Ik heb ze allemaal normaal gezien, zo'n 50-tal (met bootlegs enzo erbij).quote:
Hahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
De eerste reacties van critici zijn verbazingwekkend positief, ik ben erg benieuwdEn er is een video gemaakt voor 'Must Be Santa', dat kan niet anders dan hilarisch worden
Ik vond de releasedatum idd vaag, een kerstalbum in oktober.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:44 schreef DrDentz het volgende:
Christmas in the Heart is niet na 1 luistersessie af te schrijven als het je niet bevalt. Je moet het wel in de juiste setting beluisteren. Een gezellig kerstsfeertje, met een kerstboom in de kamer. Pas dan komt het album helemaal tot z´n recht.
"Who laughs this way ho ho ho"quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Arn0 het volgende:
Wist helemaal niet dat er al samples waren (op die amazon link zie ik ze niet?), ik moet zeggen, ik vind het niet verkeerd klinken.
Ik vind zijn laatste twee albums niet op Modern times lijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef webfreak het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar die kerstplaat, heb er nog niets van gehoord. Maar dat geldt ook voor z'n laatste soloplaat, want daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomen. Het zal zijn omdat ik Modern Times destijds niet zo trok, maar ik heb vernomen dat deze beter is, dus ik ga 't toch maar eens proberen.
Oef, ik vind Modern Times echt geweldigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef webfreak het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar die kerstplaat, heb er nog niets van gehoord. Maar dat geldt ook voor z'n laatste soloplaat, want daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomen. Het zal zijn omdat ik Modern Times destijds niet zo trok, maar ik heb vernomen dat deze beter is, dus ik ga 't toch maar eens proberen.
En verklaar me gek maar Christmas in the Heart vind ik enigsinds wel passen bij Together Trough Life.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef DrDentzz het volgende:
Time Out of Mind, "Love and Theft" en Modern Times zie ik ook een beetje als een trilogy, Together Trough Life klinkt echt anders. Geen mondharmonica meer, maar een accordeon. Toch iets minder vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |