quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef FinalD87 het volgende:
Ik had AC1 al ruim een half jaar op de plank liggen, maar afgelopen zondag eindelijk voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen dat ik het na twee uur zat was
En dat van het verhaal wist ik helemaal niet, vind er geen zak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zien het t.z.t. wel met AC2. (Hopelijk een demo ofzo.)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]Vond het ook niet storend, maar je bent toch ook weer de afstammeling van Altaïr? (Volgens de OP dan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Dat wordt in het spel ook gezegd hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
[..]
Vond het ook niet storend, maar je bent toch ook weer de afstammeling van Altaïr? (Volgens de OP dan).
Ik bedoel eigenlijk dat Desmond in deel 1 de afstammeling is van Altaïr (1120) en in deel 2 is dezelfde Desmond ook afstammeling van Enzio (1470).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat wordt in het spel ook gezegd hoor
Daarnaast zijn de throwing knives vervangen voor een gun, deze duurt langer om te reloaden en de kogels moet je kopen bij de merchant of blacksmith.quote:FACTS
- Release date confirmed: November 17th, 2009.
- Assassin's creed 2 will be in the Italian Renaissance
- Main character is Ezio
- Da vinci will be a friend of Ezio
- You don't start as an assassin, you become one because of an event that's happend to you.
- Ezio's father is dead
- Ezio can swim
- 2 hidden blades available
- hidden pistol available
- Florence, Venice, Tuscany and The Wet Lands are confirmed areas...
- more mission variety, about 15 types
- there will be an economy system
- around thirty weapons
- more gameplay with desmond
- Da Vinci's flying machine confirmed.
- other combat mechanics and new(advanced) AI types.
- Playing as Desmond in the Animus again.
- Notoriety system (similar to Hitman: Blood Money).
- More creative assassinations.
- Allies include mercenaries, thieves and prostitutes.
- Desmond will do more than just walking
- Lucy will return
- Cities in "the kingdom"
- no more "traveling between cities"
- faster climbing (like the jump upwards)
- Still be able to pickpocket for money (but it's changed, scroll down halfway this interview, where you see Ezio on the glider)
- New enemy types: examples: Militia, Elites (Brute, Parano, Agile) and leaders.
- Ezio will be able to customize his clothes by visiting tailors (halfway this movie)
- Leonardo da Vinci is providing the upgrades of Ezio's weapons and such.
90 euro.quote:Op zondag 26 juli 2009 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Meer mensen die de Limited Edition met beeldje gepreordered hebben of ben ik deze enige ezel die zich weer heeft laten overhalen
http://www.bol.com/nl/m/g(...)inscreed2/index.html
[ afbeelding ]
Gewoon wachten tot een maandje na release, dan staan er stapels van op Marktplaats voor twee tientjes. Gebeurt altijd.quote:
Dat gaat 150 Euro kosten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:57 schreef koffiegast het volgende:
Dilemma: je wilt de witte popje en de 3e exclusieve ingame bonussen?
Ik wil ze gewoon alletwee hebben.quote:
Nog nooit hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga die White Edition maar eens pre-orderenis het gebruikelijk dat je daar bij moet betalen eigenlijk?
Iedereen helemaal overstuur juichen als ie (enzio) 2 ventjes omver duwtquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed 2 (Comic-con)
Applaus over de gameplay aanpassingen!Cool filmpje!
http://kotaku.com/5325332(...)-2s-comic+con-outing
[ afbeelding ]
Tja, ieder zijn ding. Ik stond niet te juichen, maar vond het wel heel cool. Een nieuwe feature in dit deel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iedereen helemaal overstuur juichen als ie (enzio) 2 ventjes omver duwt![]()
Hij doet een dubbele assassination.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:04 schreef koffiegast het volgende:
Mja ik snapte dat stukje ook niet echt. Die anderen prima, maar die duw...ik had verwacht dat ie ze beide van het dak af zou duwen. Vallen ze gewoon plat neer en krijg je ook zo'n geheugenflits ofzo tussendoor (ofzo, zo leek het?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |