Daar zou ik niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het nu toch niet overtuigend uitleggen, maar leer dr ouders eens kennen, dan snap je het wel
Vader is politieagent, deelt graag straffen uit. Kan zomaar zijn dat als ze zonder vragen bij mij komt slapen ze een week geen internet heeft, etc.quote:
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vader is politieagent, deelt graag straffen uit. Kan zomaar zijn dat als ze zonder vragen bij mij komt slapen ze een week geen internet heeft, etc.
Maar zij heeft er geen last van, ze is niet anders gewend.
Vind het zelf ook normaal om nog gewoon te vragen of het goed is of iemand bij mij komt logeren, of ik bij iemand anders ga logeren.
Ik snap heel goed wat Nath bedoelt. Niet iedere ouder is zo ruimdenkend.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?
Hup matras op de kamer en niemand heeft er last van.
Maar ik leef nog wel onder het dak van mn ouders. Zij willen wel graag weten wie ik hier in huis heb en wat ze kunnen verwachten als ze 's ochtends wakker wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hier iemand blijft slapen, dan vraag ik het niet, dan meld ik het gewoon...je bent toch zelf en oud genoeg om zelf keuzes te kunnen maken?
Ik hoef het niet eens te vragen, me moeder vraagt gelijk als ze langer blijft![]()
Hup matras op de kamer en niemand heeft er last van.
Dankjequote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat Nath bedoelt. Niet iedere ouder is zo ruimdenkend.
Bij mij is het altijd zo "Ze komt vanmiddag hier, en dan eet ze mee. Is dat goed?". En eigenlijk kunnen ze dan al niet meer zeggen dat het niet goed is, maar wat dat betreft zijn mijn ouders wel makkelijk. Ik ben het alleen gewend om dat soort dingen gewoon te 'overleggen' thuis.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
Nou heb ik nooit last gehad van een dominante vader of moeder, maar ik zou gewoon de confrontatie aangaan. Ik ben achttien en ik wil vrijheid. Kan het niet goedschiks, dan doen we het wel kwaadschiks.
Op mijn zestiende vond ik het normaal om dingen te vragen. Nu informeer ik mijn moeder uiteraard wat ik ga doen, maar de keuze is absoluut niet meer aan haar of ik wel of niet doe.
Like I said, zo makkelijk gaat dat niet bij haar ouders. Die geven haar dan keihard huisarrest. Maar waarom moeilijk doen als het prima gaat zo?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Godverdomme wat heb ik last van m'n achillespees. Dat wordt morgen lekker de hele dag niet lopen..jeuj olé.
En je vriendin moet gewoon dwingen en niet vragen. Mag het niet? Praat nóóit meer tegen je pa en ma
Straf op je 19de , ...tjah. Persoonlijk heb ik zoiets als waarom pik je het nog op die leeftijd? Als je écht rare dingen doet (extreme shit) dan kunnen ze je het huis uitkicken maar straf.. tjah.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like I said, zo makkelijk gaat dat niet bij haar ouders. Die geven haar dan keihard huisarrest. Maar waarom moeilijk doen als het prima gaat zo?
onze training ging niet door, we waren met zijn 3en. Beetje jammerquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
En wat een honger hebben we na het trainen...mmmmm ff iets ongezonds ? neuh brood maar weer (n)
Wij waren met 8 man whoehoe.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
onze training ging niet door, we waren met zijn 3en. Beetje jammer
hehe, hier ook nog niet. Had wel 15 druppels op me voor ruit zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij waren met 8 man whoehoe.
Maar geen onweer in Enschede , viel me nog mee met die donkere wolken opeens.
Moest nog een pokke eind terug fietsen dus ik vond 't wel best allemaal hehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe, hier ook nog niet. Had wel 15 druppels op me voor ruit zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |