Dus een aantal dagen geleden had ik ineens de zeer nodige drang om eens keihard te schijten op de faculteit. Nou, dus ik zo erheen, en ga me daar zo zitten.
En ja hoor, onder het genot van forum.fok.nl op mijn mobiele telepwn kwam het eerste gedeelte van het bekende bruine goedje uit mijn anus. Na een tijdje wat nieuws te hebben gelezen enzo was de druk afgenomen en bedacht ik me dat ik maar eens mijn babybilletjes moest gaan schoon maken.
Na dit denkmoment pak ik zo drie vellen en begin schoon te maken. Echter, dit nieuwe wc-papier kan maar zeer weinig schijt verwerken en zelfs na 10 keer was mijn aarsch nog niet schoon. uiteindelijk pas na 30 keer is het schoon. Maartoch, de kwaliteit van het wc-papier is een stuk slechter dan een tijdje geleden. Dit vind ik erg vervelend omdat de tijd dat ik dan in het kleinste hokje opgesloten zit wel 10% langer duurt. En kijk, als je dan nog chillend aan het lezen bent boeit dat niet, maar als je intensief je reet aan het schoonmaken bent is dat zeer frustrerend.
![]()
![]()
en dan besluit ik op die pot te gaan zitten om te:
![]()
![]()
![]()
+
![]()
+
![]()
maar het was slecht papier
dus veel vegen en