Uiteraard, m'n waarde Snuf.quote:
Ik enkel bij It Ain't Me Babe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef ThaTim het volgende:
Z'n stem vond ik alleen storend in het openingsnummer. Voor de rest
Prachtige scene.quote:Op maandag 7 december 2009 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Joan Baez zingt het ook in Don't Look Back terwijl Bob een nieuw meesterwerk op z'n typemachine.. typt.
Tsja is nou net zonde he. Al die leuke posts in deze moeten missen en zo...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Subterranean Homesick Blues is mijn nummer één. Dit was rappen voordat rap uitgevonden was
Kunnen we in NL niet luisteren! Kut Duitser!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kunnen we in NL niet luisteren! Kut Duitser!
Hier ook niet, ik had het youtube linkje van een post hierboven gekopieerd.quote:Dieses Video ist in Deutschland leider nicht verfügbar, da es möglicherweise Musik enthält, für die die erforderlichen Musikrechte von der GEMA nicht eingeräumt wurden.
Sowieso is al het Bob Dylan materiaal op internet beveiligd zie ik nu!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hier ook niet, ik had het youtube linkje van een post hierboven gekopieerd.
De Volkskrant-collectiequote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef ThaTim het volgende:
Op Grooveshark staat bijna alles.
Daarnaast hoor je gewoon de albums te hebben
Ik heb mijn cd's niet op mijn werk :pquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef ThaTim het volgende:
Op Grooveshark staat bijna alles.
Daarnaast hoor je gewoon de albums te hebben
En die inderdaad wel thuisquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Volkskrant-collectie[ afbeelding ]
Ja van Bob is het geweldig ja!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:35 schreef Dos37 het volgende:
Time out of Mind staat Make you feel my Love toch op?
Ook zo schitterend nummer
Een studiegenoot dacht dat Bob Dylan 'm gecoverd had van haar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja van Bob is het geweldig ja!Adele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |