Hopelijk laten ze dat straks tegen Madrid eens zien!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:30 schreef sezten het volgende:
Verklaart misschien ook de sportieve mindere prestaties bij Getafe. Want die kunnen wel beter imo.
Ze hebben dit seizoen al gewonnen van Madrid als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat straks tegen Madrid eens zien!
Ik ook, vanuit het stadionquote:
Woahh vet! Veel plezier!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, vanuit het stadion. Zin in
.
Zo maar eens langzaam richting Bernabeu, eerst ergens een caña doen en dan het stadion in.
Van Voetbalzone.nlquote:Barcelona-coach Pep Guardiola weet nog niet of hij woensdagavond in de wedstrijd tegen Sevilla een beroep kan doen op de genialiteiten van sterspeler Lionel Messi. De Argentijn heeft last van zijn buik, en pas op het laatste moment zal worden bekeken of El Pulga fit genoeg is voor de belangrijke ontmoeting in het Camp Nou.
Paar maagtabletten en hij voelt er niets meer vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Van Voetbalzone.nl
Aderlating voor Barca als hij echt niet zou spelen. Misschien toch nog hoop
Denk dat ze liever geen enkel risico nemen met hem, voor deze makkelijkste wedstrijd van de komende 5-6.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Paar maagtabletten en hij voelt er niets meer van
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb de traditionele pipas (zonnebloempitten) in ieder geval al klaar liggen!
Dat verbaasde me de keren dat ik bij Real was ook ja, haast iedereen vreet die dingen. Wat me daar trouwens ook opvalt is dat mannen vaak hun vrouw meenemen naar het stadion, dat is in Nederland veel minder gebruikelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, vanuit het stadion. Zin in
.
Zo maar eens langzaam richting Bernabéu, eerst ergens een caña doen en dan het stadion in.
Ik heb de traditionele pipas (zonnebloempitten) in ieder geval al klaar liggen!
Dat mag van mij voorlopig nog wel even zo blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar staat nu 3 wedstrijden droog geloof ik?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat mag van mij voorlopig nog wel even zo blijven.
Van mij mag Madrid vanavond wel winnen, dat maakt de klassieker volgende week des te mooier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Godver, knal hem er dan in
Wat een kans voor getafe zeg.
Het was Soldado. Die doet dat niet tegen zijn cluppiequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Godver, knal hem er dan in
Wat een kans voor getafe zeg.
Je zou het bijna denken ja..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het was Soldado. Die doet dat niet tegen zijn cluppie
Jij bent zeker gewoon voor Real nu he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het was Soldado. Die doet dat niet tegen zijn cluppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |