Ja, idd zegquote:Op zondag 12 april 2009 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah nog een reden om niet naar 3fm te luisteren vandaag.
Veel mooie sport vandaagquote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd zeg. Sowieso is het veel te mooi weer om binnen te zitten dus echt veel 3FM luisteren zou het vandaag toch al niet zijn worden
.
Mooi weer? Hier is het best bewolktquote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd zeg. Sowieso is het veel te mooi weer om binnen te zitten dus echt veel 3FM luisteren zou het vandaag toch al niet zijn worden
.
Mooi weer? Ik heb nog geen zon gezien vandaag en vannacht donderde en bliksemde het hier als een gekquote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Vooral dat eerste is hier ook 't geval. Wilde ff lekker relaxed op m'n balkon een krantje lezen, maar daar is 't nog ff te fris voorquote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooi weer? Ik heb nog geen zon gezien vandaag en vannacht donderde en bliksemde het hier als een gek
Paar topwedstrijden inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 12:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Veel mooie sport vandaag.
Al kijk ik nu buitenhof.
quote:Op zondag 12 april 2009 13:35 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij heeft Coen op fok gelurkt, 1 ei is geen ei, 2 ei is paasei ofzoiets dat stond op de fp, of fok moet het ook ergens vandaan hebben gejat.
Middag trouwens.
Dat betekent dat we er bijna in geslaagd zijn Coen te ronselen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:35 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij heeft Coen op fok gelurkt, 1 ei is geen ei, 2 ei is paasei ofzoiets dat stond op de fp, of fok moet het ook ergens vandaan hebben gejat.
Middag trouwens.
Hoeft niet hoor. Ik ken die uitspraak al jaaaaaren!quote:Op zondag 12 april 2009 13:35 schreef DaMook het volgende:
Middag trouwens.
Volgens mij was twee ei een half ei en drie ei een paasei?quote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik ken die uitspraak al jaaaaaren!
Hoe moeten we dit noemen? Paasnieuws?quote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef -Hans- het volgende:
Bo de nieuwe hond van de Obama's? Schijnbaar weinig nieuwsitems
haha, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit noemen? Paasnieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |