quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
Het is er nu voor. Een of andere 21 jarige vrouwelijke josti die een hardcore fan is van K3.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Ik ben alleen niet echt zon held in grote, mooie OP'squote:
25 april?quote:Zaterdag 25 april, aflevering 4: Nick & Simon
Vorige jaar stond er in de krant dat een 42-jarige vrouw zwanger zou zijn van de Volendamse zanger Nick Schilder. De aanwijzingen wijzen allemaal naar de 42-jarige Greet. Zelf ontkent Greet alles en voelt zich onterecht beschuldigd. Ze gaat proberen schoon schip te maken met Nick & Simon. Bij een optreden probeert ze hen te spreken, maar dit loopt volledig uit de hand. Nick en Simon dreigen zelfs de show stop te zetten. Lukt het Greet om het zangduo van haar onschuld te overtuigen?
Je bent dan ook Ajax fan.quote:Op maandag 13 april 2009 10:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet echt zon held in grote, mooie OP's
Dat is niet aankomende zaterdag ofwelquote:
Jaa daar zal et ook mee te maken hebben denk ikquote:
Elke aflevering staat bol van absurde gebeurtenissen, maar de laatste iets minder inderdaad...quote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef Id_do_her het volgende:
Die laatste aflevering bevatte nogal weinig bizarre gebeurtenissen.
Precies, ik denk dat ze dat Hazes-figuur beter het eerste konden uitzenden omdat de lat nu toch wel redelijk hoog ligt.quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Elke aflevering staat bol van absurde gebeurtenissen, maar de laatste iets minder inderdaad...
Ohja.. Maar ik heb dus geen idee hoe dat moetquote:Op maandag 13 april 2009 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Linkje naar oude topics in OP PLX PLX.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:13 schreef AffenStrudel het volgende:
Die vrouw van 40 met een obsessie voor thomas berge, dat was ernstig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |