quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:42 schreef Rainesz het volgende:
Hoe stom het ook klinkt,maar ik denk dat...hmmm... ja dat denk ik eigenlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
hmmm... ja dat denk ik eigenlijk ookIndd gewoon de Dorpsgek ofzo,het zou te makkelijk wezen als dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk wel dat hij wordt opgepakt next ep!
Vooralsnog is het mysterie groot en de hints heel klein
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Oh? Canada geen aflevering deze week?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef mudkipzz het volgende:
Omg...Dat einde
Moeten we helaas nog 1 week en 2 dagen wachten op een nieuwe ep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
huh?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef bob1234 het volgende:
Leuke aflevering weer met weer erg leuke moord zag ik niet aankomen
Serie is wel gecanceld was te verwachten maar gelukkig zenden ze wel de overige afleveringen uit.
nou dan heb ik het helemaal verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef bob1234 het volgende:
Nee hoor stond nooit vast dat het maar bij 1 seizoen zou blijven, hing af van de kijkcijfers
Bron: http://www.miamiherald.com/entertainment/tv/story/988242.html (8 april 2009)quote:The oddest and most engaging of the bunch is CBS' Harper's Island, in which a relatively unknown cast plays a large clan of friends and family gathering on an island off Seattle for a week of wedding festivities, only to discover a serial killer is (rather messily) bumping off all the guests.
CBS likes to compare the show's structure to a reality series, a kind of scripted version of Survivor in which those voted off the island leave in body bags. But the show's plot devices -- an isolated environment peopled with collection of seemingly carefree characters who are actually tangled in a crosshatch of old grudges, venal motives and guilty secrets -- more correctly recall Agatha Christie, albeit with a higher body count. A much higher body count; characters were being snuffed at a rate of two per show in the three episodes I watched. No wonder CBS says Harper's Island, no matter how high the ratings, won't extend beyond a single season.
i k ook jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Rainesz het volgende:
en ook weer de HD release,zal hem straks eens bekijken...
haha idd, lekker voorspelbaar.. toen ie bij de oven stond dacht ik eerst dat ie erin gemikt zou wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Tijdens de previously on wist ik al dat die bolle dood zou gaan
Iedereen toch wel? Het is in het nieuws geweest en zo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef Rainesz het volgende:
Jimmy heeft Wakefield gezien dus die zou hem moeten herkennen als hij hem zag lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |