quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:07 schreef Poppedein het volgende:
Kamertje is voor een groot deel ingericht nu, al zal alles nog wel 100x een ander plekje krijgenEr moeten nog een hoop kleine dingen gebeuren, nog 2 begangstroken in de beide hoeken van de blauwe muur en 1 boven de commode, een andere lamp, raamkozijn nog verven, rolgordijn en gordijntjes ophangen, wandplankje boven de commode ophangen en zo zijn er vast nog wel een hele boel andere dingetjes te vinden die ik ook nog anders wil, maar het begint nu écht gestalte te krijgen! Wat is het heerlijk om hier even naar binnen te lopen... er staat gewoon een babykamertje in ons huis, t maakt t allemaal gewoon echt heel bijzonder!!
quote:Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk kamertje, Poppedein!Het kan zo in een catalogus!
Dat van ons is nog erg basic (oftewel, alleen de meubeltjes staan nog maar...) En omdat ie zo smal is, lastig op de foto te krijgen.
Vanwege het formaat maar even achter een linkje.![]()
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02097.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02093.jpg
Grappig dat zo'n kamertje, zonder dat er ooit een kindje in gelegen heeft, al zoveel sereniteit kan uitstralen...![]()
Op de groene kamerdeur komt waarschijnlijk nog een tekening van een van de beestjes (de contouren dan), en op de gangkant komt straks de naam van de baby.quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef DuchessX het volgende:
Serpente wat een lief kamertje
Wij zijn inmiddels ook al heel ver!
Onze inspiratiebron: Hemabeestjes
[ afbeelding ]
Het bedje, nu nog zonder matras(Wat voor matras is goed???
)
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte schilderijtjes
[ afbeelding ]
PS Hemeltje moet ik nog strijken hoor en ik ga er nog gekleurde vlindertjes op maken
De commode die bij de andere meubeltjes hoort
[ afbeelding ]
Lampje naast het bedje
[ afbeelding ]
Stukje kleerkast erbij
[ afbeelding ]
Nog es de kleerkast
[ afbeelding ]
De deur hebben we ook maar geschilderd
[ afbeelding ]
De 'water'commodeMet (nog) ongepoetste spiegel
![]()
[ afbeelding ]
Sinds vandaag staat er ook een fauteuille. Daar ga ik dus echt wel vaak in zitten wachtend tot ons meisje er is![]()
We hebben nog (over)gordijnen nodig en een matrasje en een lampje voor boven de watercommode. Weet iemand of de matrasjes van Ikea goed zijn?
Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).quote:Op maandag 13 april 2009 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel leuk, Duchess & Juup. Wordt de witte commode ook nog geschilderd? Ziet er allemaal reuze handig uit trouwens. Vast ook een ruime kamer
Dank jequote:Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:
Wat een ontzettend leuk, lief, vrolijk kamertje Duchess! En wat áf al!![]()
En wat heb je veel kleertjes![]()
ik ga jouw foto gebruiken tegen mijn moeder als ze weer es zegt dat ik niet zo veel kleertjes moet kopen.
![]()
Kuch, kuchquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef DuchessX het volgende:
Het is toch gewoon onvoorstelbaar dat er straks echt een kindje in ligt?!En ook nog een kindje van mij!!! Wauw! *zucht ende zwijmel*
Whahaha!quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |