Meervoud van Artista.quote:
das vanavondquote:
fotoshop ?quote:
daarom vanavond wraak nemenquote:Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
maarja, 4 tegen 1 is kankertriest.
fok knokploegquote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik ze kan vinden wel ja
BAAP HOOLIGANS!quote:Op zondag 12 april 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moet gvd van m'n vrienden afblijven
Kanker, wtf was er aan de hand dan?quote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een keer voor m'n smoel geslagen met zo'n ding, geen pretjeHersenschudding en gebroken oogkas
Ik heb 'm onchristelijk betast.quote:Op zondag 12 april 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moet gvd van m'n vrienden afblijven
Weet ik veul.quote:
homoquote:
maakt niet uitquote:
quote:
haha oke.quote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef gers het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
beetje gezellige verjaardag met je ouwelui
quote:
zo gezellig dat je toch gaat fokkenquote:
quote:
gezelligquote:
hoe was je verjaardag ?quote:
nette overwinningquote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef McFearless het volgende:
Bier is lekker.
Ja vind je het grappig? Complimenteer me dan. Heb ik verdomme 10 minuten over gedaan om dat voor elkaar te krijgen in photoshop.quote:
quote:
groetjes terug.quote:Op zondag 12 april 2009 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie hebben de groetjes van Heroinjunk.
Nee ik ben iemand met photoshopskillz.quote:Op zondag 12 april 2009 18:57 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je bent dus die oude vent?![]()
Gefeliciteerd Daniane
ooh dolletjes wat fijn voor je zegquote:
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 12 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ben iemand met photoshopskillz.
Zie mij al twee posts patsen
van interquote:
neeequote:
gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef sezten het volgende:
Ik kan niet wachten om op 23 augustus dagdag aan te rijden terwijl hij in zijn dodge zijn tv afstoft.
quote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef sezten het volgende:
Ik kan niet wachten om op 23 augustus dagdag aan te rijden terwijl hij in zijn dodge zijn tv afstoft.
quote:Op zondag 12 april 2009 20:13 schreef sezten het volgende:
NG gaat een fittie zetten dus NG stoer.
Wat is deze gvdquote:Op zondag 12 april 2009 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Poll: Is NG stoer?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
setzen, kwam jij eerst ook niet in de sc?
Zegt de man met de vagien.quote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi Dames.
Wil je likken?quote:
Hihi, jahquote:
Ja!quote:
Ik vind alles bestquote:
ik heb handen om mee te voelen weet je welquote:
Jij knijpt je eigen tietuh tot moes?quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb handen om mee te voelen weet je wel
Nee. Subtiel voelen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij knijpt je eigen tietuh tot moes?
Je knijpt om eventuele tietgroei tegen te houden?quote:Op zondag 12 april 2009 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Subtiel voelen.
En ik groei nog he.
No you fucking idiot.quote:Op zondag 12 april 2009 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je knijpt om eventuele tietgroei tegen te houden?
Raak ze dan ook niet aan!quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No you fucking idiot.
Ik voel toch als ik ze aanraak dat ze zeer doen en maak daaruit op dat ze weer groeien.
Weeg je ze geen eens?quote:Op zondag 12 april 2009 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No you fucking idiot.
Ik voel toch als ik ze aanraak dat ze zeer doen en maak daaruit op dat ze weer groeien.
Oeh, dat zal je rug niet goed doen.quote:
Goed onderwerpquote:
Cup c dan?quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou......17 kilo doet mij vrij weinig.
TIETUHHHquote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Goed onderwerpMaar ik ben verlegen om over tietjes te praten! hihihihihihh
Tieteh.quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een kleine B.
Als je aan je vinger likt, en over een tepeltje vrijft, kan zij hard wordenquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je aan je vinger likt, en over een tepeltje vrijft, kan zij hard worden
Geen ervaring,. Sorry.quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Als je aan je vinger likt, en over een tepeltje vrijft, kan zij hard worden
Bestaat daar gaan boek voor?quote:
Hmmm punt.quote:
jaquote:
Ik ben beleefd.quote:
Donderdag ophalen juist.quote:Op zondag 12 april 2009 21:58 schreef sezten het volgende:
Moet je donderdag rijbewijs bp? Ik zou mijn nagels opeten van de zenuwen
je huilt omdat nu je laatste kans op sex helemaal verdwenen is?quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef dagdag het volgende:
Vrouw ruilt drugs voor seks
Breezersletje
Vrouw geeft tieners alcohol en drugs voor sex
GRESHAM - Een 30-jarige vrouw uit Gresham is gearresteerd omdat ze tieners drugs en alcohol heeft gegeven in ruil voor seks.
De verdachte Jennifer Lynn Wills, die in een rolstoel zit door een auto-ongeluk, gaf bevriende jongens en meisjes uit de omgeving wiet en drank. Als ze eenmaal onder invloed waren, werden de tieners seksueel misbruikt of de vrouw eiste van de minderjarigen dat ze seks met haar hadden.
Nadat twee tieners aangifte hadden gedaan, hebben vijf slachtoffers tussen de 15 en 17 jaar oud zich gemeld, schrijven Amerikaanse media.
[ afbeelding ]
HOLY MADDERFAKKER.quote:Op zondag 12 april 2009 22:01 schreef dagdag het volgende:
Vrouw ruilt drugs voor seks
Breezersletje
Vrouw geeft tieners alcohol en drugs voor sex
GRESHAM - Een 30-jarige vrouw uit Gresham is gearresteerd omdat ze tieners drugs en alcohol heeft gegeven in ruil voor seks.
De verdachte Jennifer Lynn Wills, die in een rolstoel zit door een auto-ongeluk, gaf bevriende jongens en meisjes uit de omgeving wiet en drank. Als ze eenmaal onder invloed waren, werden de tieners seksueel misbruikt of de vrouw eiste van de minderjarigen dat ze seks met haar hadden.
Nadat twee tieners aangifte hadden gedaan, hebben vijf slachtoffers tussen de 15 en 17 jaar oud zich gemeld, schrijven Amerikaanse media.
[ afbeelding ]
Ik moest hem afgelopen donderdag ophalen, maar toen had ik geen tijdquote:
\quote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef dagdag het volgende:
Dit topic werd mogenlijk gemaakt door pezu
ooohquote:Op zondag 12 april 2009 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
\
het andere topic dus heh, droeftoeter_!
Blegh ik ken het.quote:Op zondag 12 april 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hem afgelopen donderdag ophalen, maar toen had ik geen tijd![]()
(oke, ik was het vergeten).
Ga ik op Goede Vrijdag naar het stadsdeelkantoor, in de hoop dat die ambtenaren werkten.
Niet dus.
Nu kan het pas dinsdag en ik moet dan mogelijk tot half 5 naar school
was wel bij mijn ouders maar de berging is niet daar en mijn pa had geen zin om even te gaan kijkenquote:
"Apen"quote:Op zondag 12 april 2009 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blegh ik ken het.
Maar hier is die ballentent om half 9 open dus pa belt z'n werk dat hij wat later is en brengt mij naar die apen en dan mag ik legaal rijden.
halloquote:
fapquote:
Henk Wijngaard.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:41 schreef Florian_ het volgende:
Godver heeft weer iemand mijn poep/painttopic lopen kicken
quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, skaff-a heeft gevochten, haas
Najah, was meer een metalen buis met de afmeting van een koevoet. Die andere kon het niet met z'n handen af, als gevolg dat ik dat ding kankerhard tegen m'n kop aangeslagen kreegquote:Op zondag 12 april 2009 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg vertel eens.
Wiezo kreeg jij een koevoet tegen je knar?
Jij ging ze toch terugpakken.quote:Op zondag 12 april 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, skaff-a heeft gevochten, haas
Tuurlijk niet man, wat denk jijquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch niet echt dat ding schoon gemaakt met je handen he?
Ik wilde ze wel terugpakkenquote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij ging ze toch terugpakken.
skaff hoe was het?
Allochtonen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, was meer een metalen buis met de afmeting van een koevoet. Die andere kon het niet met z'n handen af, als gevolg dat ik dat ding kankerhard tegen m'n kop aangeslagen kreeg
Kanker, das waar ook.quote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, wat denk jijMaar voor de rest is het wel op feiten gebaseerd. Ik had serieus schijt dat net leek op klei, en ik kreeg het met geen mogelijkheid door de plee gespoeld. Ik moest echt 5 keer spoelen en telkens een aantal minuten wachten totdat het water weg was. Bah.
Moet jij niet naar de kermis in Wormerveer trouwens, BP?
Neequote:Op zondag 12 april 2009 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, hallo. Mijn nieuwe overhemd al gezien?
ooh je blousequote:Op zondag 12 april 2009 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, hallo. Mijn nieuwe overhemd al gezien?
Veel aan over gehouden?quote:
Allochtonen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:53 schreef Skaff-a het volgende:
Ik zal wel even een samenvatting van gisteravond geven:
Ik liep met mijn broertje langs een groep jongens. Niks aan de hand nog tot zo`n gozert opeens schreeuwt dat m`n broertje van z`n auto af moetblijven ofzo. M`n broertje stond niet eens bij een autodus die gast rent op hem af en trapt hem in z`n rug waarop hij een bierflesje pakt en schreeuwt '' of ik sla dit flesje op je kop verrot''.
Nu is mijn broederliefde groot en schreeuwde ik dat ie godver van m`n broertje af moest blijven. Ik liep naar die gast toe en ondertussen stonden zijn vrienden er ook al bij. Ik trek m`n broertje weg bij die jongens en echt net als ik die gasten weer aan wil kijken kreeg ik al een kankerharde rechtse op m`n oognu had ik het een beetje gehad en sprong ik gewoon op die jongen af en sloeg hem tegen een auto. Toen pakte ik z`n kraag en sloeg hem 5 a 6 keer op z`n bek.
Z`n vrienden zo vanen pakte me met z`n 3e vast. Toen sloeg ik er nog 1 of 2 een paar keer voordat ze me op de grond hadden. Toen ik eenmaal lag trapte ze 10 a 15 x op me in waarop m`n broertje er 2 vanaf sloeg. Toen kon ik die andere 2 van me af slaan en liep ik snel weg met m`n broertje omdat hij eigenlijk te dronken was en ik geen zin had in een slechtere afloop.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Maar vandaag heb je ze terug gebeukt?
Ik las geneukt.quote:Op zondag 12 april 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb ook laatst flink inkopen gedaan. Mijn camera is echter kaputt.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Jammer van de blauwe plastic knopen, NG, en ik hoop niet dat er een superhoog drieknoops boord met bloemen op zit.quote:
Geen plastic knopen hoorquote:Op maandag 13 april 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jammer van de blauwe plastic knopen, NG, en ik hoop niet dat er een superhoog drieknoops boord met bloemen op zit.
Het klaaglied van de simpele arbeiderquote:Op maandag 13 april 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jammer van de blauwe plastic knopen, NG, en ik hoop niet dat er een superhoog drieknoops boord met bloemen op zit.
Huhwat?quote:Op maandag 13 april 2009 00:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Het klaaglied van de simpele arbeider
Ja, jouw zonnebank staat beneden in de serrequote:Op maandag 13 april 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een fakking saai hok trouwens.
Ik denk dat dat gewoon de logeerkamer/kledingkamer met zonnebank isquote:Op maandag 13 april 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een fakking saai hok trouwens.
Ik heb geen serre en zonnebank.quote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jouw zonnebank staat beneden in de serre
Achterlangsquote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ook, maar net hoe je ze terug wilt pakken.
pauper alertquote:
Dat ik die modieuze shit afzichtelijk vind is pauperquote:Op maandag 13 april 2009 00:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gevolgd door een mooi voorbeeldje van een arbeidersIQ
Kloptquote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon de logeerkamer/kledingkamer met zonnebank is
zie mijn PI palingquote:
Heb je me mij dat zien posten?quote:Op maandag 13 april 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ik die modieuze shit afzichtelijk vind is pauper
Jawelquote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptJe denkt gvd toch niet dat dat m'n slaapkamer is.
die overhemden met hoge boord draag ik altijd onder een trui hoorquote:Op maandag 13 april 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ik die modieuze shit afzichtelijk vind is pauper
Zo las ik datquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptJe denkt gvd toch niet dat dat m'n slaapkamer is.
Wat voor overhemden draag je?quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet altijd slimfit overhemden hebben, en die zijn niet overal te krijgen
Slimfit?quote:
Wie is dat nou weer? Iemand uit de SC?quote:
Dat zijn me tenten zegquote:
Die van Tommy vind ik over het algemeen geen fijne stof hebben. Ik heb er een linnen overhemd van, heerlijk voor in de zomerquote:
Dat ben ik. Vroegerquote:Op maandag 13 april 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer? Iemand uit de SC?
wehheheehehe, qftquote:Op maandag 13 april 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zijn me tenten zegEn dan zeg je slimfit te dragen
Ralph Lauren heeft slimfit, en die passen mij prima.quote:Op maandag 13 april 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zijn me tenten zegEn dan zeg je slimfit te dragen
Eton slimfit, Oger DFS, Il Rossoquote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ralph Lauren heeft slimfit, en die passen mij prima.
Wat raad jij aan dan?
Geen ideequote:
Il Rosso is puikquote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eton slimfit, Oger DFS, Il Rosso
Deze drie zijn echt slimfit
Nee, die adelante daar is m'n broerquote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Il Rosso is puik
zit je weleens op stijlforum?
quote:Op maandag 13 april 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die adelante daar is m'n broer
Ga jij altijd naar een vaste winkel o.i.d.? Ik ga meestal gewoon naar de Suitsupply of Bijenkorf en schaf daar gelijk een halve garderobe aan. Ik heb namelijk een hekel aan winkelen, en ben een relatief arm studentje zonder een groot budget.quote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eton slimfit, Oger DFS, Il Rosso
Deze drie zijn echt slimfit
Wat zijn datquote:
met tijgerprint?quote:
Suitsupply is prima voor werkpakken, Oger is leuker voor casual jasjes en broeken, H&M voor de merino truitjes en Town&Country voor de accessoires enzo. Ik kan niet doelloos een dag een stad door slenteren op zoek naar een bepaald shirt neequote:Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga jij altijd naar een vaste winkel o.i.d.? Ik ga meestal gewoon naar de Suitsupply of Bijenkorf en schaf daar gelijk een halve garderobe aan. Ik heb namelijk een hekel aan winkelen, en ben een relatief arm studentje zonder een groot budget.
zebraprint danquote:
¿muchas graciasquote:
Ben een keer bij Oger geweest, wat een stijve kak daar zegquote:Op maandag 13 april 2009 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Suitsupply is prima voor werkpakken, Oger is leuker voor casual jasjes en broeken, H&M voor de merino truitjes en Town&Country voor de accessoires enzo. Ik kan niet doelloos een dag een stad door slenteren op zoek naar een bepaald shirt nee
TAKK?quote:Op maandag 13 april 2009 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
¿muchas gracias
maar eigenlijk zeg ik makkelijker TAKK!
gladde stoffenquote:
En Tik is 'nee'quote:
Nee. 's Ochtends aantrekken, je dag er in doorbrengen (school, werk, eten, whatever) en dan 's Avonds weer uittrekken.quote:Op maandag 13 april 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, en dan? Aan en uit trekken omdat het zo glad is?
Doei!quote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga een peukje roken en dan ga ik slapentrusten schatjes.
Kusje op je bipsquote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga een peukje roken en dan ga ik slapentrusten schatjes.
Komt er dan zo een walm uit?quote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. 's Ochtends aantrekken, je dag er in doorbrengen (school, werk, eten, whatever) en dan 's Avonds weer uittrekken.
Nee. Want 'nie' is 'nee'.quote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En Tik is 'nee'
Dus als twee mensen een discussie hebben hoor je: "Tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak"
Dankje, slimme meid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |