Was ik voorlopig ook niet van planquote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Daar kom je maar op 1 manier achter
Ik heb Opera ook wel eens geprobeerd, maar dat beviel me wat minderAlhoewel je daar wel iets geniaals hebt, mousegestures
Maar ik kon er verder niet aan wennen
Och ja, heb het er ook maar opgezet. Vind het niet mooi, maar als het maar werktquote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef wyccie het volgende:
Opera was best snel, maar vond het lastig er aan te wennen denk ik. Toen werd FF me aangereaden, en die gebruik ik nu al 3 jaar.
Overigens vind ik die nieuwe versie van MSN echt schijt. Ik had het gisteren gedownload omdat ik dacht dat het daaraan zou kunnen liggen dat ik geen verbinding kreeg. Toen het probleem verholpen was, heb ik gauw de oude versie weer gebruikt.
Dat magquote:
Ik heb Opera eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef wyccie het volgende:
Opera was best snel, maar vond het lastig er aan te wennen denk ik. Toen werd FF me aangereaden, en die gebruik ik nu al 3 jaar.
Wat dacht je van minder storingsgevoelig, meer features?quote:Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Firefox, nooit mee gewerkt. Geen idee hoe dat is.
quote:
Onder andere:quote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
Ik snap die hele discussie over browsers eigenlijk niet. Ik gebruik firefox omdat die van die tabbladen heeft. Welke features zijn nog meer interessant dan?
Een zeer slecht filmpje van youtube. Ik zou willen dat ik het nooit had geplaatst.quote:Op maandag 13 april 2009 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekendje huttenheugte was gezellig
Niks gesloopt, geen politie en beveiliging tegengekomen, dat is ook wel eens lekker
Heb ik hier nog dingen gemist?
Ik heb vanmiddag weer eens een softijsje met discodip zonder blauwe spikkels (daar ben ik allergisch voorquote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef wyccie het volgende:
Vergeten ijs te kopen.
Link?quote:Op maandag 13 april 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zeer slecht filmpje van youtube. Ik zou willen dat ik het nooit had geplaatst.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer eens een softijsje met discodip zonder blauwe spikkels (daar ben ik allergisch voor) proberen te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |