Hij heeft de reputatie te danken aan zijn eerste jaar . Daarna is hij het af gaan leren hoorquote:Op zondag 12 april 2009 17:46 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die van minuut tot minuut bij houden wanneer wie een schwalbe maakt.
Hij heeft zijn reputatie niet voor niks, het is gewoon onzinnig om dat te ontkennen. Ik maak hem ook niet zwart ofzo, vind het een geweldige voetballer.
Ik onthoud ook alles van mijn favoriete club Ajax.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je ze ook opnoemen als het er een paar zijn.
Verschrikelijke schwalbesquote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik onthoud ook alles van mijn favoriete club Ajax.
Thuis tegen de Graafschap een aantal keren, terwijl Ajax voor de tvkijker van links naar rechts speelde.Uit bij ADO lag meneer totdat een Ajacied de bal weer veroverde, kon die ineens toch weer staan.
Dat hoeft niet te betekenen dat het een schwalbe isquote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uit bij ADO lag meneer totdat een Ajacied de bal weer veroverde, kon die ineens toch weer staan.
Af gaan leren ja, het is minder geworden. Maar het is er echt nog niet helemaal uit. Ik denk sowieso dat er weinig zuid-amerikaanse voetballers zijn die dat 100% afleren. Is ook niet erg, tis gewoon een speelstijl.quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft de reputatie te danken aan zijn eerste jaar . Daarna is hij het af gaan leren hoor
Als je nog door kan rollen is het in mijn ogen een schwalbe. Je blijft liggen als het pijn doet, als je het doet om een eventuele tegenstoot eruit te halen, dan is het in mijn ogen gelijk aan een ordinaire schwalbequote:Op zondag 12 april 2009 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat het een schwalbe is
Wet look gelquote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Cvitanich altijd natte haren? Erg merkwaardig.
The wet look, je weet tochquote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Hij liep niet echt vrolijk meer.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Gel lijkt me. Bij sommige mensen blijft het haar dan 'nattig'.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Dan heeft bijna elke voetballer last van schwalbe'squote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je nog door kan rollen is het in mijn ogen een schwalbe. Je blijft liggen als het pijn doet, als je het doet om een eventuele tegenstoot eruit te halen, dan is het in mijn ogen gelijk aan een ordinaire schwalbe
allemaal geel, want ik erger mij er rot aanquote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heeft bijna elke voetballer last van schwalbe's
Goeie vraag ja.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Schedelbreukquote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Weet jij misschien toevallig waarom Čech altijd een badmuts op heeft?
Zitten extra handjes in om een bal te vangen met het hoofdquote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Zodat hij niet als Cvitanich natte haren krijgt tijdens de wedstrijd. DUH!quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?quote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?
Dat blijft terecht.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van het editten van mijn bericht?
Doh, om de wetlook tegen te gaan natuurlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goeie vraag ja.
quote:
quote:In het begin van het Premier League seizoen 2006/07 raakte hij geblesseerd door een actie van Reading speler Stephen Hunt. Čech liep een schedelbasisfractuur op, waardoor hij een tijdlang niet kon spelen. Dit betekende mogelijk ook het einde van zijn carrière omdat hij bij een nieuwe klap op zijn hoofd het risico liep op een zwelling in de hersenen, wat zeer ernstige gevolgen kan hebben. Aan het eind van het seizoen was hij echter weer genoeg hersteld om de FA cup finale te spelen tegen Manchester United die Chelsea met 1-0 won door een goal van Didier Drogba in de verlenging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |