Ow, het gaat om de download die niet werkt. Da's een andere link natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Darkomen het volgende:
Raar, ik klik helemaal door naar de site (via download) en dan krijg ik dat te zien.
leek mij namelijk wel een leuk script
Ik kan wel lezen, maar ik ben eigenwijs, you of all people should know thatquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef whoops het volgende:
Hier doet die link het ook niet, maar vroeg ook niet om een script maar om ervaringen hoe zoiets te doen... Lezen blijft blijkbaar erg lastig
Ondertussen ben ik zelf begonnen met de implementatie, Common Sense helpt me erbij...
Daarnaast heb je gewoon erg weinig ervaring...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen, maar ik ben eigenwijs, you of all people should know that
Ik ben bezig om er voor te zorgen dat mensen op een simpele wijze een organogram kunnen publiceren op het web. Op dit moment worden er plaatjes gebruikt dit in Visio, Word of Powerpoint gemaakt worden, maar dat is niet ideaal, zeker niet als er een kleine update moet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef Xcalibur het volgende:
@whoops: leg eens wat duidelijk uit wat je wilt
Ik vind je vraag wel interessent, maar ik heb geen idee wat je nu wilt...
Server is weer up als het goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Xcalibur het volgende:
Je site doet het niet?
Een tree opslaan in een database is altijd een gezeik. Ik ben niet zo handig met javascript, dus dat zou wel mijn oplossing zijn... Maar daar zijn voldoende scripts voor te vinden die dat voor je kunnen en een nette array genereren
Ziet er gaaf uit!quote:
Ziet er inderdaad keun uit.quote:
Niet per sequote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef whoops het volgende:
@Ursel, ja heb nu een structuur die met ID's en Parents werkt... Dat is de way to go als ik het via PHP/MySQL wil laten doen...
Het opslaan lijkt me op zich niet zo'n probleem... Het weergeven lijkt me lastiger moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef GI het volgende:
Ik zou lekker met parents en ID's gaan werken.
In principe is het gewoon een http post request.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef super-muffin het volgende:
Die XML krijg ik wel opgebouwd, maar hoe ik 'em naar de server stuurgeen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |