Ik vond het ook echt al een filmpje voor jouquote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het filmpje gezien en echt fenomenaalIk heb menig uitvoering gehoord van I dreamed a Dream (dat krijg je als je de musical 14x ziet
) en deze behoort absoluut bij de beste
Ja, wat nu? Mijn posts worden niet meer gelezenquote:
Yupquote:Op maandag 13 april 2009 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt al een filmpje voor jou
Ik had hem wel gelezenquote:Ja, wat nu? Mijn posts worden niet meer gelezen
Musicals zijn alleen maar not done vanwege de extreem foute dansen en kostuums.quote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupWel grappig dat ik nu niemand hoor van WTF komt dit uit een musical terwijl musicals normaal gesproken not done zijn
[..]
Het was ook niet direct aan jou en ik overleef het welquote:Ik had hem wel gelezenMaar kan op mijn mobiel geen flimpjes kijken
quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Musicals zijn alleen maar not done vanwege de extreem foute dansen en kostuums.
quote:Het was ook niet direct aan jou en ik overleef het wel
Had je mijn sfeerimpressie nog gekeken?
I know maar kijk maar eens naar de reclames, dan krijg je dingen als de Lion King 100000x keer in beeld met dat soort dingen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]Er zijn zat musicals waar niet in gedanst wordt
Zoals Les Miserables
[..]
Voorspelbaar +1quote:![]()
WTF? Dat is echt raarquote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had net iets heel engs: ik kijk vanavond in de agenda van mijn telefoon(die agenda gebruik ik NOOIT) en daar stond op VANDAAG een item: "How can we hang on to a dream" met verlooptijd: 05-12-2006
Toen had ik mijn telefoon nog niet eens
Heel raar. Het gekke is: het is één van de 2 Tim Hardin nummers die ik ken en ik acht het niet onmogelijk dat ik het zelf in mijn agenda heb gezet. Maar dat het dan uitgerekend op VANDAAG staat terwijl ik die agenda NOOIT gebruik, is gekquote:
Lion King zuigt dan ook extreem hardquote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know maar kijk maar eens naar de reclames, dan krijg je dingen als de Lion King 100000x keer in beeld met dat soort dingen.
En hier in de SC ben volgens mij ík het meeste "anti-musical" geweest in het verleden. Volgens mij zijn musicals helemaal niet zo not-done
Eigenlijk niet eens zo voorspelbaar maar ben gewoon heel moe dus zit even lekkere relaxte muziek te luisterenquote:Voorspelbaar +1
't Is ook niet zo bijzonder hoor, maar vond het wel een mooie impressie vanuit de groep. Normaal gesproken zien je alleen overviews en die zijn dan toch stiekem saai
Maar waarom zou je de naam van een nummer in je agenda zetten? En dat is inderdaad nog wel het bizarste jaquote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel raar. Het gekke is: het is één van de 2 Tim Hardin nummers die ik ken en ik acht het niet onmogelijk dat ik het zelf in mijn agenda heb gezet. Maar dat het dan uitgerekend op VANDAAG staat terwijl ik die agenda NOOIT gebruik, is gek
quote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk niet eens zo voorspelbaar maar ben gewoon heel moe dus zit even lekkere relaxte muziek te luisterenNu Elbow
Ik heb notities in mijn telefoon. Als ik ergens een goed nummer hoor of ik moet iets onthouden, dan zet ik het in mijn notities. Vooral als ik gedronken heb, dan werkt dat goed, want dan weet ik de volgende dag niet het nummer meer maar wél dat ik dat in mijn telefoon heb gezet.quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je de naam van een nummer in je agenda zetten? En dat is inderdaad nog wel het bizarste ja
Is dat van Elbow? Zie dat nergens staanquote:Op maandag 13 april 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik zit naar het Leaders of the Free World te luisteren
Ja, dat is van Elbow. Moet ik het even uploaden?quote:Op maandag 13 april 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat van Elbow? Zie dat nergens staan
Ah vandaarquote:Op maandag 13 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb notities in mijn telefoon. Als ik ergens een goed nummer hoor of ik moet iets onthouden, dan zet ik het in mijn notities. Vooral als ik gedronken heb, dan werkt dat goed, want dan weet ik de volgende dag niet het nummer meer maar wél dat ik dat in mijn telefoon heb gezet.
Ik kan me voorstellen dat ik het ooit in mijn agenda heb gezet met een herinnering zodat ik het niet zou vergeten. Maarja...dat blijft een vaag verhaal
Gaarnequote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is van Elbow. Moet ik het even uploaden?
quote:
Het album heet Leaders of The Free Worldquote:Op maandag 13 april 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
GaarneHeb 4 albums van ze maar dit nummer staat er niet tussen. Van welk album is het?
God en ik zijn on non-speaking termsquote:Op maandag 13 april 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaarIk maak ook notities in mijn telefoon. Sterker nog, mijn Maximo Park recensie was geheel op zo'n notitie gebaseerd
Maar wel freaky dat je het vandaag ziet. Misschien een teken van God dat je het meer moet luisteren
Ik kijk ook niet alle filmpjes hoorquote:Op maandag 13 april 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin om filmpjes te bekijjkenJe had gewoon pech in dit geval
Keek eerst mijn PM voordat ik dit las. Dacht even dat ik in de war was of je niet goed begreepquote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het album heet Leaders of The Free World
Precies het ontbrekende album want ze hebben er 5
Duurt 12-15 minuten
Ik PM je trouwens nu even een link die er ook al heel lang klaarstaat
Mijn geheugen laat me echt in de steek vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 23:55 schreef Etcetera het volgende:
Dat was gisteren geloof ikMaar ja, is wel grappig
quote:Op maandag 13 april 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Keek eerst mijn PM voordat ik dit las. Dacht even dat ik in de war was of je niet goed begreepMaar deze is ook zeer welkom
En mooi als ik ze dan compleet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |