SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowser
Sterk
Gespierd
Ninja (soort van, hij gooit met hamers en springt als een ninja in SMB1)
Is super rijk met al die kastelen
Machtig
Misschien zelfs goed in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario
Dik
Klein
Lelijke snor
Gebruikt drugs om schattige monsters in elkaar te slaan
Dwingt zijn broer om mee te gaan
Gebruikt een stem dat klinkt alsof hij klaarkomt zodra hij springt.
Hmm.. verdacht he? Laat ik maar een schets maken hoe WIJ het zien:
Prinses is rustig bezig met haar eigen zaken, flirt met wat Toads, etc.
Bowser komt langs van een rustige wandeling en ze waren op het eerste gezicht al verliefd.Helaas kunnen ze niet samen, want hij is wat "groenig", wat "onmenselijk", dus ze zijn van plan om samen weg te lopen en dat ze samen in een prachtig kasteel wonen. Bowser zet wat beveiliging voor het geval dat.
Mario, de jaloerse ex van een one-night stand, moest en zou prinses Peach terug halen voor zijn eigen behoefden. Samen met zijn broer komen ze in actie. Mario realiseert snel dat hij geen kans maakt als hij niet een beetje vals speelt. Hij merkt dat de hele koninkrijk vol is met verschillende drugs, dus waarom niet gebruiken?
Wanneer het Mario en Luigi eindelijk bij het laatste kasteel komen, gooien ze arme Bowser in de lava, neemt de prinses mee en het is een happy ending voor Mario.
Samenvatting: Mario is heul geen held wat TS dacht te zijn.
Klacht: TS is sloom dat ze nu pas realiseert dat TS vanaf haar 2e al fan was van Mario, terwijl hij een sukkel blijkt te zijn.![]()
Antiklacht: Vandaag vrij.
[ Bericht 0% gewijzigd door L.no op 13-04-2009 13:24:35 ]"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
ik weet niet hoe het met jouw scharrels zit, maar ik schreeuw nooit 'WHAAAHOOO' als ik klaarkom...quote:Op maandag 13 april 2009 11:25 schreef L.no het volgende:
...
Gebruikt een stem dat klinkt alsof hij klaarkomt zodra hij springt.
...
Nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jouw scharrels zit, maar ik schreeuw nooit 'WHAAAHOOO' als ik klaarkom...
Ach, wat overdrijven kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jouw scharrels zit, maar ik schreeuw nooit 'WHAAAHOOO' als ik klaarkom...
Dan moet je betere scharrels zoeken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Laat maar, sommige mensen begrijpen de hyperbool gewoon nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, wat overdrijven kan geen kwaad toch?
Natuurlijk heb ik ze gespeeld, schavuit! Die zijn tof, maar ik baseer me nu op de oude, klassieke games.quote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
JIJ VUILE PROLEET. HOE DURF JE DE VERSCHIJNING VAN MARIO TE BESCHIMPEN. *VUL HIER DOODVERWENSING IN*. TS MOET WEL GAY ZIJN. ONGELOFELIJK, DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik meen het, op dit soort gedrag hoort een ban te staan. TS heeft duidelijk bovenstaande spellen niet gespeeld, en mag dus ook niet oordelen.
TS![]()
![]()
.
Je vergeet natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
JIJ VUILE PROLEET. HOE DURF JE DE VERSCHIJNING VAN MARIO TE BESCHIMPEN. *VUL HIER DOODVERWENSING IN*. TS MOET WEL GAY ZIJN. ONGELOFELIJK, DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik meen het, op dit soort gedrag hoort een ban te staan. TS heeft duidelijk bovenstaande spellen niet gespeeld, en mag dus ook niet oordelen.
TS![]()
![]()
.
Hoe kun je Mario nou afvallen als je met het rode vliegpetje op de Big Bob-Omb hebt verslagen, in zenuwslopende hinderniscircuits richting Bowser hebt gelaveerd op smalle paadjes en zelfs het hele universum hebt verkend?quote:Op maandag 13 april 2009 14:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik ze gespeeld, schavuit! Die zijn tof, maar ik baseer me nu op de oude, klassieke games.
Hij heeft veel gedaan, maar dat neemt niet weg hoe hij werkelijk is.quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kun je Mario nou afvallen als je met het rode vliegpetje op de Big Bomb hebt verslagen, in zenuwslopende hinderniscircuits richting Bowser hebt gelaveerd op smalle paadjes en zelfs het hele universum hebt verkend?![]()
quote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
Slechte valsspelende AI. Als je met vrienden speelt kan het wel leuk zijn, vanwege het gezelligheidselement en slechte spelers maken ook een kans vanwege de geluksfactor.quote:
Wat een ubercheat.quote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6493722340610946105
Ongelofelijk trouwens.
Maar wat een tijden waren dat.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef padlarf het volgende:
Eens, Mario is eigenlijk gewoon de Ilias!![]()
Bowser (Paris) jat Peach (Helena), en Mario (Menelaos) neemt zn broer (agamemnon) mee om ze terug te halen.
tevens verkapte ik heb gymnasium gedaan post
Dat was een slet die nooit kon beslissen met wie ze een relatie wilt inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 14:48 schreef wonietnormaal het volgende:
had ik laatst ook over met iemand dat die Olive van Popeye ook z'n slet was want ze gaat steeds van Bluto(of was het nou brutus?) terug naar popeye wanneer het haar het best uit komt.
vieze slet
Anders Katrien Duck wel; de vuile moneydigger.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat was een slet die nooit kon beslissen met wie ze een relatie wilt inderdaad.
quote:
Kratos is heul cooler.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
DIT is een videogame held, komop zeg....
quote:Op maandag 13 april 2009 14:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk wist ik dat wel. Ik speelde vroeger ook met barbies.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Rasher het volgende:
TS is er pas later achter gekomen wat de meeste vrouwen al van jongs af aan weten: Met een rijke vent trouwen, als prinses leven en afentoe de loodgieter laten langskomen voor een extra beurt.
Ik snap ook niet waarom uberhaupt ze zo'n grote strik aandoet.quote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Zolang je dan niet alsnog een roze strik draagt that is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |