Voor dat soort dingen leek het me logisch dat het al betaald zou zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
En "met betrekking tot de dienst" is een zeer ruim begrip. Dus voeding, eventueel benodigde hotels, huur auto's, uitjes etc. etc.
En, is ie ontploft?quote:
Hier mogen we vast niet op reageren van Nem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef tomtomaat het volgende:
Net het filmpje bekeken. Echt een verrassend optreden.
Ik geloof dat de kans 3 op een miljoen was.quote:
Sommige Hosts willen de laatste tijd contact betaald worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen leek het me logisch dat het al betaald zou zijn.
Ik dacht aan boeken en dat soort dingen.
Mensen doen aan de loterij mee met minder kans op de hoofdprijsquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kans 3 op een miljoen was.
Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik het maar kan rijmen met mijn functie gebied(en).
In krap 3 dagen al 2,6 miljoen keer bekeken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef tomtomaat het volgende:
Net het filmpje bekeken. Echt een verrassend optreden.
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet wat ik bedoelde.
Om goed te kunnen functioneren heb je ook wel eens rust en ontspanning nodig. Boeken kunnen daarbij helpen.
Ik zou die "Komt een vrouw bij de dokter" gewoon bij de kassier declareren als ik jou was.
Ook paintballen en lasergamen of hebben jullie geen zin in oorlogje spelen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ontspanning kan wel geregeld worden, maar dan meestal in groepsverband. Filmpje pakken, karten, snorkelen, duiken, zeilen. etc etc.
Nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
Oh, MaJo, ik ben met Lost bij seizoen 3. Die serie is echt goed en verslavend.![]()
Moet alleen eerst leren voor m'n tentamens.
Allen als we tegen de hogere legerleiding of een ander defensie onderdeel mogen knokken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook paintballen en lasergamen of hebben jullie geen zin in oorlogje spelen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de lasergamebaan in Leeuwarden moet je een knopje op de loop ingedrukt houden, anders kan je niet schieten. Rond lopen zoals Schwarzenegger op de poster van de eerste Terminator gaat dus niet, wat toch jammer is
Echt niet, ik vermaak me prima met gekleurd lichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens met het echte spul doen.
Dan breek je je polsen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik vermaak me prima met gekleurd licht
Nog niet gedaan. Wel es met een paintballgun geschoten op het dak van iemand die antikraak woont, maar nog niet tegen andere mensenquote:
Ja, ons typenummer staat er ook, maar je moet ook naar de fabricagedatum kijkenquote:
Die staat niet op de onderkant.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ons typenummer staat er ook, maar je moet ook naar de fabricagedatum kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |