Goedemorgenquote:
Sorry, ik was even douchenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker!
Cola bij je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef MaJo het volgende:ik werd een kwartier geleden wakker en zit nu in de bus. Tijden geleden dat ik me verslapen heb
het voelt echt alsof ik nog half aan het slapen ben
Cappucino aub. Met een Café noir koekje graag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, ik was even douchen
Je mag kiezen
- koffie (groot/klein/Haags)
- koffie verkeerd
- cappucino
- espresso
- ristretto
Koekje erbij?
Heb je je compleet verslapen of zodanig verslapen dat je bijna de bus gemist hebt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:10 schreef MaJo het volgende:ik werd een kwartier geleden wakker en zit nu in de bus. Tijden geleden dat ik me verslapen heb
het voelt echt alsof ik nog half aan het slapen ben
Ga ik zo even aanschaffenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik zo even aanschaffenop de een of andere manier heb ik nog tijd genoeg om een broodje te halen
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cappucino aub. Met een Café noir koekje graag.
Dank je wel!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
KUT KUTTERKUTKUTST!
Mijn pinpas is stuk
Slokje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou er bijna koffie voor gaan drinken.
Een complete verzameling ¤2-muntstukken in je portomonnee(sp? fuck it), een pinpas, mijn lijf en op een stenen muurtje gaan zitten.quote:
Dat wordt weer een tijd wachten op een nieuwe. Kun je gezellig met alle oma's aansluiten bij het loket om geld op te nemen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een complete verzameling ¤2-muntstukken in je portomonnee(sp? fuck it), een pinpas, mijn lijf en op een stenen muurtje gaan zitten.
Ik hoorde al een gek geluid dus maar uit mijn kontzak gehaald.
Wil net gaan telebankieren: kaartfout.
Kijk ik, zit er een netwerkje aan scheuren aan de achterkant bij die chip. en door de strip
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim, in het krantje van de Aldi staan een wafelijzer en een donutmaker (vanaf woe). Dat vind ik wel iets voor jou. Verder staan er ook 'Amerikaanse' dingetjes in: jelly beans, donuts, popcorn.
Zoute popcorn is bijna twee keer zo duur als zoete.
Balen! Heb je een Postbankrekening? Die passen worden dit jaar vervangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
KUT KUTTERKUTKUTST!
Mijn pinpas is stuk
Vorig jaar werd mijn pas ingeslikt, één dag voor Lowlands. Apparaat was gewoon gaar en het was zo'n losse. Dus daar konden ze het niet uithalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wordt weer een tijd wachten op een nieuwe.
quote:Kun je gezellig met alle oma's aansluiten bij het loket om geld op te nemen.
Nee, Rabo gelukkig. En met "dit jaar" zou ik ook niet zoveel kunnen, dat zijn nogal een hoop maandenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Balen! Heb je een Postbankrekening? Die passen worden dit jaar vervangen
Ik houd het bij gewoon kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
Slokje?
Dan heb je geen portemonnee maar een geldbuidel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk ik, zit er een netwerkje aan scheuren aan de achterkant bij die chip. en door de strip
Bij mij duurde het héél lang, maar dat was met een nieuwe pinpas+cc+pincode. Het werd twee keer opgestuurd, twee keer niet aangekomen. Gelukkig had ik er geen haast mee, omdat ik mijn oude pinpas npg kon gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
Toen heeft ze gelijk een nieuwe aangevraagd en ze zei: maandag kun je hem ophalen, misschien een vrijdag al.
Toen ik terugkwam van Lowlands bleek dat het pasje inderdaad vrijdag al bij de bank terecht gekomen was.
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik houd het bij gewoon kijken.
[..]
Dan heb je geen portemonnee maar een geldbuidel.![]()
Niet bij de Rabo. Sterker nog: dat vind ik juist irritant want dat is zo dik.quote:Je kunt er ook z'n plastic houdertje voor krijgen bij de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |