quote:Op maandag 13 april 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom gaat het nu alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeer over auto's
1.21 GIGAWATT !!! MARTY THATS INSANE!quote:Op maandag 13 april 2009 13:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat staat alleen goed bij
[ afbeelding ]
Schandalig!quote:Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
En zo hoort het! Vanavond maar weer even een terrasje pakken
Nee.quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n verbitterd en wraakzuchtig persoon?
En dan uitgesproken als "Jiggawatt"quote:Op maandag 13 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
1.21 GIGAWATT !!! MARTY THATS INSANE!
Hoiquote:
De zwarte weduwe?quote:Op maandag 13 april 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nooit last van wraakgevoelens.
Bij mn ex weleens aan gedacht, maar voor hem nooit en bij hem nooit serieus.
Het waren ook meer plannen om definitief van m af te komen, niet om me nog meer zn woede op de hals te halen
Hoezo? Ben morgen toch nog vrij...quote:
Jij wel.quote:
Daarom.quote:Op maandag 13 april 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wel.!
Maar maar een kort weekje en daarna een uitermate puikend weekend dus ik klaag niet. En mijn werk is toch tof..
Eentje. Niet meer hè?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Anders ga je vanavond gezellig mee even een biertje doen?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 13:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan uitgesproken als "Jiggawatt"
Oh kut, das waar ook. Wat is allemaal afgezet?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Q. het volgende:
Ik zou wel even de stad in willen maar ik kan daar niet komen door die stomme Marathon, dan moet ik minimaal 3x zo ver fietsen om er om heen te fietsen..
Uiteraard!quote:
Toch handig om daar eens over na te denken. Gewoon als hobby. Wat heb je nodig behalve een zaag en ongebluste kalk of vitriool of een ander naar goedje.quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat nooit doen, maar, naja...
Slaapkop.quote:
Heel Utrecht-west zo ongeveer.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh kut, das waar ook. Wat is allemaal afgezet?
Het gevóel is er wel eens geweest?quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat nooit doen, maar, naja...
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Inderdaad.Dacht dat sonépouse gewoon heel slecht was in de vertaling.
Zouden ze het toen al over Jay-Z gehad hebben? Jigga jigga whuut?
En hier sluit ik me even bij aan. Ga mijzelve ook even opfrissenquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
Zoo het wordt maar eens tijd om onder de douch te gaan staan...
Hier zijn alle winkels juist weer open. alles was dicht de afgelopen 3 dagen en vandaag is weer een gewone werkdag.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slaapkop.
Jammer trouwens dat de winkels allemaal dicht zijn. Vandaag was ideaal om te gaan bbqen op het strand met een flinke koeler bvol met bier erbij
Gelukkig is dat een hoek van Utrecht waar ik niet zo vaak kom!quote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel Utrecht-west zo ongeveer.![]()
Parcours: http://www.athletic.nl/2009/img/pages/route_42k.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |