het wordt alleen maar leuker tot nu toe, vind ikquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Blinde post. Heb net aflevering 1 gekeken en nu ga ik direct aflevering 2 en 3 checken! Toen ik las dat Jeffrey Bell showrunner is had ik gelijk een goed onderbuik gevoel en dat heeft aflevering 1 direct bevestigd voor mij
13 volgens mij!quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe serie! Worden het nou 8 of 13 afleveringen trouwens?
Best gaaf ook om Ruby en Bobby uit Supernatural in deze serie te zienToen Bobby zo met die zaklamp op onderzoek uit ging had ik echt ff een vette SPN vibe
Puike serie, Ik blijf dit wel kijken
soort van moord-geluiden ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Inderdaad 13 afleveringen
De titels van de afleveringen zijn echt heel maf
1. 1- 1 9 Apr 09 Whap
2. 1- 2 16 Apr 09 Crackle
3. 1- 3 23 Apr 09 Ka-Blam
4. 1- 4 30 Apr 09 Bang
5. 1- 5 7 May 09 Thwack
8. 1- 8 28 May 09 Fwhoopt
Had ik idd ook. Ik zat te denken hoe geweldig het zou zijn als in de finale Sam en Dean Winchester naar Harper's Island zouden komen. Dat dan blijkt dat Ruby achter de moorden zou zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Best gaaf ook om Ruby en Bobby uit Supernatural in deze serie te zienToen Bobby zo met die zaklamp op onderzoek uit ging had ik echt ff een vette SPN vibe
daar ging de halve ep overquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:54 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,serieus helemaal overheen gekeken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 27 april 2009 03:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar ging de halve ep over
Mijn dader:neh, aflevering 2 niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en denk je dat echt? ik denk het niet. Volgens mij is het wel een man, maar geen idee wie
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:CBS moves 'Harper's Island' to Saturday night
Because Harper's Island is making a killing in the land of DVR playback and online streaming, CBS is shuttling the slasher series to Saturdays at 9 pm/ET, effectively immediately.
Though many deem that destination a "death slot," CBS senior executive VP Kelly Kahl posits that the preliminary returns on the freshman series' DVR+7 playback and online streaming data "suggest a passionate audience for Harper's outside its current Thursday time period borders.
"This move gives us an opportunity to improve the time period on Thursday while experimenting with more original programming on Saturday."
This week, Harper's will be replaced by a CSI repeat. The CSI: NY season finale will occupy the Thursday-at-10 slot on May 14.
Die madison is echt een eng kind!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Global in Canada blijft het donderdags uitzenden? Dan blijven wij het dus gewoon op vrijdag zien aangezien de 720p rip van aflevering 4 van Global afkomt.
Leuke aflevering weer! Ik vind die Catherine echt een megalekker wijf. Eigenlijk zijn alle vrouwelijke actrices in deze serie gewoon uitermate fapbaar
Elaine Cassidy![]()
![]()
![]()
jep, 1 seizoen, 13 afleveringenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef mudkipzz het volgende:
Leuke serie...Ik neem aan dat het gewoon bij 1 seizoen blijft?
Yup, net toen ik dacht dat er deze aflevering geen dode ging vallen *swoosh!*quote:
dat kan niet he, in iedere aflevering gaat er minstens 1 doodquote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef dutch-treat het volgende:
Net ook weer even gekeken. Blijf het top vinden hoe je bij elke deur die er opengaat of bij elke boom waar mensen voorbij lopen verwacht dat er iets gebeurt![]()
[..]
Yup, net toen ik dacht dat er deze aflevering geen dode ging vallen *swoosh!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Het duurde deze keer alleen zo langquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef sbientje het volgende:
dat kan niet he, in iedere aflevering gaat er minstens 1 dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een spoilertag teveel dan 1 te weinig he
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef sbientje het volgende:
de suggestie was tochdegene die dat zei snapt er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een spoilertag teveel dan 1 te weinig he
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:CBS’ ratings-challenged murder mystery series has been put on hiatus for next weekend. The network is replacing Harper’s Island with a rerun of the popular Mentalist series.
For now, it looks like Island will return the following Saturday night on May 23rd in its (now) regular timeslot. Could this be a bad omen that CBS won’t end up airing all of the remaining eight episodes? Possibly. The show’s first Saturday outing attracted just 4.65 million viewers and a 1.0/3 rating share of the 18-49 demographic. That’s about what the network usually gets for its Saturday night repeats. One would hope that the network would just go ahead and let the season finish.
Will the show be back next year with another mystery? Almost certainly not.
Dat lijkt me wel, ik kan me niet voorstellen dat er nu nog een gezellige bruiloft volgtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het ziet er naar uit dat het de volgende aflevering pas echt gaat beginnen.
Ja en in ieder geval hoe het afloopt metquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef sbientje het volgende:
was al wel bekend dat het bij 13 eps zou blijven. Ik hoop wel dat ze de rest nog uit gaan zenden, zou erg jammer zijn.. wil nou wel weten hoe het zi took!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |