Weltrusten Majo!quote:Op zondag 12 april 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word dit stelletje ook zat, waarschijnlijk pubers.
tijd om te gaan slapen
Jij ook alvast voor straksquote:
Ik ga straks mijn best doen. Tijd voor een fikse borrel of oordopjes.quote:
Slechte slaper? Of zit je op een plek met veel lawaai?quote:Op zondag 12 april 2009 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn best doen. Tijd voor een fikse borrel of oordopjes.
Laatste.quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slechte slaper? Of zit je op een plek met veel lawaai?
Algemene Kennis Quiz Deel 1492 Weer ik.....quote:Op zondag 12 april 2009 02:45 schreef Etcetera het volgende:
Iemand een linkje naar het AKQ gezeik![]()
Wil mama bitch wel in actie zien
Ik heb net staan hakken
Ben je op je werk nu of thuis? Snap het lawaai even nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste.![]()
Al moet ik wel zeggen dat het ( uitgezonderd de nacht) slapen mij de laatste tijd wel slecht afgaat. Lang leve de oordopjes moet ik zeggen.
Terwijl ik tot voor kort gewoon lekker sliep terwijl ernaast mij een zware machine stond te draaien.
Ik ben nu thuis en heb lawaaierige buren. Snappen, ondanks klachten, niet echt dat de bas van een geluidsinstallatie lekker klinkt in een flat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je op je werk nu of thuis? Snap het lawaai even niet
ik slaap mijn hele leven al extreem moeilijk in dus dat is niet per se een leeftijdskwestiemaar als ik dan eenmaal slaap dan ben ik ook ver weg
En dan doel ik er op dat ik nu zonder oordoppen niet kan slapen. Terwijl, onder de zelfde omstandigheden, dit een half jaar geleden wel lukte.quote:Op zondag 12 april 2009 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis en heb lawaaierige buren. Snappen, ondanks klachten, niet echt dat de bas van een geluidsinstallatie lekker klinkt in een flat.
Ik had, tot een half jaar geleden, van zo iets nooit last. Nu helaas wel.
Ik vind het gebitch wel meevallenquote:Op zondag 12 april 2009 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 1492 Weer ik.....
Lees dan ook het vorige topic maar.quote:
Komt nog wel!quote:Op zondag 12 april 2009 03:04 schreef Etcetera het volgende:
DoneEn ik vind het jammer dattie niet vroeg wie MaJo wel niet dacht dat ze was
ramptoerist
Je weet het hè. Mee roken kost ook geld tegenwoordig.quote:Op zondag 12 april 2009 03:14 schreef Etcetera het volgende:
Hier was het vooral rokerig door de paasvuren in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |