Die blijft fantastisch inderdaadquote:
oow ik keek op wikipedia daar stond 28 aprilquote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow? Hij ligt al een paar dagen in de winkels
Kan ook best hoor, dan zijn ze gewoon niet zo streng als iemand 'm te vroeg verkooptquote:Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik keek op wikipedia daar stond 28 april
In Engelandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Arn0 het volgende:
Bob Dylan na 40 jaar weer terug een #1 album![]()
http://www.guardian.co.uk(...)lan-number-one-album
Voor zover ik weet is dat een groot mysteriequote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een vraagje aan mijn mede Dylans fans. Weten jullie iets over Chronicles vol. 2 (en 3?) Het was volgens mij altijd het plan dat er 3 volumes zouden uitkomen. Nu lees ik wel op wiki (en andere sites na wat googlen) (oude geruchten) dat Dylan in mei 2008 zou gaan schrijven aan vol. 2 en dat die dan eind dat jaar zou uitkomen. Maar is dat ook gebeurd? Uitgekomen iig niet.Weet iemand wanneer die dan wel vol. 2 gaat schrijven en/of wanneer het uitkomt?
Ja, en in de Humo (Belgisch blad maar je vindt het ook in NL denk ik) staat dat interview ook maar dan vertaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In the Rolling Stone van deze maand staat een mooi artikel over Dylan.Er zit zelfs een stukje in over hoe hij naar Rijksmuseum is geweest voor het concert.
Maar heeft de HUMO ook zo'n mooie foto van Dylan op de cover?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, en in de Humo (Belgisch blad maar je vindt het ook in NL denk ik) staat dat interview ook maar dan vertaald
Niet op de cover neequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar heeft de HUMO ook zo'n mooie foto van Dylan op de cover?
Van de jaren 80 vind ik Infidels en Oh Mercy zijn beste albums. Most of the Time behoort tot mijn allerfavorietste Dylan nummers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef Dos37 het volgende:
Heb net zijn werk beluisterd uit de jaren 80 tijdens de post rondbrengen. Maar ik vind het nog best aardig. Al vind de massa dit niet zijn beste werk. Knock out loaded vind ik geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |