abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:42:36 #26
88233 Steve
Still the best.
pi_68023762
Kan me niet echt aan haar ergeren, maar zou als kandidaat niet heel erg blij zijn met haar als coach. Daarvoor mist ze denk ik toch iets te veel (muzikale) ervaring.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 15 april 2009 @ 10:05:51 #27
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68031863
En ik blijf erbij dat ze een vibo in haar k*nt heeft zitten die een standje harder gaat zodra ze iets mag zeggen!

En dat ze zo arrogant overkomt is denk ik ook een stukje onzekerheid...
pi_68123316
Standaard zin: "Ik wist nog dat ik je voor het eerst zag in de voorrondes"
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:36:38 #29
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68123578
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef TryX het volgende:
Standaard zin: "Ik wist nog dat ik je voor het eerst zag in de voorrondes"

Haha dat viel mijn vriend ook al op! "Dat zegt ze ook elke week"
pi_68127147
ach komop jongens, kan ze dan echt niks meer goed doen?
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:03:19 #31
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68127299
Jawel ze kan Luigiano naar huis sturen!
pi_68130784
Ik vond wel dat ze het beter deed dan voorgaande keren. Ik denk nog steeds dat het puur de onzekerheid en de onervarenheid is. In ieder geval wordt ze hier wel errug hard aangepakt vind ik.
pi_68132496
Hele jury is zwaar kut. Het commentaar van al die figuren is uber-lomp. "Goh, wat zie je er lekker uit" roepen ze 9 van de 10 keer. Alleen die Erik geeft nu en dan nog goed commentaar. Maar vanavond was ie niet goed snik hij vond Wjatever goed van begin tot eind was het zo vals als een kraai. Die griet die Whitney Houston zong was hel;emaal een afgang. Hoe kunnen zulke mensen een finale halen...........heeft NL echt niks beters dan dit armoedige zootje. Alleen die Rev en Ross zijn wel aardig, maar niet bijzonder. De rest zou in elk ander land er al lang uitliggen in de voorrondes.
pi_68134698
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 @ 01:12 schreef Gracefulkitty het volgende:
Ik vond wel dat ze het beter deed dan voorgaande keren. Ik denk nog steeds dat het puur de onzekerheid en de onervarenheid is. In ieder geval wordt ze hier wel errug hard aangepakt vind ik.
Ze probeert wel oprecht over te komen en soms het publiek erbij te betrekken. Op de een of andere manier komt het echter nog steeds gemaakt over.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:06:17 #35
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_68135115
Dat paniekerige gedoe alsof ze steeds op het punt staat in huilen uit te barsten met die dichtgeplamuurde ogen

Echt, wat een
pi_68136731
Het was zo nep toen ze moest kiezen tussen Rev n Ros en Jamal. Alsof wij allemaal niet wisten we ze ging kiezen!
pi_68137304
Ik ga me er met de week meer aan irriteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:49:22 #38
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68147729
Ik irriteerde me al te erg aan haar tijdens de eerste aflevering
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_68151409
Dat commentaar en haar voorkomen is vreselijk ja,
That's all folks!
  zondag 19 april 2009 @ 00:27:20 #40
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_68156924
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef Michellee het volgende:
Het was zo nep toen ze moest kiezen tussen Rev n Ros en Jamal. Alsof wij allemaal niet wisten we ze ging kiezen!
''Ja eh ik zie Jamal en dies nog jong en ik zie Rev n Ross en die zijn al niet meer zo jong (wat je niet zou zeggen trouwens hihihih) dus ik moet nu een keuze maken....ehm ik kies voor...Jamal'' *shocker*
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_68157925
Zo'n irritant mokkeltje met haar ingestudeerde zinnen, maar voorál hoe ze daar geen moment zichzelf zit te zijn.
Ze is 1 groot ingestudeerd nepkind die heel veel voor de spiegel staat hoe ze het beste kan kijken.

Bah.
pi_68356248
Volgens mij hebben de andere jury leden het met haar gehad. Ze kreeg best opmerkingen en sneren naar haar hoofd. Ze moest nog steeds wat zeggen ook al was haar beurt voorbij. Wendy zei het ook een keer toen ze zich weer opdrong: "Oh, Stacey moet weer even aandacht." Misschien is het allemaal onzekerheid maar ze maakt op mij een onsympathieke indruk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:57:35 #43
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68356293
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Zuignapje het volgende:
Volgens mij hebben de andere jury leden het met haar gehad. Ze kreeg best opmerkingen en sneren naar haar hoofd. Ze moest nog steeds wat zeggen ook al was haar beurt voorbij. Wendy zei het ook een keer toen ze zich weer opdrong: "Oh, Stacey moet weer even aandacht." Misschien is het allemaal onzekerheid maar ze maakt op mij een onsympathieke indruk.
Ze hadden haar nooit moeten vragen voor deze show. Veelste jong en irritant.
heitieh
pi_68358013
Het enige positieve aan het eindigen van de X-factor binnenkort is dat Stacey dan eindelijk ook weer van de beeldbuis af is.

Werkelijk, ik irriteer me vaak aan Wendy, maar Stacey is nog 100x erger! Dat betweterige, ingestudeerde gedrag van haar wordt gewoon vervelend. En inderdaad, volgensmij hebben de mede juryleden ook al een beetje genoeg van haar. Als ik haar gezicht zie krijg ik al neigingen om te zappen. Ik hoop niet dat ze haar nog een keer vragen!
pi_68390536
Ja, dit is geen succes. Echt vreselijk irritant.
That's all folks!
  zondag 26 april 2009 @ 16:49:22 #46
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68396617
Ik heb nog nooit zo'n dommy wicht gezien.
Hoe verzint ze het om een oubollige nummer als New York2 door een 16 jarige knul te laten zingen
en tegelijkertijd een super funky nummer als Kiss door een EO figuur te laten doen.
Niet dat ik het jammer vind dat Luigiano weg is maar het riekt toch wel behoorlijk naar sabotage.
Ze zou d'r eigen moeder nog verkopen als sexslaaf aan Somalische piraten.........
pi_68527367
Ben benieuwd wat ze morgen weer gaar zeggen:... Iedereen ziet toch dat Jamal een supertalent is (Tsjaa indien je scheel kijkt wel, ja) of misschien weer.. bullshit (whoo stacey, niet te stoer he). Wisten jullie trouwens dat Victor en Rolf haar willen gaan kleden voor de finale(van alle vrouwen pakken ze de lelijkste)zal wel zijn omdat zij het minste stof nodig heeft, ze heeft toch anorexia. Tsjaa het is wel iedere week weer lachen met spacey staace.(uhum)
pi_68527596
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:10 schreef Toky het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen weer gaar zeggen:...
Ik kan het moment nog wel herinneren dat je binnenkwam....
pi_68544319
Dit programma heet X-Factor en jij hebt 'm!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_68546980
Ik kan me nog precies een aantal keer herinneren dat ze dat zei! Gelukkig zit Laurens er niet meer in, dus hoeft ze het niet meer elke week over de 'Adonis' te hebben..

Maar ja, Wendy heeft ook haar stopwoordjes. Als ze moet improviseren vraagt ze altijd aan degene naast haar 'of die heeft genoten?' -> elke vorm van het woord 'genieten' gebruikt ze tijdens een liveshow. Erg leuk om te turfen als je erop let 'Heeft U ook zo genoten van ...., stem dan op' 'Nou het commentaar is niet mals, maar jij genoot toch wel op het podium he?' 'Ja tijdens jouw optreden stonden Martijn en ik aan de zijkant te genieten'.. etc etc... Een ander stopwoordje van haar is 'geestig'...

maar misschien hoort de laatste alinea wel in het Wendy van Dijk topic thuis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')