Vannacht werd ik uit mijn slaap gehouden door de volgende vraag:
Stel, het is 2011 en het dodelijke Freiburg-virus zal de mensheid spoedig wegvagen. Ongemerkt is de gehele mensheid besmet geraakt en na een incubatietijd van 6 maanden tot een jaar verkruimelen mensen tot het stof waaruit ze voortgekomen zijn. Er is niets meer aan te doen!
![]()
Geleerden hebben echter vastgesteld dat jouw nog ongeboren kind, door een bizarre mutatie, immuun is voor dit virus. Alleen zal er straks niemand meer zijn die voor het kind zal kunnen zorgen!
Echter, onder de grond, in het diepste geheim, hebben waanzinnige wetenschappers koortsachtig gewerkt aan de opvoedrobot XP-7493NZ. Een uiterst geavanceerde machine, die door middel van spraak synthysese in staat is tot communicatie. Met zijn gekoppelde database heeft hij antwoord op 99,72% van alle mogelijke vragen die een mensenkind kan stellen. Ook kan hij door metingen exact de benodigde calorieen- en mineralenopname van uw kind vaststellen!
![]()
Het is de wetenschappers echter niet gelukt om de robot emoties goed te laten onderkennen. Daarom is deze module ook buiten werking gesteld. De andere optie die je hebt is Shaniqua, een lief, ervaren gorillavrouwtje. Shaniqua heeft al 5 van haar kindjes grootgebracht en is uiterst betrouwbaar. Ze kan echter niet praten natuurlijk, maar des te beter knuffelen!
![]()
Wat moet je nu doen? Leg je het lot van je kinder in handen van de XP-7493NZ of ga je toch voor de gorilla. Omdat ik er zelf niet uit kwam dacht ik, laat ik de mensen van het internet eens vragen.
Poll: Wie mag jouw kind opvoeden?Heb zelf geen kinderen: de Gorilla
Heb zelf geen kinderen: de robot
Heb zelf kinderen: de Gorilla
Heb zelf kinderen: de robot
Tussenstand:
Op
maandag 15 mei 2023 18:39 Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.