex
Of: [singles] krijgen zin in vieze sex van mooi weer omdat iedereen dat in de lente nou eenmaal heeft en we nesteldrang krijgenquote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
of:
[Singles] waar we niet vies worden van sex
U vraagt, wij draaien.
Topic Titels, klaar terwijl u wacht!
Google is your friend.quote:Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom komt deze dinges altijd weer ergens voorbij? Ik mis vast een heel belangrijk item in mijn leven om niet te weten waar dit over gaat.
Sommige dingen kan je niet vaak genoeg herhalen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zoiets als TT al eens gehad.Dat moet trouwens haast wel.
te langquote:Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of: [singles] krijgen zin in vieze sex van mooi weer omdat iedereen dat in de lente nou eenmaal heeft en we nesteldrang krijgen
Haha, ik durf nietquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu wel zin in sex
In geile kleffe plaksex
Dat ligt aan je voorkeuren denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het niet iets zoals min en min bij rekenen. Vies + Vies = schoon/lekker?
All day, every dayquote:Op maandag 13 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu wel zin in sex
In geile kleffe plaksex
In dat geval kan schoon+schoon ook vies worden?quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat ligt aan je voorkeuren denk ik.
Ik krijg bij plakseks een beetje erg uitgebreide versie in mijn hoofdquote:Op maandag 13 april 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu wel zin in sex
In geile kleffe plaksex
Ik bedoeld dat je niet zo'n lange titel kan maken.quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt mensen misschien juist nieuwsgierig.
Don't even try als je leven je lief is.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik durf nietStraks krijg ik traumatische beelden voor me waardoor ik het probleem krijg waar ik het eerder met Realzeus over had, geen seksuele behoeften.
En kan ik geen kopje en meisjes meer in combinatie met elkaar zien.
Wat Janis al schreef, hier ongeveer boven mij, dat was de grap.quote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik bedoeld dat je niet zo'n lange titel kan maken.
Goeiemorgen!quote:
Ha Ha Haquote:
Net zoiets als sticky postquote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg bij plakseks een beetje erg uitgebreide versie in mijn hoofd
Ja, dat was ook wat ik in mn hoofd hadquote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg bij plakseks een beetje erg uitgebreide versie in mijn hoofd
mogguh? voor mij is het alweer bijna nachtquote:
Ook met plaksel all over the place?quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wat ik in mn hoofd had
zo erg is het helemaal niet...quote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Don't even try als je leven je lief is.
Jullie top 3 van: Meest ranzigste porno die je gezien hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik durf nietStraks krijg ik traumatische beelden voor me waardoor ik het probleem krijg waar ik het eerder met Realzeus over had, geen seksuele behoeften.
En kan ik geen kopje en meisjes meer in combinatie met elkaar zien.
Wut, tis toch pas 5 uur ?quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mogguh? voor mij is het alweer bijna nacht
Ik wil klikken maar ik zit op kantoorquote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie top 3 van: Meest ranzigste porno die je gezien hebt.
In dit topic staat een beschrijving van het filmpje en een paint. Klikken op eigen risico.
ja maar om 5uur moest ik mijn bed uit vanmorgenquote:
ow, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 13 april 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar om 5uur moest ik mijn bed uit vanmorgen
In dit geval gaat het wiskundige principe niet op denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval kan schoon+schoon ook vies worden?
nee, met lichamen die plakkerig zijn van t zweet ...quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook met plaksel all over the place?![]()
Morgen mag ik uitslapen tot 5:30quote:
Nee, maar daar was ik zojuist van afgestapt.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit geval gaat het wiskundige principe niet op denk ik.
Of allebeiquote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, met lichamen die plakkerig zijn van t zweet ...
zozo, tegen die tijd lig ik net op bed denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Morgen mag ik uitslapen tot 5:30
Misschien iets voor later. Ik probeer logboeken voor mijn stage te schrijven. Daar komt geen porno is voor.quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie top 3 van: Meest ranzigste porno die je gezien hebt.
In dit topic staat een beschrijving van het filmpje en een paint. Klikken op eigen risico.
Oke.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar daar was ik zojuist van afgestapt.
[..]
Of allebei
Haha, ok dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, met lichamen die plakkerig zijn van t zweet ...
Wel keer kijken dat filmpje. Dan kun je de volgende keer meepraten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien iets voor later. Ik probeer logboeken voor mijn stage te schrijven. Daar komt geen porno is voor.
Straks raak ik in de war en ga ik hele andere dingen zitten schrijven.![]()
Ik gok van niet.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen we geen uitgebreide sexchat hier in t topic houden?
ehm, wel eens van smakeloos gehoord?quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef DieBoard het volgende:
Sommige vinden een muggebult tussen iemands tieten leeg zuigen ook vies
Daar heb je toch het sex SC topic voor?quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef DieBoard het volgende:
Sommige vinden een muggebult tussen iemands tieten leeg zuigen ook vies
Hoe vaak zal het in mijn leven voorkomen dat ik met een groep mensen praat over dit filmpje en ik stil val omdat ik het hele filmpje niet ken.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel keer kijken dat filmpje. Dan kun je de volgende keer meepraten.
Nou, het echte werk zit er ws niet inquote:Op maandag 13 april 2009 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok van niet.heb je daar behoefte aan?
![]()
Haha, al is het maar om een nieuwe groep users aan te trekken.quote:Op maandag 13 april 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het echte werk zit er ws niet in
[singles] nu met sekschat
Jij liever dan ik.quote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, al is het maar om een nieuwe groep users aan te trekken.Euh, letterlijk perhaps.
![]()
Ja is goed.quote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat de voordelen niet opwegen tegen de de nadelenquote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het in mijn leven voorkomen dat ik met een groep mensen praat over dit filmpje en ik stil val omdat ik het hele filmpje niet ken.Ik denk niet dat het iets toevoegt in mijn oh zo interessante leven.
Je leven is net zo interessant als je het zelf maakt.quote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het in mijn leven voorkomen dat ik met een groep mensen praat over dit filmpje en ik stil val omdat ik het hele filmpje niet ken.Ik denk niet dat het iets toevoegt in mijn oh zo interessante leven.
Ik weet nog wel dat het regelmatig voorkwam in SEX SCquote:Op maandag 13 april 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het echte werk zit er ws niet in
[singles] nu met sekschat
Dat zei bels gisteren tegen mij toen ik zei dat ik een muggenbult tussen mn tieten had.quote:Op maandag 13 april 2009 17:11 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee niemand hier denk ik, die mensen zitten niet in dit soort forums
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op maandag 13 april 2009 17:11 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee niemand hier denk ik, die mensen zitten niet in dit soort forums
Daar ga ik dan maar vanuit. Al en ik wel een nieuwsgierig mens die graag vreemde filmpjes bekijkt en overal op doorklikt.quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de voordelen niet opwegen tegen de de nadelen
steen? waar waar?quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
sex? waar waar?
Hierquote:
Voel me buiten gesloten en probeer je aandacht te trekken. Af en toe is het als of het leven zonder mij ook gewoon verder gaatquote:Op maandag 13 april 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei bels gisteren tegen mij toen ik zei dat ik een muggenbult tussen mn tieten had.
Waarom zei je dat nu ineens?
wut? ben je je schaamlippen kwijt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |