abonnement Unibet Coolblue
pi_72091967
Faith no More was echt gaaf, veel te kort helaas en ik had gehoopt dat ze wat andere nummers zouden spelen. Ashes to Ashes niet bepaald mijn favoriet maar Gentle Art of Making Enemies was briljant om eindelijk een keer live te horen. Mike Patton was trouwens weer op dreef, de man is gek maar heeft wel humor.

Offspring vond ik donderdag ook verrassend leuk. Gisteren Eagles of Death Metal als hoogtepunt, heerlijke muziek en prachtige figuren op het podium om naar te kijken! deus was een beetje tegenvallend met een soort van achtergrondkoor erbij...minder dus..later in de set wel een gaaf gastoptreden van de zanger van Snow patrol en onze eigen jeugd van tegenwoordig.

Ik heb gisteren trouwens wel de slechtste band aller tijden gezien: Fever Ray...wat een deprimerende bagger is dat. Snap niet dat mensen daar een uur naar kunnen kijken.

Vanavond de tweede set van deus, ze hebben aangekondigd vanavond een nieuw bandlid bekend te maken en ze gaan een nieuw nummer spelen van de cd die ze nu aan het maken zijn. Vrees dat deus wat minder de kant van de rock opgaat...
Well I love that dirty water
Oh, Boston, you're my home
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:51:49 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72098465
Net terug, later verslag, eerst mn schatje knuffelen...

Was fucking vettttttttt gek!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_72103421
Heb de zaterdag een dagje mogen vertoeven op Pukkelpop als alternatief voor Lowlands. Misschien ben ik verwend met Lowlands, maar wat een organisatorische onkunde daar!

Eten en drank aparte bonnen? Belachelijk! Is een WC een luxeartikel in België? Er staan zo weinig WC's dat ik me kan voorstellen dat het voor een vrouw een ramp moet zijn om hier naar de WC te gaan. Mannen hebben hier uiteraard geen problemen mee, heeft wel als gevolg dat, als je een frietje aan het bestellen bent, een halve meter verderop een vent nog nét niet tegen de kar aan het pissen is.

Last but not least, is het iemand ook opgevallen dat het geluid gewoon slecht afgesteld is? Ik hoop dat er vrijwilligers aan de knoppen aan het draaien waren anders kunnen de Belgen zich beter zorgen maken om het kweken van goede geluidstechnici dan om de Westerschelde....

En dan tot slot een positieve noot: De line-up vond ik net ietsjes beter dan Lowlands en stand "Speciale Bieren" was zeer welkom
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:35:51 #54
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_72111584
Het was gaaf!

Als je iemand hebt gezien met een roze ukelele, dan was ik dat
pi_72116673
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Heb de zaterdag een dagje mogen vertoeven op Pukkelpop als alternatief voor Lowlands. Misschien ben ik verwend met Lowlands, maar wat een organisatorische onkunde daar!

Eten en drank aparte bonnen? Belachelijk! Is een WC een luxeartikel in België? Er staan zo weinig WC's dat ik me kan voorstellen dat het voor een vrouw een ramp moet zijn om hier naar de WC te gaan. Mannen hebben hier uiteraard geen problemen mee, heeft wel als gevolg dat, als je een frietje aan het bestellen bent, een halve meter verderop een vent nog nét niet tegen de kar aan het pissen is.

Last but not least, is het iemand ook opgevallen dat het geluid gewoon slecht afgesteld is? Ik hoop dat er vrijwilligers aan de knoppen aan het draaien waren anders kunnen de Belgen zich beter zorgen maken om het kweken van goede geluidstechnici dan om de Westerschelde....

En dan tot slot een positieve noot: De line-up vond ik net ietsjes beter dan Lowlands en stand "Speciale Bieren" was zeer welkom
En de muziek?

De Chateau is wel een tof tentje, heb daar wat hoogtepunten gezien waaronder Magnetic Man, Bill Callahan, Bombay Bicycle Club en Hudson Mohawke. Kraftwerk verbaasden me met een geweldige show (ik had dat kunnen weten, want ik weet nu dat ze al zo'n vijf jaar exact hetzelfde doen). Blood Red Shoes waren ook geweldig, ze spelen de nummers die ze al een paar jaar elke avond spelen nog steeds met veel energie. Ik vond My Bloody Valentine vergeleken met hun recente concert in de Effenaar heel goed, het festivalpubliek blijkbaar niet; ik heb nog nooit zo'n flauw applaus gehoord . Ik gok dat er hooguit 100 mensen klapten. In de Marquee! Misschien wel een kick voor de artiesten om te zien dat ze weer eens verbaasde blikken en afschuw opwekken, hoewel Kevin Shields wellicht met een onzeker gevoel is vertrokken.
Stay on my arm, you little charmer
pi_72121051
My Bloody Valentine was wellicht wel t beste op heel het festival, echt zo magisch en overweldigend. Voor de rest waren Micachu & the Shapes een heel aangename verrassing op zondagochtend en was de zandbak waarin de Shelter was veranderd wel heel erg kut aangezien er alleen maar harde muziek speelde.

Dingen als dat touw op de camping en andere organisatorische aspecten waren echt om te janken maar uiteindelijk toch een fantastisch festival gehad :p Dour was nog beter geregeld, op Lowlands werd zelfs nog je kont voor je afgeveegd.

Ach, over alles kan ik nog wel even doorgaan maar het was uiteindelijk toch geweldig
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:26:33 #57
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72121125
50 cent?
WOS'ser for life.
pi_72122423
De kogelschoten willekeurig door elk nummer heen waren wel heel cool
pi_72136387
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga nu weg, heb er zin in ook al ben ik nog brak van Sziget (kwam gisteren 4 uur terug na +24 uur in busje).

Roodverkleurde hanekam = ik (inmiddels meer oranjeachtig )

CU!
Ik denk dat ik je een paar keer gezien heb Had je een hele grote hanekam en had je op de zijkant van je hoofd PKP geschoren?

ff ontopic: Ik heb me geweldig geamuseerd, ook al waren de wc's zooooooo goor (echt kotsneigingen als je nog maar voorbij de wc's liep) en ook al ben ik 2 keer op de EHBO beland .

Volgend jaar doe k het wel rustiger aan: ik heb Ghinzu, the subs, Asher Roth (hilarisch), sub focus, deftones, the offspring, andy c en murdock gezien op donderdag. Op vrijdag Das Pop, New found glory,Paul Kalkbrenner, Eagles of death metal, Alter Ego (godverdomme dat was goed), Grooverider, MSTRKRFT, Vitalic gezien. Op zaterdag dan weer Rave Our Souls, Noisia, Jack Peñate, Rusko, Enter Shikari,50cent, NERD, tocadisco en Ed &Kim.
Zondag was ik dus officiëel naar de klote, godzijdank hadden we nog massas red bull.
"We can't stop here... This is bat country"
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:09:51 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72139942
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Warnes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je een paar keer gezien heb Had je een hele grote hanekam en had je op de zijkant van je hoofd PKP geschoren?

nee, dat wassik niet
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')