je hebt dus dunne en snelle vingertjesquote:Op zondag 12 april 2009 02:16 schreef De_Jostiband het volgende:
*op Nokia E71 fokt*
Woei, ik ben geen nerd want ik zit niet achter de computer.
Ja, een van de weinige minpunten eraan, inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 02:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
je hebt dus dunne en snelle vingertjes
voor kleine toetsenbordtjes
zou bijna zeggen...wat geil
nee ik zeg net niet
maar toch zit je stoerquote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Ja, een van de weinige minpunten eraan, inderdaad.
SPOILERHet gaat slecht, maar verder gaat het goed.
In het buitenland is het nu niet nu.quote:Op zondag 12 april 2009 02:06 schreef Rijpie het volgende:
dan zit hij nu toch ook achter de computer?
ik denk dit is een doordenkerquote:
maar voor de buitenlander is het wel nuquote:Op zondag 12 april 2009 02:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In het buitenland is het nu niet nu.
Bijvoorbeels, in rusland is het al straks en in engeland is het nog toen.
Tijdzones, jeweettoch.
hahhaquote:Op zondag 12 april 2009 02:26 schreef De_Jostiband het volgende:
@MiVer: Dank U.
Alleen ben ik mijn triangel ergens kwijt geraakt terwijl er morgen een repetitie in de planning staat!
nee zo zit ik er nu bijquote:Op zondag 12 april 2009 02:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk dit is een doordenker
jij bent filosoof?
net zwaar zitten pijpen?quote:
je nonverbale iconquote:
jij komt van de weiiiiiiiiii bij veghhhhhulllquote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef dithje het volgende:
Nietes!!! Hahaha... die komen net terug van de kroeg!
ben je bang nu?quote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef keienlegger het volgende:
Telt wakker worden door het onweer ook?
Helaas....dies niet zelf verzonnen....quote:Op zondag 12 april 2009 02:43 schreef whataboutit het volgende:
[..]
jij komt van de weiiiiiiiiii bij veghhhhhulll
Alsof jij zelf verzonnen bentquote:Op zondag 12 april 2009 02:43 schreef dithje het volgende:
[..]
Helaas....dies niet zelf verzonnen....
Er klopt geen fuck van je post.quote:Op zondag 12 april 2009 02:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In het buitenland is het nu niet nu.
Bijvoorbeels, in rusland is het al straks en in engeland is het nog toen.
Tijdzones, jeweettoch.
ok.....quote:
de hemel die heel even net zo licht is als dat de zon fel kan zijnquote:Op zondag 12 april 2009 02:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok.....
de spanning en de lading
het zinderen
in hier en daar
dus het totaal effect
geweldigquote:Op zondag 12 april 2009 02:52 schreef keienlegger het volgende:
[..]
de hemel die heel even net zo licht is als dat de zon fel kan zijn
de enorme klappen en donders die volgen na de flitsen
het oorverscheurende geluid van de hemel nadat de eerste donder is gearriveerd
het afvragen of je iemand kent in de buurt waar net een bliksemschicht uit opdook
overweldigend zijn van de kracht van de natuur en je heel even heel klein voelen
de lamp die brandtquote:Op zondag 12 april 2009 03:00 schreef cerror het volgende:
Dichten, openen.
Wat je ook doet,
die melk in de koelkast?
Die is niet meer goed.
dus nu lekker hangen voor fok dusquote:
Pak een stoel en vertel je verhaal!quote:Op zondag 12 april 2009 03:12 schreef Isaidboom het volgende:
Mag niet van mama. Mag ik hier lekker laveloos lullen? ;'D
ja magquote:Op zondag 12 april 2009 03:12 schreef Isaidboom het volgende:
Mag niet van mama. Mag ik hier lekker laveloos lullen? ;'D
Semi filosofische poep uit je mond.quote:Op zondag 12 april 2009 03:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
de lamp die brandt
de intuïtie die niet is
want wat jij doet
toch groetjes aan je toetsenbord
nasty shit ouwequote:Op zondag 12 april 2009 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Semi filosofische poep uit je mond.
Hetgene wat jij nu doet.
Ik persifleer, jij doet het gemeend.
Alsof dat bewuste overdreven gedoe moet.
Veel succes met je imago als filosoof,
Ik neuk je moeder in haar droge kloof.
muziek altijd de shit nu sonica hierquote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef Isaidboom het volgende:
Jezus, ook nog een stoel pakken...
Ik verveel me. Ik ben vanaf 1 uur vanmiddag wakker, toen een nacht van 10 uur gemaakt. Daarvoor 2,5 uur en daarvoor 3 uur.
Ik verveel me nog steeds
Op een ander forum is niks te doen
Ik had geen zin om wachtwoord van oude gebruiker op te vr (AAAAAH ONWEER)agen, dus dan maar een nieuw account aangemaakt.
En nu ben ik hier muziek aan het luisteren.
HOI <3
ja je haakt inhoudelijk in op het topicquote:Op zondag 12 april 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
Mensen die nu nog achter hun PC zitten wat een paupers het is zaterdag nacht hoor omg_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NERDS!!!
Het onweer heeft jou dus ook eindelijk bereikt? Dat heeft meestal wel een stimulerend effect op me! Ik ben dan zo weg.quote:Op zondag 12 april 2009 03:16 schreef Isaidboom het volgende:
Jezus, ook nog een stoel pakken...
Ik verveel me. Ik ben vanaf 1 uur vanmiddag wakker, toen een nacht van 10 uur gemaakt. Daarvoor 2,5 uur en daarvoor 3 uur.
Ik verveel me nog steeds
Op een ander forum is niks te doen
Ik had geen zin om wachtwoord van oude gebruiker op te vr (AAAAAH ONWEER)agen, dus dan maar een nieuw account aangemaakt.
En nu ben ik hier muziek aan het luisteren.
HOI <3
genre? welke?quote:Op zondag 12 april 2009 03:20 schreef Isaidboom het volgende:
Onbekende Artiest - Nummer Onbekend hier
M'n buuf smst me al als ik wat hard door m'n huis loop, laat staan als ik nu muziek ga maken/spelen...quote:Op zondag 12 april 2009 03:24 schreef Isaidboom het volgende:
Inderdaad. Blijkbaar ook die van mijn huisgenoten, zijn al sinds vanmiddag weg... Ben blij toe *pakt basgitaar*
nou bas ze dan maarquote:Op zondag 12 april 2009 03:24 schreef Isaidboom het volgende:
Inderdaad. Blijkbaar ook die van mijn huisgenoten, zijn al sinds vanmiddag weg... Ben blij toe *pakt basgitaar*
Schop haar.quote:Op zondag 12 april 2009 03:27 schreef keienlegger het volgende:
[..]
M'n buuf smst me al als ik wat hard door m'n huis loop, laat staan als ik nu muziek ga maken/spelen...
Kamer van 3 bij 4 ook goed? Studentenhuisje..quote:Op zondag 12 april 2009 03:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
nou bas ze dan maar
maar alleen in groot huis dus
bassen en fokken en lullen met michel hahahaquote:Op zondag 12 april 2009 03:32 schreef Isaidboom het volgende:
[..]
Kamer van 3 bij 4 ook goed? Studentenhuisje..
Nee, want dan zet ze net als laatst (je gaat dit niet geloven) haar wasmachine tegen de muur zodat de glazen uit m'n glazenkast trillen. Vooroorlogse woningen zijn toppie...quote:
je zat in een emo paddo trip?quote:Op zondag 12 april 2009 03:35 schreef Isaidboom het volgende:
Mijn vriendin was hier laatst. En m'n huisgenoot ging van hardcore naar Andre Hazes. Ik moest bijna huilen o_O"
huilen na de sexquote:
Lang geleden, he.quote:Op zondag 12 april 2009 03:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
huilen na de sex
dan was het echt diep dus
gaaf man
Nee, het was de muziek.quote:
je bedoeld van het type...bla..bla..bla ???quote:Op zondag 12 april 2009 03:44 schreef Sorella het volgende:
Ik werd wakker en probeer nu weer in slaap te vallen, dus graag slaapverwekkende dingen vertellen.
Ik heb mijn geluidskaart vandaag werkend gekregen. het was een heel gedoe. Bekend met ALSA? Nee, ik ook niet, klopt. Bleek dus dat mijn geluidskaart niet goed werd ondersteund. Nu heb ik er een andere driver erin gezet, en het doet perfect. Heel raar. En ik heb honger. Ik heb tot nu toe met 58 mensen op Omegle gechat, vanaf een uur of 8.quote:Op zondag 12 april 2009 03:44 schreef Sorella het volgende:
Ik werd wakker en probeer nu weer in slaap te vallen, dus graag slaapverwekkende dingen vertellen.
Is het wel.quote:
de grijns van haai, een pittige visquote:
ja ik weetquote:
* meldtquote:Op zondag 12 april 2009 04:02 schreef Isaidboom het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn onder invloed van drugs/alcochol?!
michel doet groen en geelquote:Op zondag 12 april 2009 04:02 schreef Isaidboom het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn onder invloed van drugs/alcochol?!
mijn hele leven al joods nieuwsquote:Op zondag 12 april 2009 04:05 schreef Isaidboom het volgende:
Is er wel.
Wie gaat er mee Joodse reggae luisteren?
Matisyahu?quote:Op zondag 12 april 2009 04:05 schreef Isaidboom het volgende:
Is er wel.
Wie gaat er mee Joodse reggae luisteren?
klinkt als negatief, cheers up, jijquote:Op zondag 12 april 2009 04:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
bartman zegt: the roof the roof the roof is on fire we don't need no water let the Motherf*cker brun burn motherf*ucker BURN!
iets met alcohol in een ongezellige kutkroeg
nu dek je je inquote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef Isaidboom het volgende:
Wie gaat er mee Hannah Montana kijken?
Wie gaat er mee Pokemon spelen?
Wie gaat er mee fietsen?
Wie gaat er mee verstoppertje spelen?
Wie gaat er mee nog een keertje fietsen?
Wie gaat er Pokemon kijken terwijl hij op z'n fiets verstoppertje aan het doen is?
het gevoel van onbestemd zijnquote:
Diep hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 04:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
het gevoel van onbestemd zijn
ja eens
toch werkt alles verder goed
want dit
nog speciale verwachtingen voor deze morgenquote:
de lach in je ico linksquote:
Iemand die een joint voor me wilt draaien zou aardig zijn, kan ik verder met het verorberen van sinasappelsquote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog speciale verwachtingen voor deze morgen
moet iemand een dansje doen ofzo
zeg maar
slechte buurt dusquote:Op zondag 12 april 2009 04:16 schreef Andromache het volgende:
Iet s metje verhaal kwijt moeten na het horen van schoten in je buurt.
serieus?quote:Op zondag 12 april 2009 04:16 schreef Andromache het volgende:
Iet s metje verhaal kwijt moeten na het horen van schoten in je buurt.
Waar zit jij ongeveer? Lees verhalen over onweer etc, hier heeft het even gedrupt maar nu is de weg al vrijwel droog.quote:Op zondag 12 april 2009 04:17 schreef jack4ya het volgende:
'T is klaar met regenen hier en ik ga weer een poging zagen. Trusten
GMTAquote:Op zondag 12 april 2009 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Okay ik begin nu toch wel moe te worden. Nog ff een peukje en wat drinken en dan maar mn bed opzoeken.
Of deze...quote:
het jaarlijke pasen/kerst bezoekje,quote:
Nou sterkte dan.quote:Op zondag 12 april 2009 05:28 schreef poqpoq het volgende:
[..]
het jaarlijke pasen/kerst bezoekje,kut jezus beetje op te staan uit de dood.
* poqpoq gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |