1 2 3 4 5 6 7 8 9 | RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/emmi-pikler [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/pedagogische-visie [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/stichting [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/ouders [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/kinderopvang [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/agenda [OR] RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/contact RewriteRule (.*) /index.php |
Nou niet als het om smaak gaat vind ik. Die persoon met 3 van de 100 voor Metallica zal lang niet zo'n grote voorkeur hebben voor Metallica dan die ander toch?quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Mirel het volgende:
In dat geval kijkt ie toch naar de hoeveelheid in stuks, ipv procenten?
Ja... dank je wel voor je oplossing....quote:Op zondag 19 april 2009 11:19 schreef Mirel het volgende:
Dan hou je het toch op procenten? En 5 liedjes in totaal tegenover 100 is wel extreem. Naarmate de tijd strijkt, zal het vast wel beter tot z'n recht komen.
Niet voor Metallica, maar misschien wel voor het genre metal. Dus je moet verder kijken dan alleen de nummers van Metallica.quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou niet als het om smaak gaat vind ik. Die persoon met 3 van de 100 voor Metallica zal lang niet zo'n grote voorkeur hebben voor Metallica dan die ander toch?
En je wil mensen op basis van voorkeur aan elkaar koppelen.
Nou ja goed, daar geldt natuurlijk hetzelfde voor. Verander 'metallica' door 'metal nummers'. Hoewel je op genre al beter gaat matchen natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef Light het volgende:
[..]
Niet voor Metallica, maar misschien wel voor het genre metal. Dus je moet verder kijken dan alleen de nummers van Metallica.
Het probleem blijft natuurlijk dat je moet bepalen wanneer er een match is, of hoe goed een match is. Dat zijn niet altijd duidelijk omschreven criteria. Ik denk dat je eerst voor jezelf duidelijk moet krijgen wanneer iets een match is (of hoe goed een match is), dan kun je daarna gaan proberen dat te bouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja goed, daar geldt natuurlijk hetzelfde voor. Verander 'metallica' door 'metal nummers'. Hoewel je op genre al beter gaat matchen natuurlijk.
Hmmja, het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn. Maakt het nog leukerquote:Je kan natuurlijk ook 2 kanten op matchen. Dus A heeft een match met B, maar andersom heeft B geen match met A. en dan aparte lijstjes maken ofzo 'U matched met de volgende personen" en "De volgende personen matchen met u" ofzo.
Ik denk dat dat pas gaat werken als de personen beiden meerdere nummers in hun lijstje hebben. De kans dat een match dan klopt is vele malen hoger dan als een persoon maar 5 nummers heeft ingevuld.quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou niet als het om smaak gaat vind ik. Die persoon met 3 van de 100 voor Metallica zal lang niet zo'n grote voorkeur hebben voor Metallica dan die ander toch?
En je wil mensen op basis van voorkeur aan elkaar koppelen.
Ja dat is het probleem. Als de spoeling van persoon a een stuk dunner is dan die van persoon B zeg maar.quote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas gaat werken als de personen beiden meerdere nummers in hun lijstje hebben. De kans dat een match dan klopt is vele malen hoger dan als een persoon maar 5 nummers heeft ingevuld.
Je hoeft geen enkele pagina te verplaatsen als je ervoor zorgt dat je ini_set("include_path", '/home/sites/site6046/web/') definieert. Dan kan je gewoon overal include("pages/whatever.php") includen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef DionysuZ het volgende:
als ik bijv. je pagina's rechtstreeks opvraag krijg ik het volgende resultaat:
http://pikler.nl/pages/kinderopvang.php
[..]
http://pikler.nl/pages/agenda.php
[..]
Met als grote verschil dat kinderopvang.php ook in de root (http://pikler.nl/kinderopvang.php) bestaat, en agenda.php niet.
dusagenda.php in de root of veranderen naar:
[ code verwijderd ]
(en dan wel consequent bij de rest ook doen).
Hmz, misschien moeten we eens op de fok wiki handige code snippets gaan opslaan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hoeft geen enkele pagina te verplaatsen als je ervoor zorgt dat je ini_set("include_path", '/home/sites/site6046/web/') definieert. Dan kan je gewoon overal include("pages/whatever.php") includen.
Zie deze post: [PHP/(My)SQL] voor dummies - deel 60
+1quote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, misschien moeten we eens op de fok wiki handige code snippets gaan opslaan.
Ik had gelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:15 schreef Mirel het volgende:
Ohhhhh in htaccess miste een verwijzing.gefixed.
[ code verwijderd ]
Google is inderdaad een goede manier om te gaan zoeken. Ook al kan je best een andere zoekmachine proberen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef whoops het volgende:
Er is mij de vraag gesteld of het mogelijk is om een organogram dynamisch te laten beheren. Nu wil ik dit in PHP/MySQL doen, met wellicht JavaScript om het te presenteren.
Nu snap ik dat ik kan googlen en daar wat vinden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben, wat is een goeie (de beste?) manier om dit te doen?
Lolquote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Google is inderdaad een goede manier om te gaan zoeken. Ook al kan je best een andere zoekmachine proberen.
Hier doet'ie het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef Darkomen het volgende:
"Missing project object in project template "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |