muziek altijd de shit nu sonica hierquote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef Isaidboom het volgende:
Jezus, ook nog een stoel pakken...
Ik verveel me. Ik ben vanaf 1 uur vanmiddag wakker, toen een nacht van 10 uur gemaakt. Daarvoor 2,5 uur en daarvoor 3 uur.
Ik verveel me nog steeds
Op een ander forum is niks te doen
Ik had geen zin om wachtwoord van oude gebruiker op te vr (AAAAAH ONWEER)agen, dus dan maar een nieuw account aangemaakt.
En nu ben ik hier muziek aan het luisteren.
HOI <3
ja je haakt inhoudelijk in op het topicquote:Op zondag 12 april 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
Mensen die nu nog achter hun PC zitten wat een paupers het is zaterdag nacht hoor omg_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NERDS!!!
Het onweer heeft jou dus ook eindelijk bereikt? Dat heeft meestal wel een stimulerend effect op me! Ik ben dan zo weg.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef Isaidboom het volgende:
Jezus, ook nog een stoel pakken...
Ik verveel me. Ik ben vanaf 1 uur vanmiddag wakker, toen een nacht van 10 uur gemaakt. Daarvoor 2,5 uur en daarvoor 3 uur.
Ik verveel me nog steeds
Op een ander forum is niks te doen
Ik had geen zin om wachtwoord van oude gebruiker op te vr (AAAAAH ONWEER)agen, dus dan maar een nieuw account aangemaakt.
En nu ben ik hier muziek aan het luisteren.
HOI <3
genre? welke?quote:Op zondag 12 april 2009 03:20 schreef Isaidboom het volgende:
Onbekende Artiest - Nummer Onbekend hier
M'n buuf smst me al als ik wat hard door m'n huis loop, laat staan als ik nu muziek ga maken/spelen...quote:Op zondag 12 april 2009 03:24 schreef Isaidboom het volgende:
Inderdaad. Blijkbaar ook die van mijn huisgenoten, zijn al sinds vanmiddag weg... Ben blij toe *pakt basgitaar*
nou bas ze dan maarquote:Op zondag 12 april 2009 03:24 schreef Isaidboom het volgende:
Inderdaad. Blijkbaar ook die van mijn huisgenoten, zijn al sinds vanmiddag weg... Ben blij toe *pakt basgitaar*
Schop haar.quote:Op zondag 12 april 2009 03:27 schreef keienlegger het volgende:
[..]
M'n buuf smst me al als ik wat hard door m'n huis loop, laat staan als ik nu muziek ga maken/spelen...
Kamer van 3 bij 4 ook goed? Studentenhuisje..quote:Op zondag 12 april 2009 03:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
nou bas ze dan maar
maar alleen in groot huis dus
bassen en fokken en lullen met michel hahahaquote:Op zondag 12 april 2009 03:32 schreef Isaidboom het volgende:
[..]
Kamer van 3 bij 4 ook goed? Studentenhuisje..
Nee, want dan zet ze net als laatst (je gaat dit niet geloven) haar wasmachine tegen de muur zodat de glazen uit m'n glazenkast trillen. Vooroorlogse woningen zijn toppie...quote:
je zat in een emo paddo trip?quote:Op zondag 12 april 2009 03:35 schreef Isaidboom het volgende:
Mijn vriendin was hier laatst. En m'n huisgenoot ging van hardcore naar Andre Hazes. Ik moest bijna huilen o_O"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |