denk dat henry geprobeerd heeft JD te redden ofzo, al kwam ie wel een beetje vaag aan. Wel goede afleveringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:33 schreef Rainesz het volgende:
OMG!!![]()
Wat een aflevering,en de cliffhanger is echt gruwelijk!!!
maar goed wat gezond verstand zegt me dat Henry niet "Wakefield" is!
Wel jammer dat de enige 2 die wisten wie de copy cat was nu dood zijn
Ik ben benieuwd naar de volgende iig!!!
Daar dacht ik ook aan,iig hij wou het JD betaald zetten...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Of Henry heeft hem vermoord omdat hij dacht dat JD de killer was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef sbientje het volgende:
op de harper's island site van cbs is een prijsvraag wie de volgende dode wordt... er kunnen er natuurlijk nog heel wat sneuvelen...Ik verwacht eigenlijk dat het Sully's tijd is. Verder aardige serie, leuk voor tussendoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
is al eigenlijk alle afleveringen (behalve die van vorige week) zo hoor, het wordt donderdags in canada uitgezonden...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:13 schreef Pek het volgende:
Ep 10 is twee dagen te vroeg zo te zien (mits echt natuurlijk)
edit: echt dus![]()
Was me niet eerder opgevallen, maar ik ben van "provider" veranderd, dat kan ermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
is al eigenlijk alle afleveringen (behalve die van vorige week) zo hoor, het wordt donderdags in canada uitgezonden...
zou kunnen ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Was me niet eerder opgevallen, maar ik ben van "provider" veranderd, dat kan ermee te maken hebben
jim is niet dood hoor, alleen zijn personagequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Rainesz het volgende:
beetje stom als de clue nu een beetje weg is.
Gaan we nu een rescue for Abby krijgen 3 eps?
De ep was iig goed,jammer dat de vader van Abby,Charlie dood is.
Ik mag Jim beaver wel.
En dat unieke eilandsfeertjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Zat er inderdaad wel aan te komen dat het Wakefield was.
Maar dat vind ik zo leuk aan deze serie: alles is in zekere zin heerlijk voorspelbaar, net zoals in de meeste slasher films. Dit is gewoon popcorn-televisie. Verstand op 0 en genieten van alle onzin en stereotype karakters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |