Ik wel, maar ik kan het niet zomaar nadoen hier.quote:Op zondag 12 april 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De film is schitterend. Kan mij alleen niets meer herinneren van de film muziek.
De meningen schijnen te verschillenquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar het was een close call
-edit- dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog een keer een rematch wil
Hey wat! Een afhankelijke jury heeft mij tot winnaar gekroondquote:
Welk boek, en welke bandjes?quote:Op zondag 12 april 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo plat denk ik, met een boek, dat is bijna uit
Morgen naar Breda, bandjes kijken
Volgende maand een re-match?quote:Op zondag 12 april 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat! Een afhankelijke jury heeft mij tot winnaar gekroond
Ik dacht het wel jaquote:
Duma Key van Stephen King. Daarna begin ik aan Abarat van Clive Barker.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Duma Key van Stephen King. Daarna begin ik aan Abarat van Clive Barker.
Ik ken er ook géén van. Des te leuker kan het zijn.quote:Qua bandjes: http://www.pobsite.nl/com(...)men-en-locaties.html
Ik ken er géén en misschien is er geen reet aan maar het is nogal divers dus er is altijd wat leuks te vinden
quote:Op zondag 12 april 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar weer eens begin met de Tom Clancy reeks.
[..]
Ik ken er ook géén van. Des te leuker kan het zijn.![]()
Ja, ik kreeg een mooie blanco pagina te zien toen ik het bricht wilde posten. Daarna liep het helemaal fout.quote:
Jullie haal ik toch nooit in.quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
C4 had Nem gequoot en verder niks. Eerder ook al, dus ik dacht hij zijn postaantal aan het opkrikken was.
quote:
Ik denk het ook van niet.quote:
Aaahquote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
C4 had Nem gequoot en verder niks. Eerder ook al, dus ik dacht hij zijn postaantal aan het opkrikken was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |