ik wist dat deze gepost ging wordenquote:Op zondag 12 april 2009 04:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
TS en zijn vriendenclubje:
[ afbeelding ]
Probeer die portieren maar eens het verschil uit te leggen. Ik kwam laatst met mijn bibliotheek pas binnen. "Is dat ook een Universiteit?quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom komen HBO scholieren wel binnen dan
Inderdaad, als je in dat soort plebejertenten komt moet je ook niet klagen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom komen HBO scholieren wel binnen dan
Het ligt voor de hand, maar ik zeg het toch maar even: daar moet je ook niet komen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik doel op club Noa in Leeuwarden
Weerleggen? Oh, dus iedereen die geen student is komt binnen en de student blijven buiten?quote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef Leonidas82 het volgende:
Nu is het zo dat, wil je binnen komen, je een hbo/wo studentenpas moet kunnen weerleggen.
quote:Op zondag 12 april 2009 02:32 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik ben 26En idd, ik ga er nooit naartoe (vroeger wel) Maar, ik kijk wel geregeld op i-net de foto's van deze club en aanschouw dit tafereel wekelijks. Vandaar deze klacht
Altijd prachtig om te zien hoe een KLB-topic plots verandert in een FAIL-topic.quote:Op zondag 12 april 2009 03:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dus jij zit op zaterdagnacht achter je computertje, je te ergeren aan foto's met mensen die wel plezier maken?
Tsja, nu maakt TS het in dit geval wel erg makkelijk. Een 26-jarige die 's nachts op internet foto's bekijkt van een scholierenfeest in een discotheek in Leeuwarden waar hij zelf niet een bij wasquote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Altijd prachtig om te zien hoe een KLB-topic plots verandert in een FAIL-topic.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:22 schreef Nobu het volgende:
Vreemd trouwens dat er een studentenfeest wordt gehouden in Leeuwarden, daar is toch helemaal geen universiteit?
quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Joppy het volgende:
[..]
Tsja, nu maakt TS het in dit geval wel erg makkelijk. Een 26-jarige die 's nachts op internet foto's bekijkt van een scholierenfeest in een discotheek in Leeuwarden waar hij zelf niet een bij was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |