Die snapte er natuurlijk geen zak van, maar tuinde er niet inquote:
Dan zal ik er niet op reagerenquote:Op maandag 13 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
En niet te uitbundig reageren TradeMarkie, majo moet hem ook nog zien.
Die spellingscontrole zorgt ervoor dat ik uit de klauwen van de Grammarnazi blijf.quote:Op maandag 13 april 2009 19:52 schreef MaJo het volgende:
Die extra's interesseren me eigenlijk niet zo... Gebruik het gewoon om te surfen. Zou niet weten wat ik met de rest moet doen
Hou je maar even in.quote:
Discodipquote:Op maandag 13 april 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vanmiddag weer eens een softijsje met discodip zonder blauwe spikkels (daar ben ik allergisch voor) proberen te bestellen
Maar dan kan de grap met de blauwe spikkels nietquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de grap niet leuk.
quote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die snapte er natuurlijk geen zak van, maar tuinde er niet in
Op werchter vorig jaar deed ik hetzelfde, maar dan bij de haribo snoepkraam.
We stonden daar een zak snoep samen te stellen en er lagen ook van die winegumsmurfen, bijna allemaal witte hoedjes, sommige met rode hoedjes.
Dus zij schept een schep met smurfen in die zak en ik roep 'geen rode smurfen, want daar ben ik allergisch voor' waarop ze de rode er tussenuit zoekt voor me.
Haar collega lag al in een deuk omdat die de grap wel doorhad
Als je snelwandelt wel.quote:Op maandag 13 april 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens lopend ga naar de locatie waar ik moet werken. Iets meer dan 7km moet wel lukken in een uur.
Mars tempo. Geen probleem dus.quote:
Dat heb ik ook geprobeerd en ik eindigde als oud vrouwtje.quote:Op maandag 13 april 2009 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
Marstempo.
Dan moet je wel wat extra stappen doen om het tempo bij te houden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd en ik eindigde als oud vrouwtje.![]()
Dat is wel een nadeel van klein zijn.
Die grap ga ik onthoudenquote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die snapte er natuurlijk geen zak van, maar tuinde er niet in
Op werchter vorig jaar deed ik hetzelfde, maar dan bij de haribo snoepkraam.
We stonden daar een zak snoep samen te stellen en er lagen ook van die winegumsmurfen, bijna allemaal witte hoedjes, sommige met rode hoedjes.
Dus zij schept een schep met smurfen in die zak en ik roep 'geen rode smurfen, want daar ben ik allergisch voor' waarop ze de rode er tussenuit zoekt voor me.
Haar collega lag al in een deuk omdat die de grap wel doorhad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |