Ja man, echt een briljant doelpunt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Gonzalo Higuaíntoch goed
Hij sleept hem nog net even 1 keer mee, dat zag je niet hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja man, echt een briljant doelpunt.
Ja, dat hij ondanks het geweldige verdedigen van Getafe wist te scoren toont echt zijn klasse aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eto'o had hem niet gemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HDquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die Gonzalo Higuaíntoch goed
Wat een fucking geile foto van het stadion
50 inch was het toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HD
En zodat je in de rust zonodig extra tijd hebt om de wedstrijd na te spelen met FIFA op de X360quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HD
Barcelona heeft nooit zoveel mazzel nee.quote:
Krijgt Raffie een keer een kans..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Robben erin voor VD Vaart.
Die zal van de zomer wel weggaan. Ben benieuwd of hij in Spanje blijft.quote:
Als je de kans krijgt moet je hem grijpen. Zijn passing was slecht en hij pakte een domme gele kaart.quote:
Nee hoor. Eigenlijk zijn alleen Cazorla en Senna echte toppers, maar die spelen respectievelijk als rechtshalf en controlerende middenvelder. Van der Vaart zou daar perfect kunnen spelen. De vraag is alleen of hij dat zelf wel wil, want Villarreal is nu niet echt een ploeg die standaard Europees voetbal speelt. Een erg wisselvallige ploeg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Bij Villareal zou hij qua spel goed passen, maar daar lopen al genoeg klasbakken op het middenveld.
Ik vind Cani ook wel goed eigenlijk, maar zelfs dan zou het op zich nog wel kunnen. Vraag is idd of hij het zelf zou willen, maar het zou wel verstandig zijn. Als hij bij Villarreal alsnog zichzelf kan bewijzen komt hij vanzelf weer bij de echte top terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee hoor. Eigenlijk zijn alleen Cazorla en Senna echte toppers, maar die spelen respectievelijk als rechtshalf en controlerende middenvelder. Van der Vaart zou daar perfect kunnen spelen. De vraag is alleen of hij dat zelf wel wil, want Villarreal is nu niet echt een ploeg die standaard Europees voetbal speelt. Een erg wisselvallige ploeg wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |