Seam woont in een volksbuurtquote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Seam het volgende:
Als ik bij mijn ouders op zondag zit, dan eten we altijd friet voor de TV om zeven uur met een pot bier erbij
Wat kookt je mama laat zegquote:Op zondag 12 april 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
In sommige gezinnen kom je het nog tegen: vrouwen die gewoon op zondag om 5 voor 7 ofzo het eten op tafel zetten.Nog erger dan die bewuste vrouwen zijn kerels die een beetje mopperend aan tafel stappen in plaats van hun vrouw pissig toe te spreken en een bord te pakken om voor de TV plaats te nemen.
Net als dat vrouwen 1 keer per maand ongesteld zijn is het gewoon een vaste regel dat op zondagavond om 7 uur studio sport erop is en dat elke man (mits hetero) dan gewoon of al gegeten wil hebben of met bord op schoot voor de TV wil zitten.
De klacht dus: vrouwen die zoiets vast na 50 jaar nog niet doorhebben en mietjes die dat tollereren.
Ik woon gelukkig nu in Maastrichtquote:
Je mag kiezen:quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef thesystem het volgende:
studio sport![]()
voetbal![]()
Mannen waar de wereld instort als ze beide niet kunnen kijken![]()
en vrouwen dan.quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef thesystem het volgende:
studio sport![]()
voetbal![]()
Hehe, same here. Zeer terechte klacht overigens; van sommige dingen moet je gewoon afblijven.quote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef Seam het volgende:
Als ik bij mijn ouders op zondag zit, dan eten we altijd friet voor de TV om zeven uur met een pot bier erbij
Ieder zijn eigen ding, als jij het beeld dat wordt geschetst door sommige spelers blijft houden blijf je ook denken dat het een wijvensport is terwijl het niet zo is.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso snap ik wat sommige ventje leuk vinden aan zo'n wijfensport.
Dat dus! Sportquote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef thesystem het volgende:
studio sport![]()
voetbal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |